Honda VFR/RVF 400 Topic Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
:( Was dat de mijne? :(

PS Bar, het was gisteren zulk mooi weer dat ik met je VFR800 naar de zaak ben gegaan, héérlijk :]
De jouwe staat nu ( even plaatsgebrek voor morgen) veilig in de huiskamer naast...... de RC 30 :W Kunnen ze even bijkletsen. Zonder B. hebben ze daar nu de kans voor.........
 
Laatst bewerkt:
:( Was dat de mijne? :(

PS Bar, het was gisteren zulk mooi weer dat ik met je VFR800 naar de zaak ben gegaan, héérlijk :]
Heb je Bar al verteld hoe het is afgelopen? Of moet ze dat hier lezen?

full
 
Laatst bewerkt:
En jij zei dat je 'm op tijd klaar zou hebben en dat Bar het niet zou merken :(

Beter een goede buur.. -O-

Ja maar, ik krijg plotseling 2 NC-tjes op de operatietafel. *D
Maar misschien leest ze de komende tijd niet mee op het forum en heb jij vreselijk veel geluk.
Zo niet, dan moet Bar jouw NC 30 hier maar komen halen.
 
Ja maar, ik krijg plotseling 2 NC-tjes op de operatietafel. *D
Maar misschien leest ze de komende tijd niet mee op het forum en heb jij vreselijk veel geluk.
Zo niet, dan moet Bar jouw NC 30 hier maar komen halen.

Kan niet *D Er moet nog een dingetje aan de zijstandaard gedaan worden :+
 
Nieuwe decoratie in de werkplaats }) Was aan het opruimen en dacht, weggooien is zonde.
Als ik er genoeg heb kan ik m'n eigen stroom opwekken voor de werkplaats :9~
Nog heel wat (balk) meters te gaan.

full
 
Laatst bewerkt:
Zo leuk om op het forum te komen na een dag hard werken en dan te zien hoe er over je gepraat wordt. Maarreh, Karl, ik vind het knap dat je hem mee hebt genomen zonder sleutels en accu :] Rijdt lekker he? :) Kon je hem wel aan? :+

That reminds me, accu even aan de optimate, heeft er een weekje niet aan gehangen.
 
Zo leuk om op het forum te komen na een dag hard werken en dan te zien hoe er over je gepraat wordt. Maarreh, Karl, ik vind het knap dat je hem mee hebt genomen zonder sleutels en accu :] Rijdt lekker he? :) Kon je hem wel aan? :+

That reminds me, accu even aan de optimate, heeft er een weekje niet aan gehangen.

Hartverwarmend toch *D

Geen sleutel, geen accu, geen probleem. Rijdt zeker lekker, maar vanaf 230kmpu trekt'ie niet zo snel meer :z

Waarom hang je de accu niet permanent aan de druppellader? Als ik het goed begrepen heb kan dat gewoon, dan hoef je er ook niet meer aan te denken.

Prettig weekend!
 
Laatst bewerkt:
Heel veel succes en plezier in het hoge Noorden! Je zult versteld staan van de collectie van Roel! Heb je je tissues bij de hand voor kwijl kwijl....?

Geniet ervan! :)
 
Vanmorgen in alle vroegte kwam Chris aanzetten met twee knappe vrouwtjes op de kar. :9~ :9~ De dames hadden een beurt nodig en wie ben ik dan om die te weigeren *D

full

full


Beide machines synchroon gesteld en dat was wel nodig ook. De cilinders staan nu weer prachtig gelijk afgesteld en de motorloop is rustig. 8-)

full

full


Tijdens de werkzaamheden moest de rest buiten wachten en konden ze interessante gesprekken met elkaar voeren :X Wat een gekwebbel zeg!! :r

full


Wel bleek dat een van de achterklauwen echt vast zat. Er rest dan maar één manier: meteen het achterwiel eruit,de leiding amputeren en de klauw reviseren. Gelukkig had ik nog één setje rubbertjes.

full


Het wiel draait nu weer vrij rond. Scheelt zeker 5 PK. })
Klauw van binnen weer als nieuw. :9

full


full


Verder olie en filter, laadsysteem bij beide fietsen in orde bevonden etc. Ook de vering netjes afgesteld. Chris wil ook Wilbers. :Y
Einde van het seizoen krijgen beide fietsen een uitgebreide servicebeurt incl. kleppen stellen.

Inmiddels is Chris weer terug naar België.
Het was erg gezellig. Nog bedankt voor de Belgische bieren en de taart. :9~ en de

full


Maandag meteen weer remonderdelen bestellen voor vastzittende klauwen, want dat waren er de laatste tijd nogal wat.

Prettig weekend verder iedereen. *O* *O* *O* *O*

(ben niet meer aanspreekbaar: ben met de Belgische bieren begonnen.......... :P :9 ).
 
Laatst bewerkt:
Mag ik de open deur intrappen?

Als je nog maar 1 setje rubbertjes had, heb je toch 1 van de dames de beurt moeten weigeren :z

Zo vroeg als Chris zich gemeld had, zo snel is'ie weer vertrokken zo te zien :)
 
Mag ik de open deur intrappen?

Als je nog maar 1 setje rubbertjes had, heb je toch 1 van de dames de beurt moeten weigeren :z

Zo vroeg als Chris zich gemeld had, zo snel is'ie weer vertrokken zo te zien :)

Jongeman: 1 set rubbertjes=4 rubbertjes. Als dat niet veilig is...... *D

Chris was er om 9 uur en om half vijf waren beide motoren klaar.
Tussendoor eten en drinken.
Hij moet ruim 3 uur rijden :(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan