TK: carbon BOS demper (+ link pijp)

Status
Niet open voor verdere reacties.

LaNina

MF'er
21 jul 2009
171
0
Door inruil van mijn motor met de originele demper bied ik te koop aan: een carbon BOS demper (+ link pijp) met E-keur en DB killer.

De demper zat op mijn CBR600F bj 2000, maar misschien past hij ook wel op andere motoren.

Nieuwprijs is €549,- Bieden mag, beledigen niet ;)

Demper is te bezichtigen/op te halen in Schiedam. Kans bestaat dat ik hem ook bij je langs kan brengen, afhankelijk van waar je woont.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren even de demper gepoetst - ziet ie er toch wat beter uit ;)

Nieuwe foto's zijn het wel waard, dus bij deze:

GroteFoto-O6EMK6BF.jpg


GroteFoto-CYUXLX7D.jpg
 
ik zal morgen eens even mijn linkpijp/demper ingang na meten..
want zoek nog een uitlaatje met dbkiller/ekeur :+

u hoort van mij :W
 
Wat is de lengte en diameter van de demper? Misschien iets voor bij suzuki bouwprojectje.
 
@ R-Rat: ik laat het je vanavond weten!

@ TheMauster: Ja, vorige jaar al verkocht. Na dat ongeluk heb ik het nog een poging gegeven, maar toen hield de motor ermee op (nokkenas kettingspanner) en heb ik besloten er voorlopig helemaal mee te stoppen. Moet wel zeggen dat ik telkens meer zin krijg om weer lekker een rondje te knallen op het circuit hoor ;) Zeker nu ik een Kawa ZX10r heb..... Rijd jij nog wel?
 
De lengte van de demper (brede stuk - carbon) is 49cm en met dat tuutje erbij
54 cm. Diameter linkpijp is 54mm, zonder linkpijp kan ik morgen pas meten - als je wilt. Heb ik je vraag zo een beetje goed beantwoord?
 
De lengte van de demper (brede stuk - carbon) is 49cm en met dat tuutje erbij
54 cm. Diameter linkpijp is 54mm, zonder linkpijp kan ik morgen pas meten - als je wilt. Heb ik je vraag zo een beetje goed beantwoord?

Jammer, het is voor een project en dan is hij een stuk te lang.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan