Paasritje GSXFtopic

Paasritje komt mij het beste uit op:

  • Zaterdag 7 april

    Stemmen: 1 14,3%
  • Zondag 8 april (eerste paasdag)

    Stemmen: 3 42,9%
  • Maandag 9 april (tweede paasdag)

    Stemmen: 1 14,3%
  • Mij allemaal best!

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Mag ik je trouwens op t lijstje eters zetten?

lovely-girl-holding-yes-board-thumb4029415.jpg
 
Oeh voedsel!!!! Erg goed idee! Zet mij maar op t lijstje!! Hebben we nog ruimte voor een extra rijder?? Ook een. Soort van gsxf rijder:p hij heeft op mijn motor proefgereden
 
Wordt al een leuk clubje zo.
Laten we hopen op net zo mooi weer is als gisteren.
Gisteren nog zo'n 100km gereden.
 
zeker een leuk clubje

wel een beetje aan de grote kant!
Temporit zal t niet worden dus.
gaat nog een maat van me mee ook die net zn a tje heeft.

misschien een ideetje follow up te rijden?
weet niet hoe jullie daarover denken?
 
Michel moet is leren om eerst te overleggen voordatie zich aanmeld _O-
Haha anyhow, ik vind het prima, gezellig!! Val wel een beetje uit de toom met mn 600fje, maar ach *O*
 
uit de toom? Ik rijdt Triumph, Flux yamaha R1 met Vriending Stukgaatie koekiemonster, Joerie kwaak Z1000 en nog een hondje VTR, meestal val je bij GSX toertjes uit de toom als je een GSXF hebt.
 
uit de toom? Ik rijdt Triumph, Flux yamaha R1 met Vriending Stukgaatie koekiemonster, Joerie kwaak Z1000 en nog een hondje VTR, meestal val je bij GSX toertjes uit de toom als je een GSXF hebt.

grrr dan val ik uit de toom..... naja ik kom wel op de BMW xD
 
Michel moet is leren om eerst te overleggen voordatie zich aanmeld _O-
Haha anyhow, ik vind het prima, gezellig!! Val wel een beetje uit de toom met mn 600fje, maar ach *O*

ik heb toch overlegd.

binnen een week
 
Michel moet is leren om eerst te overleggen voordatie zich aanmeld _O-
Haha anyhow, ik vind het prima, gezellig!! Val wel een beetje uit de toom met mn 600fje, maar ach *O*


neem trouwens aan dat je mic B bedoelt?

edit,, ziet t al


eters?
 
Laatst bewerkt:
uit de toom? Ik rijdt Triumph, Flux yamaha R1 met Vriending Stukgaatie koekiemonster, Joerie kwaak Z1000 en nog een hondje VTR, meestal val je bij GSX toertjes uit de toom als je een GSXF hebt.

weet niet of Harm en/of sandra nog mee gaan, anders ben ik de enige gsxf haha


edit.. micB ook nog trouwens
 
Laatst bewerkt:
uit de toom? Ik rijdt Triumph, Flux yamaha R1 met Vriending Stukgaatie koekiemonster, Joerie kwaak Z1000 en nog een hondje VTR, meestal val je bij GSX toertjes uit de toom als je een GSXF hebt.

pfffff ik blijf tenminste wel trouw aan mn gsx650f! kleinbeetje custom maarja kentekenbewijs zegt een f-je!
 
zeker een leuk clubje

wel een beetje aan de grote kant!
Temporit zal t niet worden dus.
gaat nog een maat van me mee ook die net zn a tje heeft.

misschien een ideetje follow up te rijden?
weet niet hoe jullie daarover denken?

follow up nog nooit gedaan lijkt e ook neit heel relaxed, zo'n grote groep is t ook nog niet.
als iedereen gewoon zn spiegels in de gaten houd en dus zn achterligger in zn spiegel houd kan er niks mis gaan toch.

uiteraard moet iedereen dan wel flink spiegelen (wat voor sommigen toch weer meer is dan normaal)
 
weet niet of Harm en/of sandra nog mee gaan, anders ben ik de enige gsxf haha


edit.. micB ook nog trouwens


k weet nog niet op welke motor ik ga. meestal sta ik sochtends tussen 2 motoren, en sta ik even te dubben welke ik zal pakken.
ook al neig ik bij slecht weer altijd wat meer naar de GS, en bij mooi weer met zon wat meer naar de GSX
 
follow up nog nooit gedaan lijkt e ook neit heel relaxed, zo'n grote groep is t ook nog niet.
als iedereen gewoon zn spiegels in de gaten houd en dus zn achterligger in zn spiegel houd kan er niks mis gaan toch.

uiteraard moet iedereen dan wel flink spiegelen (wat voor sommigen toch weer meer is dan normaal)
Had er ook altijd een raar idee bij, maar vond het eigenlijk best leuk. ene keer rij je relax vooraan en andere keer sta je te vlammen achterin.

Opzich ook wel leuk iedereen steeds voorbij te komen,
maar nogmaals, mij maakt het niks uit.. rij continu voorop :+
 
Had er ook altijd een raar idee bij, maar vond het eigenlijk best leuk. ene keer rij je relax vooraan en andere keer sta je te vlammen achterin.

Opzich ook wel leuk iedereen steeds voorbij te komen,
maar nogmaals, mij maakt het niks uit.. rij continu voorop :+
Wie met een garmin of tom tom wilt er trouwens bezemwagen spelen??
 
k weet nog niet op welke motor ik ga. meestal sta ik sochtends tussen 2 motoren, en sta ik even te dubben welke ik zal pakken.
ook al neig ik bij slecht weer altijd wat meer naar de GS, en bij mooi weer met zon wat meer naar de GSX
vervelend luxeprobleem :Y
 
Laatst bewerkt:
ik wil best wel achteraan iedereen opjagen. Misschien ook beter als er niemand achter me zit. Krijg steeds meer klachten over de schoorsteen
 
Terug
Bovenaan Onderaan