Tanktas

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pek

CB1300
22 dec 2008
10.104
183
Ergens in het land
Voor de liefhebber een tanktas met 4 stevige magneten.2x gebruikt en nu overbodig geworden.Incl regenhoes.

€ 17.50 ex verzend kosten.





 
Hey, ik heb misschien interesse maar wil wat meer info. Hij is van Moto Detail, maar heb je ook het type voor ons? Zal er vast ergens in staan op een labeltje, en dan kunnen we nog wat extra info opzoeken over wat het precies voor tas is.
 
Hey, ik heb misschien interesse maar wil wat meer info. Hij is van Moto Detail, maar heb je ook het type voor ons? Zal er vast ergens in staan op een labeltje, en dan kunnen we nog wat extra info opzoeken over wat het precies voor tas is.


Wil ik met alle plezier voor je doen maar er zit helemaal niets in van een label of zoiets. :? Ik heb hem helemaal binnenste buiten gekeerd maar kan echt niets vinden. :N
 
Laatst bewerkt:
Ohw balen, dan maar eens kijken welke tassen er allemaal van hen zijn & welke op die van jou lijkt :)
 
Ohw balen, dan maar eens kijken welke tassen er allemaal van hen zijn & welke op die van jou lijkt :)

Ik heb ook al ff gezocht maar kan nu niet iets vinden wat er op lijkt,enige wat ik nog weet is dat er max voor 6 a7 kg aan spullen in gedaan kan worden en dat hij dan nog prima op zijn plek blijft zitten.Zit ook nog een losse verstevigingsrand bij die je erin kan zetten als je hem helemaal uitklapt.
 
Ik heb ook al ff gezocht maar kan nu niet iets vinden wat er op lijkt,enige wat ik nog weet is dat er max voor 6 a7 kg aan spullen in gedaan kan worden en dat hij dan nog prima op zijn plek blijft zitten.Zit ook nog een losse verstevigingsrand bij die je erin kan zetten als je hem helemaal uitklapt.



6 a 7 Kg aan lood of kippenveren ????

Ik denk dat je 6a 7 Liter bedoeld :)

Toch maar een schopje dan maar
 
Ghehe, goede nonvergelijking ook:
6 a 7 kg is een prima eenheid hier omdat Pek het over de sterkte van de magneten heeft, niet over het volume :)
 
Maargoed, voor die 17,50 geloof ik het wel trouwens, wil hem wel hebben onder voorwaarde dat ik hem een beetje makkelijk kan ophalen. Waar in het land bevind hij zich doorgaans? Stuur me anders maar een PM :)
 
Maargoed, voor die 17,50 geloof ik het wel trouwens, wil hem wel hebben onder voorwaarde dat ik hem een beetje makkelijk kan ophalen. Waar in het land bevind hij zich doorgaans? Stuur me anders maar een PM :)


Gaat een beetje moeilijk omdat je PB niet aan staat.Maar tanktas ligt nu bij mijn collega die hem ff wil passen of deze op zijn CB1000R past.
Maar mocht deze niet passen,ik woon in het midden des lands en werk in Nieuwegein.Dus dan kan je vast indenken of je dit makkelijk ophalen vindt mocht mijn collega hem niet willen hebben. ;)
 
Oh, dat staat dan niet standaard aan denk ik :) Eens aanzetten dan maar. Da's makkelijk genoeg, ik moet regelmatig in Utrecht zijn, vooral in het weekend. Stuur me maar een PB (als het dan wel werkt ;) ) mocht je collega hem niet fijn vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan