MF Gooi en Vechtstreek deel * 116 * Het is altijd lente....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sah 99! Dat is niet mis. Het kan haast niet anders dat ze beresterk geweest is zeg! Wat een leeftijd!! Sterkte!

Gracias allen voor alle sterkte wensen.

Mijn nicht is net weg en we hebben een heel epistel vol anekdotes in elkaar gedraaid.
Ook geschikt voor bruiloften en partijen. :+
Het zal geen trieste begrafenis worden.
De bloemen alleen al zijn bijzonder vrolijk. Zoals het lieve mens zelf.
En haar leeftijd, tja... zie het maar eens te halen. :Y
In ieder geval ben ik harstikke dankbaar voor alle mooie herinneringen aan haar.
Zeg nou eens zelf, wie is er met zijn oma een maand naar Canada geweest. Vast niet veel 8-)
 
Ja, de afloop... sta er zelf ook van te kijken!! :? :P

Toen het stel terug was waar we oppasten, kreeg ze weer babbels en ging het weer aardig. Toen we gingen kreeg ze het koud en misselijk en begon alles zeer te doen. Toen was het duidelijk een opkomend griepje... die heeft niet doorgezet, want ze wilde gewoon mee naar de kerk en nu gaat het nog steeds ok.
Overigens is nooit aan de orde geweest dat ze niet kon lopen van de pijn.
Beetje raar is het wel! :/
 
Gracias allen voor alle sterkte wensen.

Mijn nicht is net weg en we hebben een heel epistel vol anekdotes in elkaar gedraaid.
Ook geschikt voor bruiloften en partijen. :+
Het zal geen trieste begrafenis worden.
De bloemen alleen al zijn bijzonder vrolijk. Zoals het lieve mens zelf.
En haar leeftijd, tja... zie het maar eens te halen. :Y
In ieder geval ben ik harstikke dankbaar voor alle mooie herinneringen aan haar.
Zeg nou eens zelf, wie is er met zijn oma een maand naar Canada geweest. Vast niet veel 8-)
Klinkt erg mooi! :Y
Sterkte ermee! ;)
 
Hier de zondag lekker besteed.. Op m'n gemak ff de olie, oliefilter en luchtfilter van de Z vervangen.


Lekker hoor :Y Nu bankhangen... Woensdag sollicitatiegesprek bij de politie 8-)
 
Gracias allen voor alle sterkte wensen.

Mijn nicht is net weg en we hebben een heel epistel vol anekdotes in elkaar gedraaid.
Ook geschikt voor bruiloften en partijen. :+
Het zal geen trieste begrafenis worden.
De bloemen alleen al zijn bijzonder vrolijk. Zoals het lieve mens zelf.
En haar leeftijd, tja... zie het maar eens te halen. :Y
In ieder geval ben ik harstikke dankbaar voor alle mooie herinneringen aan haar.
Zeg nou eens zelf, wie is er met zijn oma een maand naar Canada geweest. Vast niet veel 8-)

Sterkte Henrike. -O-
 
Moet ik nog boeken voor de eifel of niet? Als je niet zeker weet of je het redt kan je beter zelf even maas bellen en reserveren voor jou en Bartezz als je je nieuwe motor hebt. Het is namelijk niet echt de bedoeling dat ik steeds blijf wijzigen :P
Ik heb sowieso een rijdende fiets dan ;) Hetzij mijn oude of een nieuwe :) Dit weekendje ga ik hoe dan ook niet missen ;)
 
Succes woensdag UT ;)

N uitvaart is n moment van rouw maar zeker ook van n lach, leuke dingen ophalen, dat jullie er nu al zo tja positief over zijn, zal het helemaal goed gaan komen! :)

Vandaag verjaardag gehad van OA mn buurman, dayum wat kan n mens veel familie en vrienden hebben :P Was wel erg gezellig weer, zit wel goed met die familie altijd! *D
Nu even chillen en vroeg naar bed, morgen om 8 uur present zijn, weer aan de bak is leuk maar t blijft vroeg :Z :P
 
Kreeg vandaag te horen dat ik de band wel voor mijn verjaardag kan krijgen van mijn ouders *D

Dus dat is geen enkel probleem, al wil ik het liever in cash zien boven op een nieuwe fiets :$ De rest van het onderhoud is niet direct nodig, dus die ga ik cancelen en uit stellen tot de 2na laatste week voor het weekend. Als mijn fiets dan nog niet weg is of er dan niets meer te koop staat terwijl er dan belangstellende zijn, zet ik er een nieuwe band op en vraag ik ietsjes meer na het eifel weekendje :+
 
VRO TRAINING TIJD! *O*
werkt 10 x makkelijker als het in een apart topic staat :+

dus allemaal hier even op klikken en je voor keur aangeven :Y
 
Laatst bewerkt:
Onder het motto van een band is een band...
Aangeboden Pirelli band (nieuw)
Zit tenminste vol profiel op rest van de staat weet ik nog niet. Ik heb een bod gedaan via PB dus even afwachten, misschien kan ik dan redelijk goedkoop klaar zijn met een "nieuw" achterbandje. :o
 
@ Girl en familie Sterkte...
Ondanks de mooie leeftijd blijft het altijd triest -O-

@ Bartje Het liep met een sisser af zeg maar :+

@ UT Succes woensdag *D
 
@ Girl en familie, sterkte met het verlies van prachtmens. Maak er een mooie & waardige afscheid van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan