Garmin streetpilot 2610

Look

MF veteraan
26 jun 2006
6.403
61
Ik heb hier nog een Garmin Streetpilot 2610 liggen. Helemaal kompleet in de doos. met

europe v6 cd
256 mb memory card
afstandsbediening
opladers
usb steker
vast en losse houder voor in de auto

Het gele briefje met de unlock code zit er ook bij. helemaal kompleet dus.

Ik heb hem een keer kado gekregen om op de motor te zetten, maar dit is er nooit van gekomen dus doe ik hem in de verkoop.

Ik wil er graag 150,- euro voor hebben

mocht je er intresse in hebben stuur me dan een pm

groeten, Look.
full
 
Ik ben bang dat je vraagprijs nogal aan de hoge kant is voor een toestel waar geen kaartupdates meer voor uitkomen en geen motormontage bij zit!

De nieuwe gps'en worden steeds goedkoper en dat zet de prijs onder druk van de oudere dure toestellen zoals de 2610.

Succes!

:)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben bang dat je vraagprijs nogal aan de hoge kant is voor een toestel waar geen kaartupdates meer voor uitkomen en geen motormontage bij zit!

De nieuwe gps'en worden steeds goedkoper en dat zet de prijs onder druk van de oudere dure toestellen zoals de 2610.

Succes!

:)

dat zou best kunnen. Ik heb even op de meeste veiling sides gekeken Er worden er al aangeboden v.a. 100 euro, maar daar zit dat helemaal niets bij. Deze set heb ik zien staan voor 195,- gebruikt. Vandaar dat 150 euro me wel redelijk leek.
Ik heb hem nu nog alleen hier staan omdat ik het iedee had dat hij veel door motorrijders gebruikt wordt.

gr, Look.
 
Terug
Bovenaan Onderaan