Racen op een CBR1000RR (SC57) 2004-2007

Wij hebben de Gilles Tooling GP Light clipons op onze racers:

image_9687.jpg


Zonder verhoging, geen problemen met de kuip.
 
Ik hoop dat je daar genoeg aan kan zien?
Bij mij (De geel/zwarte) staan de clipons wijder dan die van Basia. Zij heeft ze meer staan zoals ze standaard staan. Daardoor is de ruimte tussen de kuip en de hendels bij haar wat krapper.
 
Omdat ik compleet a-technisch ben en me daar niet voor schaam 2 vragen:

1. hoeveel olie moet in de blade as ik olie vervang.
2. waar de fuck zit de aftapdinges

:)
 
Hahaha idd!
En olie bijvullen tot kijkglas halfvol zit, laten lopen (zodat oliefilter zich vult), afkoelen en op niveau brengen :)
 
Iemand interesse in setje regenwielen incl schijven, tandwiel enz?
Motor nog nie verkocht maar mogen evt los weg...

PM of mail maar ff
 
Goeie avond...
Even dringende vraag aan jullie!
Zaterdag wordt de 1000rr opgehaald als goed is, maar moet weten of de wielen van 04/05 een op een zijn uit te wisselen met 06/07?
Zijn schijven anders ofzo?
Of kunnen wielen incl schijven van 04/05 wel in z'n geheel in 06/07 sc57?
Alvast bedankt voor reactie(s)
 
Laatst bewerkt:
Goeie avond...
Even dringende vraag aan jullie!
Zaterdag wordt de 1000rr opgehaald als goed is, maar moet weten of de wielen van 04/05 een op een zijn uit te wisselen met 06/07?
Zijn schijven anders ofzo?
Of kunnen wielen incl schijven van 04/05 wel in z'n geheel in 06/07 sc57?
Alvast bedankt voor reactie(s)

De schijven van een 06/07 hebben een grotere diameter: 320mm. (de 04/05 zijn 310mm)
Bij de 06/07 heb je dan ook bij de remklauwen een aluminium busje tussen de bevestiging op de onderpoot en de klauw om ruimte te maken voor die extra 10mm aan diameter.

Wielen zelf zijn identiek.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen, thanx voor snelle reactie!
Dus moeten 06/07 schijven op de wielen komen dan, of is 't alu busje op klauw/vork makkelijk weg te pakken zodat de 310 schijven ook passen?
Thnx again :)
 
Even voor de duidelijkheid:

Als je deze set verkoopt aan iemand met een 06/07 Blade moet die persoon de afstandsbusjes verwijderen zodra hij/zij jouw "04/05" set monteert.

Persoonlijk zou ik dan op zoek gaan naar een setje 320mm schijven en de 310mm set te koop zetten. Scheelt weer werk bij het wisselen...
 
Oke thanx
Ja, zou ook nie mijn eerste keus zijn dingen te moeten aanpassen als "snel" regenwielen wil steken, maar goed die keus zal ik de koper voorleggen kan ie zelf beslissen.
 
Hoi mede-blade-racers :] ik ben sinds vorig jaar in het bezig van een SC57 van 2007, geweldig apparaat mag ik wel zeggen. :} Ik had reeds een SC33 van 1998 maar de nieuwere fiets overtreft echt alles, stuurt heerlijk en wat een power.

Met de SC33 rijd ik regelmatig op het circuit maar met die nieuwe fiets in het bezit begint het toch ook enorm te kriebelen om daar mee het circuit op te gaan. Nu ben ik natuurlijk wat ongerust over de orginele fairings want die zien er nog prachtig uit en zijn pokke jantje duur om te vervangen, mocht dat nodig zijn. O-)

Mijn vraag is dus hebben jullie ervaring met het vervangen van de orginele fairings voor een setje van Sebimoto, is het te doen wanneer je laten we zeggen een circuit dag of 8 per jaar wilt doen?? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan