Racen op een CBR1000RR (SC57) 2004-2007

Hey Timmy,
Het wisselen van fairings is gied te doen- Sebimoto ook goeie pasvorm, maaaaaaar als je 8 (!) trackdays wilt gaan doen en tussendoor ook nog ermee op weg wil rijden denk ik dat je na 3de keer ombouwen nie meer gaat doen!!! Hahaha
 
Yep!
Setjes op website zijn alleen top, onderkuip en kont- moeje nog tankkap, spatbord, zitfoam en evt ruitje & snelsluiters bij bestellen!
 
Laatst bewerkt:
Hoi Tim zonder my ;)
Alternatief is een sc57 circuitbike erbij zoeken, hehe maar dat kan natuurlijk nog altijd.
Op de site van BRP, BLAHA Racingparts - Sebimoto Rennverkleidungen, Motorradverkleidungen, Racingverkleidungen, Nachbauverkleidungen und Rennsportzubehör verkopen ze de Verkleidung + Höcker geschlossen voor 409 euries, is dit de complete set exlcusief voorwiel kapje, hugger en ketting kapje ??

Ik heb deze winter een kuipset van Sebimoto aangeschaft en was redelijk teleurgesteld over de pasvorm. De tankcover was te groot. heb de ruimte op moeten vullen tussen de cover en de tank zelf. Ook het zitje paste voor geen meter.

Mocht je er toch een set willen aanschaffen, geef dan even aan dat je een licentie hebt (als je die tenminste hebt). Krijg je nog 10% korting...
 
Goede tip Chrisjemol, set heeft alleen een paar nadeeltjes, geen dichte kap voor, geen dicht zitje, en geen onderkuipt, staat tegenover dat het wel mooie styling is 8-)
 
En die van onze laatste race van dit seizoen, 6 oktober in Assen.

Verder nog iemand actief hier?? :W

20141006CF_1417.jpg
 
Als je vragen hebt weet je me te vinden toch?
Wij hebben hier twee Blades in de schuur staan waar ik inmiddels aardig wat van weet...

:) Hou in het achterhoofd, ik heb wat kleine probleempjes in het voorwiel gevonden.
Die los ik eerst op, daarna de schijven controleren, nieuwe remblokken en dan moet het goed zijn.
 
Laatst bewerkt:
Dag! Ik zal me hier ook even voorstellen aangezien ik afgelopen zomer de overstap heb gemaakt naar een prima PC57. Ben er heel blij mee en loopt erg mooi! Met mij als bestuurder gaat het trouwens nog niet zo heel hard maar heb er wel veel lol op en hoop volgend jaar weer wat sneller te zijn! Zoals het hoort even 't bewijsmateriaal;

full


full


full


Heb nog wel een reden waarom ik me hier ook even meld. Ben nog op zoek naar wat reservematerialen zoals clip-ons, hendels en een rem-schakel set. Ook is het mij nog niet helemaal duidelijk of het gaat om een 2004, 2005 of 2006 model. Tips are welkom!

Groeten!
 
Welkom!

Je hebt aan de voorvork te zien een 2004/2005 model. Die heeft bruine onderpoten.
Je kunt aan het framenummer zien uit welk jaar 'ie welkelijk komt. Ik geloof dat het 9e of 10e cijfer het bouwjaar is. Kan het nu niet nakijken omdat onze motoren niet thuis staan.

Onderdelen kan ik je niet aan helpen, tenzij je bijv. originele clipons zoekt.

Ik hou zelf Marktplaats, eBay en Racing4fun.de in de gaten voor interessante onderdelen.
 
Ik ben nieuw hier in dit topic, maar hier is mijn nieuwe circuit motor.
Na 3 seizoenen niet meer te hebben gereden op het circuit wil ik het toch weer eens gaan proberen.
Ik kan niet wachten tot het seizoen weer begint. :] :] :]

Grotefoto-KELNFTNG.jpg
 
Ik ben nieuw hier in dit topic, maar hier is mijn nieuwe circuit motor.
Na 3 seizoenen niet meer te hebben gereden op het circuit wil ik het toch weer eens gaan proberen.
Ik kan niet wachten tot het seizoen weer begint. :] :] :]

[afbeelding]

Welkom!

Mooie complete fiets zeg!
Zit alles al op en aan als ik het zo zie :9~
 
Ex Tjalling Elzinga, ik heb een 600rr van 2003 in dezelfde kleuren gekocht. Zijn sponsoren zijn erg trouw zo te zien!
Ruilen? ;)

Even serieus: Is er nog iemand of ken je iemand die zijn cbr 1000 rr circuitfiets wegdoet, stuur me even een pb.
 
Thanks, idd uit de stal van Tjalling, maar dan van zijn monteur.
En helaas niet ruilen, eerst zelf weer eens meters maken.
 
Na een volledig jaar overgeslagen te hebben dit jaar toch een paar dagen vastgelegd.

In ieder geval ben ik 12 en 13 mei op Assen te vinden.

Daarvoor wil ik het liefst nog wel een paar rondjes op Zandvoort rijden..
Misschien in juli/augustus nog 1/2 dagen.

Heb weer redelijk wat vakanties in het verschiet maar, probeer nu een beetje een budgettair compromis te vinden. :+

Anders is het gewoon zonde dat ik zo'n fiets in m'n garage heb staan :X
 
Hallo, ff voorstellen.
Ik ben Patrick en ben op dit moment een sc57 aan het opbouwen voor het circuit.
Hij is zo goed als klaar. Moet alleen nog de remmen asn de voorkant monteren.
Nu vraag ik met af of het ook mogelijk is om de remklauwen van een sc59 op een sc57 te monteren.
 
Achter volledig zwevende schijf (merk onbekend) en voor arashi wave schijven.

Ook dezelfde velgen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan