1e MFMM 2012 vanuit Achterhoek en Arnhem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.540
36.023
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
En de datum staat alweer!

* 6 mei 2012 *

Het algemene topic:
MF MegaMeeting 6 mei 2012

Nu nog niet te zien, maar straks kan je hier het weer zien voor dat weekend:
703-01.gif


704-01.gif




We worden gewoon weer rond 11.00 in Veenendaal verwacht, kijk bij de aanhaakplaatsen hoe laat we vertrekken.
We rijden weer over de dijk naar Veenendaal waar Beemer1200 ooit mee begonnen is.



De Achterhoekers zullen as usual bij de MacDonalds te DTC verzamelen... wie kent hem niet???
En de Arnhemmers zullen opgepikt worden bij de MacD bij het Gelredome (tankstation word wat te klein). Mocht ik berichten horen dat de Arnhemmers toch anders willen rijden of zelf een topic willen openen zal ik dit hier weghalen.

Kijk aub even onderaan voor wat kleine colonne-tips



Wie rijden ermee??? En vanaf waar?

MacD DTC: 10.00 vertrek
Roy "R"
Iona
Beemer1200
Hydration
Fumi
MisterIT
master24
Wie nog?

MacD Gelredome: 10.30 vertrek
Jefta
J_oram
Lardosio (+3)
Italbike
bjorn-954
TheMetalhead
TAZZIE83
droopyfret
ed zx10
woelders
Playmaster (+ groepje)
Jalo
Joeyw91
TheLith
melvin_27
honda_mbx80_driver
Mtrmuis
WhiteJoker
ProjectNL (+1)
R1CV
B.B.I.L.
onsbinzuunig
Wie nog?




Paar richtlijnen:

  • Ik ben nergens aansprakelijk voor! Iemand rijdt die route en jullie volgen toevallig.
  • NIET inhalen! Als er net zoveel man mee rijd als de vorige keren heeft dat ook geen enkele zin.
  • Er word baksteensgewijs gereden.
  • Als je dus eenmaal links of rechts rijd. Blijf daar dan ook rijden zodat de mensen achter je ook niet de hele tijd moeten switchen.
  • Er zal over zo goed als de hele route een normaal/rustig tempo gereden worden. Dit ging de vorige jaren ook goed.
  • Er rijd vast nog iemand mee die de route ook kent en zal halverwege rijden en indien nodig even naar voren schieten om in geval van splitsing de 2e groep op te vangen. Ga dus altijd op de rechterbaan rijden.
  • Het word gewaardeert als iedereen zijn/haar achterligger even in de gaten houd en op wacht mocht er een keer afgeslagen worden. Ook even waarschuwen als iemand zijn knipperlicht vergeet.
 
Laatst bewerkt:
Als de zon hoog aan de hemel staat dan kan zijn dat ik ga *D
Het is dan in iedergeval geen moederdag dus weer een grotere opkomst :9
 
Laatst bewerkt:
Ik ben erbij (mits der geen gekke dingen in de toekomst worden geplanned op die dag :+ )

Schrijf me maar erbij! :]
 
Staat genoteerd in agenda. Mits er geen heel belangrijke klussen zijn, aanwezig...
Ik rij mee vanuit Arnhem.
 
Laatst bewerkt:
Fumi komt vanuit D'chem mee.. met hopelijk meer mensen dan het op een halve hand te tellen aantal van september vorig jaar! :+
 
Hier ook genoteerd! Ik meld me bij de Mac van Dörkum (Doetinchem). :)
 
Laatst bewerkt:
Ik kom vanuit de richting Zutphen/Dieren, dus Mac bij Gelredome lijkt me een mooie plek om me bij jullie te vervoegen! Tot dan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan