" KTM 690 Duke III #2 "

Ik heb een aantal kappen en tank naar de spuiter gebracht.
Als het goed is krijgt mijn Duke de volgende gedaanteverwisseling.
Alleen de zwarte stickers "690" en "Duke" moet ik nog zien te vinden.

duke690origineel.jpg


duke690wit.jpg
 
Ik heb nu ook zo'n filter aangeschaft *D alleen mijn vraag is of iemand weet wat je met de twee luchtslangen doet en de sensor..

Kan je de aansluiting van de sensor en luchtslangen eraf halen en gewoon 'afdoppen'?

Ik zal zo even kijken hoe het nou ook alweer bij mij allemaal zit ;)
Van rijden is ook nog veel gekomen de afgelopen dagen, wat een bagger weer B| vorig jaar rond dit tijdstip was het echt lekker zonnig.
 
De slang die aan de rechterkant van je luchtfilterbox zit, die word helemaal niet meer gebruikt (als je op je Duke zit, rechter slang). En de andere slang zit bij mij aan het montage frame voor het filter, daarin zit een uitsparing voor de slang met 2 rubberen ringen zodat de slang goed vast zit en niet los kan gaan hangen.
De stekker is bij mij los en ligt waar de stekkers liggen van de knippers etc ;)
 
Op de laatste foto ziet de IV er stukken beter uit met al die power parts dan hoe die standaard geleverd word. Vind het alleen erg jammer dat het nu echt voor 100% een naked is en dat het Supermoto eruit is -O-
Ik had er laatst opgezetten bij Verpalen maar, het voelt raar aan als je een tijd op je eigen III gereden hebt en dat je daarna met een tank voor je zit op de IV. Wel vind ik de handkappen mooi die nieuw uitgekomen zijn, alleen wel erg aan de prijs als je het mij vraagt...meen 125 euro voor een setje :X

Voor mij word dit seizoen de laatste met de Metzelers, wat een rampen banden op mijn Duke :') Ik blijf maar glijden bij het uitkomen van een bocht of rotonde met het gas er vroeg op, een beetje is leuk, maar dit gaat nergens over.
Maatje van me heeft Pilot Powers van Michelin eronder zitten en stuurt ten 1e veel strakker en heeft een stuk minder last van stapjes opzij zetten met het bochten werk.
Word dus ff orienteren naar een nieuwe set :)
 
Bij mij ontbreekt deze beugel :?
Weet iemand een tweedehandsje of wordt het waarschijnlijk een nieuwe bestellen?

[afbeelding]

Denk niet zo gauw dat je een 2ehands gaat vinden. Is ook nodig bij een aftermarket uitlaat en word dus overgezet daarop.
Maar rijdt jij dan zonder onderspoiler :? of zit de onderspoiler alleen aan de zijkanten vast ?
 
Iemand van hier die zijn Duke bij Verpalen heeft staan ?

IMG-20120423-00030.jpg


Was er vanmiddag ff voor een afspraak en wat spulletjes
 
Denk niet zo gauw dat je een 2ehands gaat vinden. Is ook nodig bij een aftermarket uitlaat en word dus overgezet daarop.
Maar rijdt jij dan zonder onderspoiler :? of zit de onderspoiler alleen aan de zijkanten vast ?

Ik heb nog niet gereden, maar daar kwam ik inderdaad achter ja. Vaag hè?
 
Misschien dat de vorige eigenaar een aftermarket uitlaat verkocht heeft met de spoilerhouder erbij.... je weet maar nooit
 
Aankomende zaterdag is trouwens de voorjaarsmeet in Ermelo bij Andre Motors he mensen ;) Ik ga samen met een maat vanuit Zaandam naar Utrecht waar andere rijders verzamelen bij RB motors in de Bilt en vanuit daar rijden we op naar Ermelo :]
Mochten er meer mensen willen meerijden vanuit Amsterdam en omstreken of vanaf Utrecht dan hoor ik het wel.
 
Aankomende zaterdag is trouwens de voorjaarsmeet in Ermelo bij Andre Motors he mensen ;) Ik ga samen met een maat vanuit Zaandam naar Utrecht waar andere rijders verzamelen bij RB motors in de Bilt en vanuit daar rijden we op naar Ermelo :]
Mochten er meer mensen willen meerijden vanuit Amsterdam en omstreken of vanaf Utrecht dan hoor ik het wel.

Het wordt voor mij nodig tijd voor een proefritje....
 
Terug
Bovenaan Onderaan