MFMM 6 mei 2012 vanuit het Noorden

Kermit de Hond

MF veteraan
17 apr 2010
1.159
0
full
event.png

Het is weer zover, de 1e MFMM van 2012 komt eraan. De datum van de meeting is
Zondag 6 mei.


Onderstaande geleend van vorig jaar, bedankt Pretender

Om een beetje structuur aan te brengen kan iedereen zich hier weer aanmelden om zo een overzicht te krijgen van wie allemaal meerijdt uit 't noorden...

Wat betreft de opstapplaatsen: Veendam (tankstation Tango loydsweg)
Groningen (oude Ikea), Assen (McDonalds), Hoogeveen (Panjerd A28).

Friesland: Heerenveen (McDonalds) dan treffen in, Joure bij de (mc donalds parking ) en drachten (Caparis)

En natuurlijk sluiten de Emmenaren (en omgevingsgenoten) (verzamelplaats MC Donalds) bij de Panjerd aan.

De globale vertrektijden:

Veendam 08:10
Groningen 08:15
Drachten 08.10
Joure 08.45
Heerenveen 09.00
Stadskanaal 08:30
Emmen 08:30
Assen 08:45
Hoogeveen 09:15
Steenwijk 09:15

Samenkomst Groningers, Drenthen en Friezen 09:45

En als Friezen ook graag mee willen, verzamelen we bij de shell voor Zwolle (haerst). Daar vertrekken we om 09:45 en 09:50
Dit alles zijn streef tijden, gaat toch nooit lukken, maar we doen ons best...


Groningen:
*Kermit de Hond
*RoosB alleen bij mooi weer
*Bedumer

Assen:
*JorritEnzo
*Pretender +1 ovb
*Bart-92
*Tankiej
*Richardus ovb

Hoogeveen, Panjerd:

Stadskanaal:
*frankivo

Emmen:


Uit Friesland:

Drachten:


Joure:


Heerenveen:
* Brandsweer 600F
*nico_09
*Hendrik1989 +1
*the power of dreams 54321 ovb
*unKlaver+2

Steenwijk:


In Zwolle wachten:
*Exigence +1
*ToniS
*racer06
 
Laatst bewerkt:
uit friesland-sneek maar ebn 9 uur bij mac heerenveen mits het fatsoenlijk weer is
 
Misschien ga ik mee..
Nog effe zien of ik uit Stadskanaal of Zwolle vertrek dan :P

Terug moet ik sowieso naar Stadskanaal ...
 
Laatst bewerkt:
Misschien ga ik mee..
Nog effe zien of ik uit Stadskanaal of Zwolle vertrek dan :P

Terug moet ik sowieso naar Stadskanaal ...


Ik zie dat je woonplaats op zwolle staat.

Maar heb je bekenden hier op stadskanaal wonen. want ik woon zelf namelijk in stadskanaal, maar als ik heen ga, dan rij ik in 1 stuk door naar assen. daar komen altijd een mooie grote groep bij elkaar. mannetje om 20 of meer.
 
Misschien ga ik mee..
Nog effe zien of ik uit Stadskanaal of Zwolle vertrek dan :P

Terug moet ik sowieso naar Stadskanaal ...
Ik heb je eerst maar bij Stadskanaal gezet, wordt het to Zwolle, laat het ff weten, dan pas ik het aan...
 
Ik zie dat je woonplaats op zwolle staat.

Maar heb je bekenden hier op stadskanaal wonen. want ik woon zelf namelijk in stadskanaal, maar als ik heen ga, dan rij ik in 1 stuk door naar assen. daar komen altijd een mooie grote groep bij elkaar. mannetje om 20 of meer.

Ik woon in Stadskanaal inmiddels.. Zal woonplaats even bijwerken :)
 
denk dat ik ook wel mee ga vanuit groningen, wel ovb want soms doet mn werk beetje vreemd:)
 
Bijgewerkt!
En verzamelpunt Drachten is op verzoek van Anil veranderd in Caparis BV.
 
Ik ga er waarschijnlijk ook heen, kom vanuit noord-oosten prov. Groningen en zal dan rechtstreeks naar Assen rijden!
Is dat die nieuwe Mcdonalds op dat industrieterrein (ofzoiets), adres hof van parijs 1? :o
 
Ik ga er waarschijnlijk ook heen, kom vanuit noord-oosten prov. Groningen en zal dan rechtstreeks naar Assen rijden!
Is dat die nieuwe Mcdonalds op dat industrieterrein (ofzoiets), adres hof van parijs 1? :o
Je staat er bij!
Dat is inderdaad die McDonalds... maar of die nieuw is? In elk geval bij afslag Assen-Noord
 
Je staat er bij!
Dat is inderdaad die McDonalds... maar of die nieuw is? In elk geval bij afslag Assen-Noord

Ok! :)

Toen ik een maand geleden in Assen was kon ik hem niet vinden via Google Maps, hij vond toen alleen een Mcdonalds in het centrum. Daarnaast ziet het er allemaal erg nieuw uit daar :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan