Den Bosch e.o deeltje 51: Het wur weer 'n bietje wermer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het weer goed is zal ik 's ochtends al op de motor te vinden zijn, maar wil eerst even in m'n eentje wat gaan rijden om de motor wat meer onder controle te krijgen.
Wegrijden is nog best lastig, de koppeling hapt (is een kwaaltje bij dit model).
 
:W

Weet je al wat je met je kawa wil gaan doen?
Of hou je 'm voorlopig gewoon?

denk dat ik hem voorlopig hou mischien toch wat jij zei een ander tandwiel erop.

kan het nu ff nie betalen om bijte moeten leggen bij inruil over een klein maandje is mijn huis klaar en gaat al mijn geld daarheen plus dat mijn vriendin ook wil gaan motorrijden dus die moet een rijbewijs en een motor hebben dus gaat ook weer een hoop geld kosten :X
 
denk dat ik hem voorlopig hou mischien toch wat jij zei een ander tandwiel erop.

kan het nu ff nie betalen om bijte moeten leggen bij inruil over een klein maandje is mijn huis klaar en gaat al mijn geld daarheen plus dat mijn vriendin ook wil gaan motorrijden dus die moet een rijbewijs en een motor hebben dus gaat ook weer een hoop geld kosten :X

Huiske is belangrijk
Vriendin laten werken en zelf laten kopen
Weet ze meteen hoe duur het is :+ :+
 
Huiske is belangrijk
Vriendin laten werken en zelf laten kopen
Weet ze meteen hoe duur het is :+ :+

da weet ze ookwel we zijn al meer dan 4 jaar samen en in die tijd heb ik 6 verschillende motoren gehad waar zij ook aan mee betaald heeft.

ze heeft zelfs een keer een uitlaatdemper voor mu betaald en nieuwe banden en stale remleidingen dus dan betaal ik nu ook maar een beetje mee


Huiske is belangrijk
Vriendin laten werken en zelf laten kopen
Weet ze meteen hoe duur het is :+ :+

haha ze verdiend meer per maand als ikke dus
 
da weet ze ookwel we zijn al meer dan 4 jaar samen en in die tijd heb ik 6 verschillende motoren gehad waar zij ook aan mee betaald heeft.

ze heeft zelfs een keer een uitlaatdemper voor mu betaald en nieuwe banden en stale remleidingen dus dan betaal ik nu ook maar een beetje meehaha ze verdiend meer per maand als ikke dus


Zuinig op zijn dan _O- _O- _O- _O-
 
I dont always check my tires, but when I do, there is a fucking NAIL in it :(

Hopelijk is ie niet lek, want hij zat er dwars in.

Net even stoppies en 'sliden' geprobeerd. Stoppies gaan goed mits de motor eenmaal in de lucht niet naar rechts of links zwenkt. Ik kwam toch een best eind *O*

En wat betreft sliden en fishtailen lukt ook, maar het moet niet te extreem gaan anders komt je achterwiel je voorbij _O- Ik durf het alleen nog niet zo onder een grote hellingshoek :$
 
I dont always check my tires, but when I do, there is a fucking NAIL in it :(

Hopelijk is ie niet lek, want hij zat er dwars in.

Net even stoppies en 'sliden' geprobeerd. Stoppies gaan goed mits de motor eenmaal in de lucht niet naar rechts of links zwenkt. Ik kwam toch een best eind *O*

En wat betreft sliden en fishtailen lukt ook, maar het moet niet te extreem gaan anders komt je achterwiel je voorbij _O- Ik durf het alleen nog niet zo onder een grote hellingshoek :$

filme jongeh vet als het lukt en als je da zou crashe heb je er teminste een cool filmpje van
 
I dont always check my tires, but when I do, there is a fucking NAIL in it :(

Hopelijk is ie niet lek, want hij zat er dwars in.

Net even stoppies en 'sliden' geprobeerd. Stoppies gaan goed mits de motor eenmaal in de lucht niet naar rechts of links zwenkt. Ik kwam toch een best eind *O*

En wat betreft sliden en fishtailen lukt ook, maar het moet niet te extreem gaan anders komt je achterwiel je voorbij _O- Ik durf het alleen nog niet zo onder een grote hellingshoek :$

Goed Bezig Nick! ga jij vanavond nog ff op de brand langs?

mijn rijinstructeur deed nog wel eens een stoppie. ook als ik achterop zat, omdat hij iets uit wilde leggen. moet het niet overdrijven, en goed oefenen, dan gaat het op een gegeven moment vanzelf! vertelde ie.

Mijn motortje staat nu al een paar dagen in de regen. en nu zit er vliegroest op m'n ketting :') Ik zal hem eens smeren.. denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Goed Bezig Nick! ga jij vanavond nog ff op de brand langs?

mijn rijinstructeur deed nog wel eens een stoppie. ook als ik achterop zat, omdat hij iets uit wilde leggen. moet het niet overdrijven, en goed oefenen, dan gaat het op een gegeven moment vanzelf! vertelde ie.

Mijn motortje staat nu al een paar dagen in de regen. en nu zit er vliegroest op m'n ketting :') Ik zal hem eens smeren.. denk ik.

Stoppie probeerde ik ook op je GPZ, maar daarvan blokkeerdere het voorwiel wel meteen _O- Weet niet of jullie het zagen trouwens, ging maar net goed :X
 
Ben eerder bang de motor te slopen, de koppeling was goed te ruiken :')

Maar een blokkerend voorwiel is haast niet te doen mits je je hier op focust en dit daadwerkelijk probeert. Je gaat eerder over de kop dan dat je voorwiel wegschuift.

Kan je nagaan! je koppeling zit opgesloten in het blok, en nog ruik je hem! Bij auto's is de boel altijd open, en ruik je hem veel eerder. Je hebt nog wel de carter ontluchting trouwens, waar die stank nog uit kan komen..
 
Laatst bewerkt:
Stoppie probeerde ik ook op je GPZ, maar daarvan blokkeerdere het voorwiel wel meteen _O- Weet niet of jullie het zagen trouwens, ging maar net goed :X

Ik merkte het wel een beetje, maar het remvermogen is qua kwaliteit niet echt te vergelijken met jou motor denk ik.

Vond jij de remmen goed, van de GPZ? Dan zal ik over het algemeen gewoon niet hard genoeg knijpen denk ik. want ik heb best een lange remweg. Maar die word al steeds korter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan