" KTM 690 Duke III #2 "

Wie heeft hier zijn airbox gemodificeerd?
Eral, wat was jij ook alweer kwijt voor dat k&n filter?

Ik was er +- €175,- voor kwijt voor de onderdelen.
Kan een stuk goedkoper hoor ;) Losse K&N filter kopen, goede kwaliteit siliconen bocht van een graad of 45 en daarbij goede slangenklemmen. Misschien dat je het montageframe kan gebruiken van KTM zelf om het filter stevig vast te zetten onder je kont. Al met al ben je een uur of anderhalf bezig en kan je zo denk ik wel een euro of €50,- besparen op onderdelen.

Filter doet het trouwens goed op mijn Duke :Y Trekt veel makkelijker weg bij stoplichten, kan met een stuk minder gas geven snel weg zijn. Voorwiel komt makkelijk van de grond tot aan de 3e versnelling en het geluid he O-) Stationair een stuk zwaarder en normaal rijdend ook maar, zodra het gas erop gaat hoor je echt enorm veel verschil. En je trekt daarbij direct weg met veel meer koppel. 150 km/h zit ik nu echt wel snel.
 

Dit ging niet helemaal zoals gewenst. Een andere manier bedenken om me GoPro te bevestigen..

Weer eens wat anders dan de helmcams :+
Wil ook nog wel graag een GoPro voor op de motor maar, dan met een harnas wat je om doet zodat de camera bij je buik hangt. Wil geen mounts op me helm of motor.
Wat is trouwens een goede betrouwbare site om de GoPro te kopen/bestellen :?
 
Weer eens wat anders dan de helmcams :+
Wil ook nog wel graag een GoPro voor op de motor maar, dan met een harnas wat je om doet zodat de camera bij je buik hangt. Wil geen mounts op me helm of motor.
Wat is trouwens een goede betrouwbare site om de GoPro te kopen/bestellen :?

Eens, op me helm heb ik overigens ook een mount ;).
Een harnas heb ik overigens ook, maar dan zelf gefabriceerd van een oude tas. Scheelt weer 50 euro oid.

Ik heb mijn GoPro van eBay. Laatst heeft me broer er een uit Duitsland laten overkomen. Vrij voordelig nog. Wel de eerste versie overigens.
 
Ik heb mijn go-pro via V-Nix, een Nederlands bedrijf dat verschillende cameras heeft, ik heb ook het harnas en dat bevalt me goed.
 
Lekker vroeg thuis vandaag van het werk :)
Kan ik rustig rond kijken op het net voor de GoPro
 
Ik heb zo'n Remus demper een keer gezien onder een Duke die bij Verpalen stond. Vind het niet de mooiste demper, Akra of Leo voor de Duke it is O-)
 
Mijn display blijft klooie, zo nu en dan valt de helft van de cijfers (om het zo maar even te zeggen) weg en na een tijdje komt wel weer alles volledig in beeld maar irritant blijft het.

Ik ben al een keer eerder naar de dealer geweest, ze hebben hem toen open gemaakt en weer laten drogen oid. Ik heb nog garantie erop. Maar wat denken jullie is het mogelijk om een 2012 teller met gear indicator etc erop te laten zetten?
 
Het is wat met de tellers van KTM zeg :') Je bent de zoveelste al waar ik drama van hoor van de tellers. 2 maatjes van me hebben er ook problemen mee gehad, bij hun kwam er vocht inzitten.

Of je er een 2012 teller op kan zetten weet ik niet maar, ik denk van wel. Vraag het de KTM dealer ;)
 
Het is wat met de tellers van KTM zeg :') Je bent de zoveelste al waar ik drama van hoor van de tellers. 2 maatjes van me hebben er ook problemen mee gehad, bij hun kwam er vocht inzitten.

Of je er een 2012 teller op kan zetten weet ik niet maar, ik denk van wel. Vraag het de KTM dealer ;)

Ja, ik weet het. Lees het ook overal. Jij zelf geen last van?

Ben ik inderdaad van plan. Zou wel nice zijn.
 
Ik heb nu al 2x een wit zwart/witte Duke gespot in Amsterdam met een Leovince demper eronder, originele kentekenplaathouder en de rijder droeg een witte ''cross-look'' helm. 1x gezien tegenover het Wester gasfabriek richting Haarlem en van het weekend op zondag in het centrum heen en weer rijdend.

Iemand van hier toevallig ?

ehmm yepp :9 Dat ben ik.

hai..
 
Mijn teller heeft geen last van halve cijfers of vocht, helemaal niks eigenlijk.
Maar dan ben ik ook maar 2x door de regen gereden waarvan 1x motregen :P Verder staat mijn Duke binnen gestald waar het op zijn minst 15 graden word.

Morgen kan me beste maatje EINDELIJK zijn Duke naar huis rijden *O* zoals ik al eerder liet weten is het de laatste Duke III in heel de EU die nog nieuw in het krat zat te wachten op de 1e eigenaar. Het is de glans zwarte waarbij veel delen ook mee gelakt zijn zoals de volledige tank en koplamp unit. Stickers zijn wit en goud van kleur.

2011690Duke.jpg
 
ehmm yepp :9 Dat ben ik.

hai..

Eindelijk de eigenaar gevonden haha :+
Heb je ondertussen al meerdere malen gezien in Amsterdam. Met de betere dagen met zon ben ik er ook vaak te vinden :] Ziet er vanaf een afstand erg goed uit je Duke, pas in bezit ?
 
Mijn teller heeft geen last van halve cijfers of vocht, helemaal niks eigenlijk.
Maar dan ben ik ook maar 2x door de regen gereden waarvan 1x motregen :P Verder staat mijn Duke binnen gestald waar het op zijn minst 15 graden word.

Mijn teller is ook nog steeds prima. Maar, wanneer ik de Duke een sopje geef dan pak ik de tellerunit wel in in plastic in zodat er geen water bij kan komen. Mijn voormalige Aprillia had dat ook nodig want daar kwamen defecte displays ook vaak voor.

En inderdaad, niet met regen rijden helpt ook.... Ik heb in het verleden genoeg met regen, sneeuw, ijzel, storm etc gereden, dus mag ik nu een mooi weer rijder zijn.... O-)
Mocht je onderweg verrast worden door een buitje bij thuiskomst meteen het display goed afdrogen (ook langs de randjes en naden) zodat de kans op binnendringend water zo klein mogelijk blijft.

Ik neem aan dat de meeting in april bij André Motors nog een keer aangekondigd wordt?
 
Het is wat met de tellers van KTM zeg :') Je bent de zoveelste al waar ik drama van hoor van de tellers. 2 maatjes van me hebben er ook problemen mee gehad, bij hun kwam er vocht inzitten.

Of je er een 2012 teller op kan zetten weet ik niet maar, ik denk van wel. Vraag het de KTM dealer ;)

Bij mij zat er geen vocht maar kit (?) in de teller:

p1000289kl.jpg


p1000281kl.jpg


p1000281kit.jpg


Met als toegift nog een stukje plastic wat over was blijkbaar _O-

p1020701.jpg
 
Eindelijk de eigenaar gevonden haha :+
:W
Heb je ondertussen al meerdere malen gezien in Amsterdam.
Ja ik rij vaak heen en weer, zeker met mooi weer! terrasjes hoppen heh..
Met de betere dagen met zon ben ik er ook vaak te vinden :] Ziet er vanaf een afstand erg goed uit je Duke, pas in bezit ?
Dank je wel, ja van dicht bij mag ie er ook best wezen ;) Dus jij rijd ook op een Duke 3, ik zie ze bijna nooit '( Welke kleuren rij jij? Dan zal ik eens opletten.
Ik heb de mijne in Februari gekocht dus vrij recentelijk. *O*

fotooo!

niet op de foto: ondertussen zijn de olie-dinges-deksels, en ignition plug oranje : )
full
 
Moet niet gekker worden met die tellers. Kit..?
Binnenkort maar even langs de dealer. Voor mij is het al te laat voor de ze goude tips hehe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan