Racen op een daytona 675(650)2006 en verder

Gisteravond weer ff aan het rommelen geweest. Wat vinden jullie van de nieuwe striping?

LF12B4vo
 
Niks, Johan zit me gewoon te sarren met z'n Chinese rommel. En dan daarna posten dat tie zelf voor nog geen 500 euro klaar was. :+
Ja en vergeet te vertellen dat ie zelf die Chinese rommel via via kan leveren... :+

@ Johan: kom voorlopig niet meer in de buurt, wil je het tandwiel 44t opsturen?

@ Flinkie: sieht gut aus!!!!!!
 
Ja en vergeet te vertellen dat ie zelf die Chinese rommel via via kan leveren... :+

@ Johan: kom voorlopig niet meer in de buurt, wil je het tandwiel 44t opsturen?

@ Flinkie: sieht gut aus!!!!!!

Ik zou ook maar niet in de buurt komen als ik jou was! :( ;) :+
Wordt geroggeld! :)
 
Hey Marc,

Fraai spul! Moet je echt snel de baan mee op....op Hockenheim ;)

Ga je mee?
Hee Tr@x, ouwe relnicht! Tja, dat was m'n droom, hè, zo'n 675! Ben erg benieuwd hoe die rijdt, dus inderdaad: ik moet er snel mee de baan op!!! En Hockenheim ligt in de Rijnvallei, dus daar is het vaak (ook al vroeg in 't jaar) goed weer...

Had inderdaad best een optie geweest, helaas is volgend weekend al volgeboekt... Dus helaas. :N Ik ben ook al op zoek naar een vroege datum voor de "shakedown", ook liever met mooi weer, over een week of 2,3, misschien...

Nog even wat fotootjes:
full

full
__________
full
__________
full
__________
full
 
Laatst bewerkt:
Hee Tr@x, ouwe relnicht! Tja, dat was m'n droom, hè, zo'n 675! Ben erg benieuwd hoe die rijdt, dus inderdaad: ik moet er snel mee de baan op!!! En Hockenheim ligt in de Rijnvallei, dus daar is het vaak (ook al vroeg in 't jaar) goed weer...

Had inderdaad best een optie geweest, helaas is volgend weekend al volgeboekt... Dus helaas. :N Ik ben ook al op zoek naar een vroege datum voor de "shakedown", ook liever met mooi weer, over een week of 2,3, misschien...

Nog even wat fotootjes:
[afbeelding]
[afbeelding]__________[afbeelding]__________[afbeelding]__________[afbeelding]

Mooi!!! *O*

Er zijn nog best veel 675-coureurs. :Y
 
Hee Tr@x, ouwe relnicht! Tja, dat was m'n droom, hè, zo'n 675! Ben erg benieuwd hoe die rijdt, dus inderdaad: ik moet er snel mee de baan op!!! En Hockenheim ligt in de Rijnvallei, dus daar is het vaak (ook al vroeg in 't jaar) goed weer...

Had inderdaad best een optie geweest, helaas is volgend weekend al volgeboekt... Dus helaas. :N Ik ben ook al op zoek naar een vroege datum voor de "shakedown", ook liever met mooi weer, over een week of 2,3, misschien...

Nog even wat fotootjes:
[afbeelding]
[afbeelding]__________[afbeelding]__________[afbeelding]__________[afbeelding]

Mooie fiets :9 (engelse vlag is vet :P ,had voor mij wel een stukje hoger gemogen :) )
 
Grappig,bijna iedereen heeft protectie van GB racing :P
 
Hee Tr@x, ouwe relnicht! Tja, dat was m'n droom, hè, zo'n 675! Ben erg benieuwd hoe die rijdt, dus inderdaad: ik moet er snel mee de baan op!!! En Hockenheim ligt in de Rijnvallei, dus daar is het vaak (ook al vroeg in 't jaar) goed weer...

Had inderdaad best een optie geweest, helaas is volgend weekend al volgeboekt... Dus helaas. :N Ik ben ook al op zoek naar een vroege datum voor de "shakedown", ook liever met mooi weer, over een week of 2,3, misschien...

Nog even wat fotootjes:
[afbeelding]
[afbeelding]__________[afbeelding]__________[afbeelding]__________[afbeelding]


Mooie fiets maar lelijke vent (en waarschijnlijk net iets sneller)
das zowiezo kud.
 
Zal me ook maar even melden hier :) Vorig jaar 2 circuitdagen gedaan (vrij rijden). Erg verslavend maar helaas duurde de 2e circuitdag niet erg lang :P Dit jaar een nieuwe poging dus.

Dit is mijn fiets (2008 model)
Arrow slip-on
Wilbers voorveren
Snelgas
Valtermoto 3.5 gp-shift
aftermarket clipons
stompgrips
Carbon/kevlar blok bescherming
air intake flapper verwijdert
exup uitgeschakeld
Laptimer: Racechrono met een externe GPS receiver

Heb helaas even geen betere foto

L27kS.jpg


MfDB6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zal me ook maar even melden hier :) Vorig jaar 2 circuitdagen gedaan (vrij rijden). Erg verslavend maar helaas duurde de 2e circuitdag niet erg lang :P Dit jaar een nieuwe poging dus.

Dit is mijn fiets (2008 model)
Arrow slip-on
Wilbers voorveren
Snelgas
Valtermoto 3.5 gp-shift
aftermarket clipons
stompgrips
Carbon/kevlar blok bescherming
air intake flapper verwijdert
exup uitgeschakeld
Laptimer: Racechrono met een externe GPS receiver

Heb helaas even geen betere foto

[afbeelding]

[afbeelding]

Stakke fiets :Y
 
full


Dit is de mijne een model 2008 (in 2009 afgeleverd)
zonder kenteken.

Voorvork Ohlins cartridges en K-tech upgrade en wilbers veren
wielen 2011 model en brembo schijven
Rizoma rem-schakelset
Arrow slip-on
Tune boy en rev limiter verhoogd
520race ketting en tandwielen 16x48
raceluchtfilter
exup uitgeschakeld
GB-racing blokprotectie
stompgrips
GPT- laptimer
 
[afbeelding]

Dit is de mijne een model 2008 (in 2009 afgeleverd)
zonder kenteken.

Voorvork Ohlins cartridges en K-tech upgrade en wilbers veren
wielen 2011 model en brembo schijven
Rizoma rem-schakelset
Arrow slip-on
Tune boy en rev limiter verhoogd
520race ketting en tandwielen 16x48
raceluchtfilter
exup uitgeschakeld
GB-racing blokprotectie
stompgrips
GPT- laptimer

Nice bike!
 
Wielen zijn moeilijk te vinden, daarom heb ik nieuwe gekocht.
Maar op E-bay (GBR) komt wel eens wat voorbij.
Originele wielen zijn nog wel te doen ong. 700 euro. Ex. schijven
 
Volgens mij is hier nog geen topic over,anders gooi maar dicht ;)

Ik ga dit jaar voor het eerst vrij rijden op een daytona 675(na eerst enkele jaren op een GSXR750 te hebben vertoeft).

Ik rij al enkele jaren op een straat daytona 675,en in mijn achterhoofd jeukte het al een tijd om er ook 1 op het circuit te zetten :P (degene die er op rijden snappen wel waarom }) )

Nu heb ik begin dit jaar de stoute schoenen aangetrokken,en er een 2e(2e hands) bijgekocht en wat omgebouwd :)

Ik heb reeds 11 circuitdagen geboekt(4 x zolder,4 x mettet,1 x assen,1 x spa en 1 x nurnburg gpstrecke)

Ik weet dat er op MF nog meer mensen zijn die graag met deze fietsen stoeien :9 ,dus laat van u horen :Y

De mijne(komen nog valtermoto voetsteunen op)

[afbeelding]

[afbeelding]


Shit :( ,copy/paste van url's lukt dus niet '(
 
Laatst bewerkt:
Gelukt *O* iets met documenten,ik ga er binnenkort eens voor zitten :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan