NijmegenTopic 25: Start your engines!

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat sowieso.

maar als je weer aan de slag kan na zo'n tijd is dat wel lekker.

ik zit juist rond te neuzen voor ander werk :') nu al.. na 1,5 jaar. _O-

voordat je daar weggaat moet ik je nog wel een keer iets vragen om over mee te denken... heb je zelf ook wat aan en ik weet dat jij kan maken waar ik nu aan zit te denken
 
voordat je daar weggaat moet ik je nog wel een keer iets vragen om over mee te denken... heb je zelf ook wat aan en ik weet dat jij kan maken waar ik nu aan zit te denken

prima, ik ben er voorlopig ook nog niet weg.

eerst wat anders vinden, en zeker weten dat ik een goed contract krijg.

tot die tijd doe ik gewoon of ik het geweldig naar mn zin heb in dat bedrijf en doe ik waar voor ben aangenomen.
en das niet naar de poppen van een prutser dansen die denkt dat die mn baas kan spelen :')
 
Laatst bewerkt:
prima, ik ben er voorlopig ook nog niet weg.

eerst wat anders vinden, en zeker weten dat ik een goed contract krijg.

tot die tijd doe ik gewoon of ik het geweldig naar mn zin heb in dat bedrijf en doe ik waar voor ben aangenomen.
en das niet naar de poppen van een prutser dansen die denkt dat die mn baas kan spelen
:')

werkte voor mij niet echt goed om het zo te doen.. hahaha.. uiteindelijk had ie toch iets te veel zeggenschap over mijn contractsverlenging
 
werkte voor mij niet echt goed om het zo te doen.. hahaha.. uiteindelijk had ie toch iets te veel zeggenschap over mijn contractsverlenging

ja dat heeft deze kerel dus niet.

die hebben ze op mijn project erop gegooid om te ondersteunen.. maar meneer denkt dat die mn baas is.

en draaft volledig door met alles wat er moet gebeuren.. en bedenkt er vanalles bij om schijnbaar de klant te pleasen.
 
ja dat heeft deze kerel dus niet.

die hebben ze op mijn project erop gegooid om te ondersteunen.. maar meneer denkt dat die mn baas is.

en draaft volledig door met alles wat er moet gebeuren.. en bedenkt er vanalles bij om schijnbaar de klant te pleasen.

tot de schouder bij de klant er in dus?
 
hehe ik heb vrij gekregen tot er een plek is op een ander filiaal van ons dat "iets" dichterbij is dan hazerswoude. dus ik heb een week of 4 vakantie _O-
 
Laatst bewerkt:
tot de schouder bij de klant er in dus?

:Y

en verder, en dan mij proberen af te blaffen en corrigeren :')

meneer heeft een jaartje leraar gespeeld en betutteld nu iedereen op een manier.. dat je het liefste nog je beeldscherm vol in z'n bek wil meppen.

ik heb geleerd dat ontwijken en negeren beter werkt.
en als die komt mekkeren dat ik wat voor em moet doen, zeg ik gewoon dat die zelf ook 2 handen heeft en het prima zelf kan doen :Y

dan heb ik heel toevallig andere dingen te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan