MF-Megameeting 2012 1e editie 6 mei - verzamelpunt Gorinchem

Zen_78

MF veteraan
31 aug 2009
13.341
24
Regio Gorinchem
full


Op zondag 6 mei is het weer zover; de Motor-Forum Megameeting!
Zoals elk jaar is het er reuze gezellig en komt iedereen er vanuit het hele land naartoe.
Ook deze keer rijden we weer vanuit Gorinchem via een leuke route.

Bewijs dat we erbij waren

Foto's

Filmpje


Hier spreken we af:

full


Plaats: Gorinchem, carpool Avelingen Google Maps
Datum: zondag 6 mei
Vertrek: 9.30

Route: ca. 80 Km, verwachtte reistijd ongeveer 1.5 uur. (geen stops)
Het is een route over zowel rustige paadjes, bochtige dijkjes als wat snellere provincialeweg stukken, dus voor iedereen wat :D

De definitieve route, hopelijk hebben we geen last van post-5mei-afzettingen:
MyAlbum - Gratis online fotoalbum maken

...en voor de garmin houders onder ons:
MyAlbum - Gratis online fotoalbum maken

Eenmaal in Veenendaal kiest iedereen zijn eigen weg, dus voor te terugweg moeten jullie zelf zorgen ;)



Wie zijn erbij
Meld je aan in het topic of via PB *O*

01. Zen_78
02. DutchKingKong
03. Oxi
04. MotorMuis77
05. Guvner + duo
06. SuzannedG
07. speed adDICKt
08. horik fz6n
09. jimneon
10. V-twin Kevin
11. Richard117
12. Ken net
13. ronk
14. zoeffie73 +1
15. Tinuzs
16. Remie71
17. Thijsvandewouw
18. sjefkuhk
19. Sugoi
20. boldbart
21. markhispania3
22. Hugohonda
23. woutM
24. alain supermoto
25. Kaasbonk
26. Iwan (maatje van alain supermoto)
27. Sietse (maatje van alain supermoto)
28. Alex ovb (maatje van alain supermoto)
29. super-cat
30. Dennie - alleen alst mooi weer is :P (maatje van super-cat)
31. Mikey-RF (ovb)
32. thijsschetters
33. Foeske
34. bily55
35. peam
36. Remco
37. rsvbrabant
38. Mieke (vriendin van rsvbrabant)
39. Bram (maatje van rsvbrabant)
40. probaco


...en het vriendelijke verzoek om je ook in het "grote" topic te melden, zodat de lijst lekker lang wordt en up-to-date blijft.....
MF MegaMeeting 6 mei 2012




Eerdere deeltjes:



Safety Guidelines and Disclaimer:

Rit ernaartoe

  • Zorg dat je motor in orde is (BRAVOK-controle)
  • Iedereen komt op eigen gelegenheid en is dus zelf aansprakelijk voor bv. het in acht nemen van de verkeersregels.
  • Niet -onnodig- inhalen en geen wheelies, stoppies en andere vormen van stunten tijdens de rit (Hou veiligheid van jezelf en anderen in acht)
  • Denk eraan dat de snelheid achteraan aanzienelijk hoger ligt dat voorin, weet je van jezelf dat je niet zo'n snelle rijder bent, zorg dan dat je voorin de groep rijdt. Voor de snelle rijders onder ons is dat natuurlijk het omgekeerde, achteraan kan je knallen!!!
  • Een aantal verzoeken aan iedereen die mee gaat...

    Kom (liever) niet met de auto.
    Als jij (of je vriendin) wel persé met de auto mee wil gaan, zorg dan dat je de route weet/navigatie hebt èn NA de achterrijder start zodat de groep er geen hinder van ondervindt dit kan gevaarlijke situaties opleveren.

    Mocht je iemand iets zien verliezen (onderdelen bijvoorbeeld): Probeer hem/haar dan te waarschuwen (ernaast rijden/gebaren/etc.). Vorig jaar heeft iemand zijn buddyseat verloren en dit is schijnbaar wel door iemand gezien, maar niets mee gedaan.....
  • Achterrijder is: Oxi

Veenendaal

  • Er is voldoende parkeerplaats voor de motoren, parkeer op het terrein van de Mac als je met een groep bent meerdere motoren in 1 vak zo kunnen er zoveel mogelijk op het terrein. De weg bij de slagboom rechtdoor kan ook gebruikt worden maar hou hier ruimte zodat eventuele vrachtwagens ook nog van de weg gebruik kunnen maken.
  • Ruim je rommel op waar het hoort, dus je McAfval in de afvalbak.
  • Iedereen komt op eigen gelegenheid en is dus zelf aansprakelijk voor bv. het in acht nemen van de verkeersregels.
  • Burnouts, wheelies en andere vormen van stunten zijn op het terrein van de Mac niet toegestaan, we willen hier terug blijven komen.
  • Hou veiligheid van jezelf en anderen in acht, publiciteit is leuk, ramptoerisme NIET!
  • Weg naar de rotonde en het weggedeelte op de rotonde zelf vrijlaten.
  • Motor-Forum.nl of ik zijn geen van beide verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen voortvloeiend uit deze ontmoetingsdag.

Amersfoort

Veel mensen willen hierna ook nog wel eens doorrijden naar Amersfoort.
Adres: Maanlander 30 Amersfoort - A1, afrit 13 - Google-Maps
De eerste vertrekken rond 13:00 uur.
 
Laatst bewerkt:
'MF-Megameeting 2012 2e editie 6 mei - verzamelpunt Gorinchem' > 'MF-Megameeting 2012 1e editie 6 mei - verzamelpunt Gorinchem'
 
deze nog effe ovb... als ik erbij ben dan ben ik beschikbaar als achterrijder :Y


ow even een verzoek aan iedereen die mee gaat... KOM NIET MET DE AUTO.
Als jij (of je vriendin) wel met de auto gaat, zorg dan dat je de route weet/navigatie hebt!
 
deze nog effe ovb... als ik erbij ben dan ben ik beschikbaar als achterrijder :Y


ow even een verzoek aan iedereen die mee gaat... KOM NIET MET DE AUTO.
Als jij (of je vriendin) wel met de auto gaat, zorg dan dat je de route weet/navigatie hebt!

Ik zet je even als OVB achterrijder :)
Ik zal dat van de auto even toevoegen, dat was echt -O- -O- -O- de vorige keer!
 
Laatst bewerkt:
Zet mij maar als achterrijder of reserve achterrijder, ik zie wel of ik daarop ingedeeld wordt. :P
Voorwaarde: Ik ben alleen achterrijder als er geen auto tussen zit. :X

@DKK: Auto's nemen de A12 maar. :P
 
Laatst bewerkt:
Ik ga mee! :)
Zijn er vorig jaar auto's mee geweest in de motor stoet? Niet echt praktisch...
 
ik ben niet zo actief op het forum :$ maar ben er zeker bij op 6 mei :9

zet mij maar in de lijst ;)
 
Dit vind ik wel mooi ja, zet mij ook maar op de lijst. Zal wel met een maatje komen die niet actief is op MF maar die mag wel mee toch? :Y
 
Vorig jaar met een groep vanuit Bergen op Zoom hierbij aangesloten. Was echt een mooie route en sliert.

Dit jaar ook weer van de partij (weer vanuit Bergen op Zoom).
 
Vorig jaar met een groep vanuit Bergen op Zoom hierbij aangesloten. Was echt een mooie route en sliert.

Dit jaar ook weer van de partij (weer vanuit Bergen op Zoom).
Neem Bergen op Zoom maar mee hoor, iedereen is welkom...hoe langer de sliert hoe beter *D
 
excuus dat was mijn vrouwke met de auto, maar dit keer gaat ze mee achterop, dus daar hoef je je al niet meer druk om te maken :)

Ik reed voorop, maar hoorde het van wat mensen die achterin reden, vandaar de melding in de OP. Het moet vooral voor iedereen veilig blijven natuurlijk :Y

Achterop is natuurlijk de beste oplossing, of gewoon zelf A'tje halen ;)
 
uiteraard, ze had alleen toen nog geen motorkleding, zul je net zien dat bassie onderuitgaat, maar ze vind motoren super, alleen mot ze eerst geld hebben voor der A'tje, maar ik snap jullie helemaal
 
Terug
Bovenaan Onderaan