Estrax Bobbins M10

Status
Niet open voor verdere reacties.

NinjaNoob

MF veteraan
10 dec 2006
4.846
4
Haarlem
Hierbij te koop Estrax Bobbins M10.
Waarom :? Vind ze niet mooi bij mijn zwarte achterbrug dus ga opzoek naar andere.
Zondag gekocht op de beurs dus lekker nieuw...

mail

mail


Prijs; een redelijk bod :)
 
Je foto's doen het niet. En laat ik nou erg nieuwsgierig zijn omdat ik ook maat M10 nodig heb :Y.
Eh das vervelend.
Ik zal ff kijken of ik het kan verhelpen.
Ze zijn iig zilver met een zwarte imbusbout erin, denk als je ze Googlet dat je ze wel moet vinden...

edit: kan de foto's ook naar je mailen als je wilt.
Is het mail adres in je profiel de juiste :?
 
Laatst bewerkt:
Mail de foto's maar naar het (juiste ;) ) mailadres in mijn profiel. Kan via Google niets vinden.
nee kon ook al niets vinden, maar de foto's doen het nu wel ineens :?
Stuur ze alsnog wel ff op naar je....zie alleen geen ZX10R erbij staan op de achterkant.
Kijk ff of je M10x1.25 moet hebben, anders zal het niet passen ben ik bang...
 
nee kon ook al niets vinden, maar de foto's doen het nu wel ineens :?
Stuur ze alsnog wel ff op naar je....zie alleen geen ZX10R erbij staan op de achterkant.
Kijk ff of je M10x1.25 moet hebben, anders zal het niet passen ben ik bang...
Ik zie nog steeds niets ...
 
raar :?
Heb je ondertussen wel de mail ontvangen die ik naar je heb gestuurd...
Moet je maar ff in je WPHB kijken of de draad overeenkomt :Y

Hoor het wel ...
Heb je de foto's recent gestuurd? Van de week zag ik ze namelijk niet maar ik heb de spamfilter niet gecontroleerd. M10 is overigens de goede maat hoor :).
 
Heb je de foto's recent gestuurd? Van de week zag ik ze namelijk niet maar ik heb de spamfilter niet gecontroleerd. M10 is overigens de goede maat hoor :).

Maar je zit met het draad in je achterbrug.
Dat van de de ZX6R is 1.25 terwijl het bij andere merken gewoon normaal draad is. 1.50.
Maar volgens mij heeft jou ook 1.25 draad.
 
Heb je de foto's recent gestuurd? Van de week zag ik ze namelijk niet maar ik heb de spamfilter niet gecontroleerd. M10 is overigens de goede maat hoor :).
ja hoor en ik ga em nu nog es versturen...
Het zou idd gewoon meoten passen, maak wel eerst ff het draad van je achterbrug schoon :Y
 
ja hoor en ik ga em nu nog es versturen...
Het zou idd gewoon meoten passen, maak wel eerst ff het draad van je achterbrug schoon :Y
Mijn draad is wel schoon hoor, er zitten namelijk al bobbins in :). De foto's heb ik nu wel ontvangen en ik deel je mening, de bobbins zullen niet zo mooi staan op een zwarte achterbrug. Helaas!

Ik zal de foto vanavond even voor je uploaden zodat hij zichtbaar is op MF.
 
Mijn draad is wel schoon hoor, er zitten namelijk al bobbins in :). De foto's heb ik nu wel ontvangen en ik deel je mening, de bobbins zullen niet zo mooi staan op een zwarte achterbrug. Helaas!

Ik zal de foto vanavond even voor je uploaden zodat hij zichtbaar is op MF.
Ja he, had me er ook op verkeken....

Prima, bedankt en bij deze weer te koop :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan