Honda VFR/RVF 400 Topic Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik wil nog even de Fireblade 900RR proberen, en anders toch maar weer de 400 :)

Toevallig had een vriend van mij eerst een GSXR750 en nu een CBR900RR. Ik kan je zeggen, dat maakt een GROOT verschil. Zowel qua power als qua sturen :Y
 
Schoonmaken, nieuwe delen erin en weer monteren. Operatie MC22 is begonnen. :P

full
 
Zo diep heb ik mij nog niet verdiept, maar vind ze iig mooi om te zien, en het vermogen/gewicht bevalt me wel.

(suzuki 112pk/200kg, honda 124pk/185kg) Ga ik nog harder :)

Harder een bocht om ook :Y

Het gaat erg hard. Maar een spannender combinatie lijkt mij NC30 en een Mille R *D

Alles op z'n tijd, eerst die NC30 maar eens :]
 
Zo, toch maar eens een keertje een avondje tijd vrij gemaakt om het oude VFR nc24 blok uit elkaar te halen.
Ik wist dat één big end eruit lag, mar niet zo erg... degene ernaast heeft ook wat schade opgelopen.

Mooi klein spul :)

wat plaatjes:

11792xj.jpg


5lp2yx.jpg


qp47t2.jpg
 
Zo, toch maar eens een keertje een avondje tijd vrij gemaakt om het oude VFR nc24 blok uit elkaar te halen.
Ik wist dat één big end eruit lag, mar niet zo erg... degene ernaast heeft ook wat schade opgelopen.

Mooi klein spul :)

wat plaatjes:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ga je het reviseren?

Typ er eens wat tekst bij, leer ik ook eens wat ;)
 
Nee, ik heb m'n VFR al een tijdje terug verkocht... en ja, ik mis zo'n klein ding wel ;)
Dit blok zat eronder toen ik hem kocht (wist dat hij stuk was)

Puur uit nieuwsgierigheid uit elkaar getrokken.

En wat voor een tekst wil je lezen? Ben zelf maar een simpele icter
Kan gelukkig wel al het onderhoud zelf, en een blok uit elkaar trekken lukt me ook nog wel,.... of die ooit weer in elkaar gaat??? :+
 
Nee, ik heb m'n VFR al een tijdje terug verkocht... en ja, ik mis zo'n klein ding wel ;)
Dit blok zat eronder toen ik hem kocht (wist dat hij stuk was)

Puur uit nieuwsgierigheid uit elkaar getrokken.

En wat voor een tekst wil je lezen? Ben zelf maar een simpele icter
Kan gelukkig wel al het onderhoud zelf, en een blok uit elkaar trekken lukt me ook nog wel,.... of die ooit weer in elkaar gaat??? :+

Nou ja, foto 1 zien we, denk ik, een drijfstand met 2 lagers waarvan er 1 platgedrukt is.

Foto 2 zien we 4 drijfstangen en zuigers en daar zie ik verder niks geks aan.

Foto 3 zien we de onderkant van een drijfstang. Daar zie je wel wat groeven of onregelmatigheden in, maar of dat komt door dat lager en of dat kwaad kan :?

Maar, simpele ICT'er, ik dacht dat jij misschien mij, simpele verlichting-verkoper, nog wat kon bijleren. Vandaar de vraag :+
 
Nou ja, foto 1 zien we, denk ik, een drijfstand met 2 lagers waarvan er 1 platgedrukt is.

Foto 2 zien we 4 drijfstangen en zuigers en daar zie ik verder niks geks aan.

Foto 3 zien we de onderkant van een drijfstang. Daar zie je wel wat groeven of onregelmatigheden in, maar of dat komt door dat lager en of dat kwaad kan :?

Maar, simpele ICT'er, ik dacht dat jij misschien mij, simpele verlichting-verkoper, nog wat kon bijleren. Vandaar de vraag :+
beste Karl ik denk dat foto 1 een afbeelding van een krukas is, en foto 3 een onderzijde met lagerschaal van de krukas. Maar goed ik kan het ook mis hebben.
 
Prachtige omschrijving jongens.

Uuhh Karl, kopuh?
:+

Ik heb nog een Puch Maxi staan waarvan de krukas vast zit. Als jij dit blok nou effe reviseert. Ik heb altijd al een Puch met 60pk willen hebben :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan