reactie (nieuwe) partner op het reeds rijden met de motor

dirtydirk

Rookie
22 mei 2010
1
0
Hoe reageerde een nieuwe partner op het feit dat je met de motor reed? Sprong de prille relatie daar (in het slechtste geval) specifiek op af? Vond hij/zij dat motorrijden daarentegen wél iets hebben (en misschien juist stoer) en kon de "microbe" overgedragen worden?
Dank voor je reactie!
 
ze denken dat ze gelijk mee achterop mogen....pfff
dat ik dan mijn motor weer ff ombouw naar duozit.....

Dacht het niet...hahaha
 
Laatst bewerkt:
Dirrrrrrty Durrrrrrrrrrk

Toekomstige mevrouw Duinday zal en moet het motorschap accepteren. Zo niet... is daar -> het gaat van de deur!
 
m'n vriendin stimuleerde me juist om m'n motor rijdbewijs te gaan halen. ik twijfelde namelijk erg tussen of doorgaan met kartwedstrijden of een motorrijbewijs. Liepen we afgelopen donderdag over de motorbeurs zoekend naar een helm. met in gedachte 200,- vind ik wel genoeg. komt m'n vriendin met een helm van 400,- aanlopen.. "vind je deze niet mooi dan? ik wil wel dat je iets goeds op hebt"

zelfde geldt voor de aankomende motor. geef liever maar wat meer uit dat je een goeie hebt dan wanneer je bezuinigd en uit eindelijk niet tevreden bent..

met andere woorden, ze is een blijvertje ;)
 
Ze vond het geweldig..een man in (motor)pak. De eerste drie dates heeft ze mijn motor mogen aanduwen - ik had een slechte accu _O-
 
Ze vond het geweldig..een man in (motor)pak. De eerste drie dates heeft ze mijn motor mogen aanduwen - ik had een slechte accu _O-


Liefde is ... _O-


Ik hoop dat ik een vrouwtje tref die zelf ook motorrijd of op z'n minst het toch ook mooi vind.
 
Laatst bewerkt:
Mijn huidige vriendin had nog nooit achterop gezeten, de eerste week dat het een beetje serieus begon te worden moest ik al met de motor komen, en binnen 2 weken was ze zelf begonnen met haar rijbewijs. Die is inmiddels gehaald en haar eerste motor staat (helaas nog in onderdelen want er zit nog veel werk aan) in de schuur....

Idd dit is een blijvertje :)
 
lekker belangrijk wat een ander ervan vindt. Wees eens een vent zeg -O-
 
Heb der een paar gehad die meteen achter op wouden, prima maar niet altijd.
Nu heb ik der 1 die het niet zo veel kan schelen, ook prima zit ze teminste niet te zuren dat ze weer een keertje achterop wil.
 
m'n vriendin stimuleerde me juist om m'n motor rijdbewijs te gaan halen. ik twijfelde namelijk erg tussen of doorgaan met kartwedstrijden of een motorrijbewijs. Liepen we afgelopen donderdag over de motorbeurs zoekend naar een helm. met in gedachte 200,- vind ik wel genoeg. komt m'n vriendin met een helm van 400,- aanlopen.. "vind je deze niet mooi dan? ik wil wel dat je iets goeds op hebt"

zelfde geldt voor de aankomende motor. geef liever maar wat meer uit dat je een goeie hebt dan wanneer je bezuinigd en uit eindelijk niet tevreden bent..

met andere woorden, ze is een blijvertje ;)

Wacht maar, vroeg of laat zal je de tegen prestatie onder je neus drukken. :X
 
Mijn Vriend reed motor toen ik hem leerde kennen,
toen het echt wat werd was mijn eerste cadeau .. het motor theorie boekje,
gelijk begonnen met leren.

ik moest altijd mee achterop. leuk maar niet geweldig meer als je zelf eens gereden hebt.
nu ik zelf mijn rijbewijs heb moet hij ook maar telkens mee ... maar gelukkig niet achterop....

Geweldig om samen te kunnen rijden. al is alleen rijden soms toch ook wel geweldig.
 
Ik ben benieuwd hoe mijn vriendin gaat reageren. Heb haar in november leren kennen en ze vond de motor geen probleem. Maar als het weer dadelijk zodanig is dat ik de hele zaterdag danwel zondag weg ben, dan ben ik benieuwd wat de ze ervan vindt. Een aantal voorgangsters vonden dat niet zo leuk. Daarom zijn het nu ex-en. :)
 
Toen ik mijn man leerde kennen, was hij degene die geen motor reed... Het duurde maar een paar maanden en toen is hij er ook mee begonnen. Iedere keer dat ik de gelegenheid had, ging ik op de motor ergens heen en hij volgde met de auto en dat was toch niet zo leuk (alhoewel een Impreza best wel leuk rijden is!) Hoe dan ook, nu rijden we allebei motor en dat is gewoon erg gaaf :)

Wie weet, is je vriendin straks ook besmet met het motor-virus!!
 
Wie weet, is je vriendin straks ook besmet met het motor-virus!!

Mij overkomen :P mijn vriend was bezig met lessen en altijd aan het vertellen hoe geweldig het niet was en altijd maar op dat verrekt motor-forum. Geen avond die voorbij ging zonder dat de iPad op die site was geweest :P en erg dat ik het vond, aansteller met zn motorrijles. Tot dat je een keertje mee achterop gaat, een keertje een meeting meemaakt... Ja hoor, het motor-virus te pakken! Van MF-ergernis naar MF-liefde!
Ben nu ook heerlijk aan het lessen en hoop met 2 maanden met mn vriend samen te kunnen rijden, op mijn EIGEN motor en niet op de duozit :+
 
Mij overkomen :P mijn vriend was bezig met lessen en altijd aan het vertellen hoe geweldig het niet was en altijd maar op dat verrekt motor-forum. Geen avond die voorbij ging zonder dat de iPad op die site was geweest :P en erg dat ik het vond, aansteller met zn motorrijles. Tot dat je een keertje mee achterop gaat, een keertje een meeting meemaakt... Ja hoor, het motor-virus te pakken! Van MF-ergernis naar MF-liefde!
Ben nu ook heerlijk aan het lessen en hoop met 2 maanden met mn vriend samen te kunnen rijden, op mijn EIGEN motor en niet op de duozit :+

Succes met het lessen. en dan lekker samen touren en genieten!!!!!
 
Ik heb eerst aan mijn motor gevraagd of ze goed genoeg was, en later mocht ze zelfs al achterop.
Wat een scheet die motor van mij he }) }) }) })
 
Terug
Bovenaan Onderaan