MF Gooi en Vechtstreek deel * 116 * Het is altijd lente....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede morgen allemaal

@ Erwin: lekker geknutseld!

@ Zot: een prima ontbijtje :Y

@ Meternemers: veel succes vandaag in de schone boot.

Iemand interesse in de nieuwe Louis.de catalogus? Anders gaat 'ie in de blauwe kliko.
Wat maakt dat een herrie als die op de deurmat valt ...
 
toetje, bananen schuimpies
 
Laatst bewerkt:
Goeiesmoggeuhs :W

Ziet er netjes uit allemaal erwin.

Visserts... heel veel plezier vandaag.

Lekker bakkie koffie en dan straks rustig aan naar het werk :)


Merk wel dat het weer wat beter word. Krijg steeds meer aandacht voor mijn GSR. Nu een bod van 3750,- erop en al een aantal intresse mailtjes gehad. Als nu nog even een keer goed het zonnetje door komt zetten dan moet hij toch wel verkocht worden :)
 
Gisteren druk geweest met eigen auto en vandaag effe met aanhanger en motoren gespeeld.

Remmen kwam van deze auto af:
[afbeelding]

Na het fatsoeneren van de "nieuwe" remmen (roestige remmen op nieuwe velgen is geen porum :P ) dan is het klaar voor het monteren.

Origineel:
[afbeelding]
Met deze remmen had ik nooit klachten. Maar oog wil ook wat he? :9

Diameterverschil tov standaard ijzer:
[afbeelding]

Na het afdraaien van schijven (is gebruikte) en ontluchten is het klaar. *O*
[afbeelding]

Om wiel vrij kunnen draaien moet ik balanceerloodjes meer naar het midden van de velg plaatsen, zo nauw is het geworden. :9
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Nu dus ff inremmen. :9~

En dan aanhangertje testopstelling gedaan. Ging goed, moet nog positie tov as bepalen ivm kogeldruk. Ben er nog niet uit. Bij die opstelling gaf weegschaal 35,5 kg aan. Mijn auto mag 50 kg kogeldruk hebben.

Of tussen 5 en 10% van totaalgewicht aan kogeldruk. Moet nog bepalen. Ik weet iig al dat 2 motoren op mijn trailer mogelijk is. :Y

[afbeelding]
[afbeelding]


Nice, maareh... zo te zien deden de remmen het toen niet _O-
 
Goeiesmoggeuhs :W

Ziet er netjes uit allemaal erwin.

Visserts... heel veel plezier vandaag.

Lekker bakkie koffie en dan straks rustig aan naar het werk :)


Merk wel dat het weer wat beter word. Krijg steeds meer aandacht voor mijn GSR. Nu een bod van 3750,- erop en al een aantal intresse mailtjes gehad. Als nu nog even een keer goed het zonnetje door komt zetten dan moet hij toch wel verkocht worden :)
Hmmm, niet slecht.

Als je het verschil kunt delen heb je een redelijke deal lijkt me... :Y
 
Present :W

Stelletje spammerts, ben je een weekendje weg moet je 10 pagina's bijlezen! :X

@Girl: -O-
@GF Bart2,5: :/
@Erwin :}
@opmerkingen Lankho: 8-)
@FnS: Katja :9

verder weet ik het niet meer....
 
Gisteren druk geweest met eigen auto en vandaag effe met aanhanger en motoren gespeeld.

Remmen kwam van deze auto af:
[afbeelding]

Na het fatsoeneren van de "nieuwe" remmen (roestige remmen op nieuwe velgen is geen porum :P ) dan is het klaar voor het monteren.

Origineel:
[afbeelding]
Met deze remmen had ik nooit klachten. Maar oog wil ook wat he? :9

Diameterverschil tov standaard ijzer:
[afbeelding]

Na het afdraaien van schijven (is gebruikte) en ontluchten is het klaar. *O*
[afbeelding]

Om wiel vrij kunnen draaien moet ik balanceerloodjes meer naar het midden van de velg plaatsen, zo nauw is het geworden. :9
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Nu dus ff inremmen. :9~

En dan aanhangertje testopstelling gedaan. Ging goed, moet nog positie tov as bepalen ivm kogeldruk. Ben er nog niet uit. Bij die opstelling gaf weegschaal 35,5 kg aan. Mijn auto mag 50 kg kogeldruk hebben.

Of tussen 5 en 10% van totaalgewicht aan kogeldruk. Moet nog bepalen. Ik weet iig al dat 2 motoren op mijn trailer mogelijk is. :Y

[afbeelding]
[afbeelding]
Eerste wat mij te binnen schiet: hoeveel wespen ga jij vangen met die akra's van je alstie achterstevoren d'r op staat??? :P
 
Laatst bewerkt:
Zo, mogge .. mijn oren piepen :)
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan