Racen op een daytona 675(650)2006 en verder

Rij je in snel?

Nee,minder snel(met mijn vorige,srad,reed ik 1:59)
Hoop dit jaar,op zolder op 1:55 uit te komen.

Ik rij met Michelin plilot power 2ct,omdat ik geen 2e set velgen heb.

Als ik een 2e set heb,ga ik het eens wat serieuzer aanpakken met banden(regenbanden en pirelli supercorsa's)
 
ah ok :)
Mijn laatste keer dat ik gereden heb was ook minder snel op zolder. Hoop dit seizoen nog wat dagjes te boeken (mettet/zolder).
maar zal op de witte 675 met Engelse vlag letten ;)
 
Laatst bewerkt:
Ben er de hele dag geweest.
Heb geprobeerd om je op de foto te krijgen maar het toestel gaf steeds een error.
Je ging wel lekker rond :Y

Heb wel een grijze daytona op de foto gekregen.
Iemand van hier wellicht :?
 
Laatst bewerkt:
Ben er de hele dag geweest.
Heb geprobeerd om je op de foto te krijgen maar het toestel gaf steeds een error.
Je ging wel lekker rond :Y

Heb wel een grijze daytona op de foto gekregen.
Iemand van hier wellicht :?

Tot de laatste sessie(5e) '( ,uitkomen ziekenhuisbocht een highsider gehad '(
Linker sleutelbeen gebroken en enkele ribben gekneust ;(
Triumph(op het 1e gezicht)linker voetsteun afgebroken,GB protectie aan de linkerkant geexplodeerd :o ,schaafplek op het deksel,diverse schaafplekken/scheuren in de kuip en het subframe staat een ietsje scheef.

Het ging idd best lekker :P de daytona heeft precies de potentie die ik me ervan voorgesteld heb :Y ,heb de dag ook opgebouwd.
Wat precies de reden v/d crah is weet ik niet(grip v/d band,gladde plek op asfalt,te vroeg op het gas :? ).
Wel was het zo dat er tussen de 4e en 5e sessie slechts 20 minuter pauze was,dus mss wel oververmoeid/concentratie problemen.

Maar goed hier ben ik minimaal 2 maanden zoet mee '( ,voor ik weer kan gaan denken aan rijden ;(
 
Laatst bewerkt:
Tot de laatste sessie(5e) '( ,uitkomen ziekenhuisbocht een highsider gehad '(
Linker sleutelbeen gebroken en enkele ribben gekneust ;(
Triumph(op het 1e gezicht)linker voetsteun afgebroken,GB protectie aan de linkerkant geexplodeerd :o ,schaafplek op het deksel,diverse schaafplekken/scheuren in de kuip en het subframe staat een ietsje scheef.

Het ging idd best lekker :P de daytona heeft precies de potentie die ik me ervan voorgesteld heb :Y ,heb de dag ook opgebouwd.
Wat precies de reden v/d crah is weet ik niet(grip v/d band,gladde plek op asfalt,te vroeg op het gas :? ).
Wel was het zo dat er tussen de 4e en 5e sessie slechts 20 minuter pauze was,dus mss wel oververmoeid/concentratie problemen.

Maar goed hier ben ik minimaal 2 maanden zoet mee '( ,voor ik weer kan gaan denken aan rijden ;(
oei dat is klote :/ maar de 675 bevalt dus wel goed zo te horen :)
In ieder geval succes met herstel :Y
Vind het zelf ook een klote bocht B| . Ook een highsider gemaakt daar.
 
Laatst bewerkt:
@downsider: balen man! succes met je herstel en dan weer lekker verder :)

Doet me aan deze video denken trouwens!! was het vergelijkbaar? (staat cbr maar is ook een 675) dezelfde bocht ook dus je bent niet de enige.

 
Laatst bewerkt:
Tot de laatste sessie(5e) '( ,uitkomen ziekenhuisbocht een highsider gehad '(
Linker sleutelbeen gebroken en enkele ribben gekneust ;(
Triumph(op het 1e gezicht)linker voetsteun afgebroken,GB protectie aan de linkerkant geexplodeerd :o ,schaafplek op het deksel,diverse schaafplekken/scheuren in de kuip en het subframe staat een ietsje scheef.

Het ging idd best lekker :P de daytona heeft precies de potentie die ik me ervan voorgesteld heb :Y ,heb de dag ook opgebouwd.
Wat precies de reden v/d crah is weet ik niet(grip v/d band,gladde plek op asfalt,te vroeg op het gas :? ).
Wel was het zo dat er tussen de 4e en 5e sessie slechts 20 minuter pauze was,dus mss wel oververmoeid/concentratie problemen.

Maar goed hier ben ik minimaal 2 maanden zoet mee '( ,voor ik weer kan gaan denken aan rijden ;(

Ai! Dat is balen zeg! Beterschap en succes met herstel.. Ook van je sleutelbeen :+
 
@downsider: balen man! succes met je herstel en dan weer lekker verder :)

Doet me aan deze video denken trouwens!! was het vergelijkbaar? (staat cbr maar is ook een 675) dezelfde bocht ook dus je bent niet de enige.


Op 1:04 daar lag ik,ik heb alleen schade aan de linkerkant(ikzelf en de 675 ;) ).
Ik hoorde het blok plots hoog in toeren klimmen en toen lag ik :')
De motor moet 90 graden met de klok meegedraaid zijn,de banden weer grio gekregen hebben en omgeslaan zijn.

Affijn,een collega van me is al 6 maanden zoet met herstel van een sleutelbeen breuk :X

Gisteren nog peter den heijer gemailt ivm een dagje assen op 2 april,hij had er bergip voor en stort mijn geld terug :}

Ik zal er nog zeker enkele moeten annuleren,(ik heb er 11 reeds geboekt) tot juni ben ik zeker uit de roulatie -O-

Iedereen nog bedankt voor de wensen,hoop jullie spoedig weer te zien/goed nieuws te posten :Y

p.s weet er iemand een manier hoe je veters met 1 hand te strikken? :P
 
Laatst bewerkt:
Op 1:04 daar lag ik,ik heb alleen schade aan de linkerkant(ikzelf en de 675 ;) ).
Ik hoorde het blok plots hoog in toeren klimmen en toen lag ik :')
De motor moet 90 graden met de klok meegedraaid zijn,de banden weer grio gekregen hebben en omgeslaan zijn.
.....
Ah oke daar! Heb er zelf maar 1x gereden en was drukker met mijn eerste circuitdagje dan de namen van de bochten ;)

Succes.. (met veterstrikken :+ )

Ik was trouwens zaterdag bij de teampresentatie van Raceteam Erison hier in de buurt.
Gastje was er ook om te vertellen over een film project:
http://voordekunst.nl/vdk/project/view/333-achter-het-vizier

Best wel cool!
 
Tot de laatste sessie(5e) '( ,uitkomen ziekenhuisbocht een highsider gehad '(
Linker sleutelbeen gebroken en enkele ribben gekneust ;(
Triumph(op het 1e gezicht)linker voetsteun afgebroken,GB protectie aan de linkerkant geexplodeerd :o ,schaafplek op het deksel,diverse schaafplekken/scheuren in de kuip en het subframe staat een ietsje scheef.

Het ging idd best lekker :P de daytona heeft precies de potentie die ik me ervan voorgesteld heb :Y ,heb de dag ook opgebouwd.
Wat precies de reden v/d crah is weet ik niet(grip v/d band,gladde plek op asfalt,te vroeg op het gas :? ).
Wel was het zo dat er tussen de 4e en 5e sessie slechts 20 minuter pauze was,dus mss wel oververmoeid/concentratie problemen.

Maar goed hier ben ik minimaal 2 maanden zoet mee '( ,voor ik weer kan gaan denken aan rijden ;(

Ah dat is nou weer minder fijn nieuws wat we wilden lezen.
 
Tot de laatste sessie(5e) '( ,uitkomen ziekenhuisbocht een highsider gehad '(
Linker sleutelbeen gebroken en enkele ribben gekneust ;(
Triumph(op het 1e gezicht)linker voetsteun afgebroken,GB protectie aan de linkerkant geexplodeerd :o ,schaafplek op het deksel,diverse schaafplekken/scheuren in de kuip en het subframe staat een ietsje scheef.

Het ging idd best lekker :P de daytona heeft precies de potentie die ik me ervan voorgesteld heb :Y ,heb de dag ook opgebouwd.
Wat precies de reden v/d crah is weet ik niet(grip v/d band,gladde plek op asfalt,te vroeg op het gas :? ).
Wel was het zo dat er tussen de 4e en 5e sessie slechts 20 minuter pauze was,dus mss wel oververmoeid/concentratie problemen.

Maar goed hier ben ik minimaal 2 maanden zoet mee '( ,voor ik weer kan gaan denken aan rijden ;(
Sjeezis, balen zeg! Dit was de eerste keer met je Daytona op 't circuit? Veel sterkte met jouw en je 675's herstel! Een gebroken sleutelbeen kan best snel helen, hoor, dus kop op!

Gisteren heb ik ook mijn eerste meters gemaakt met mijn Daytona 675. Op Mettet ging het al best wel lekker, maar ik moet nog erg zoeken naar een goede instelling van de demping. Maar goed, daar hebben we altijd een volgende circuitdag voor! We moeten ook nog wat progressie inbouwen op deze manier! Over progressie gesproken: toch mijn PR met 1,5 seconde verbeterd tot 1:13.6 ! En dat ondanks het wennen aan de 675 en mijn lichamelijke ongemakken van de winter (last viel gelukkig erg mee)!



Overigens kan het ook anders aflopen: gisteren in Mettet viel er helaas een dodelijk slachtoffer te betreuren, zie deze link. Hij zat in de langzaamste groep en tijdens de uitloopronde nota bene werd hij in de Corkscrew onwel en reed zo de entourage in. Daar is hij onder zijn motor terechtgekomen en daarna hebben herhaalde reanimatiepogingen niet mogen baten...
Vervolgens moest de politie en het parket een onderzoek ter plekke instellen, waardoor de baan 2 uur niet gebruikt kon worden. Erg triest en het heeft een erg vreemde sfeer over de rest van de middag geworpen. De helft van de aanwezigen gingen al naar huis, waarna er een aantal nog een paar sessie's gereden hebben...

Het is niet erg waarschijnlijk dat zijn familie en bekenden dit lezen (omdat hij uit Wallonië kwam), maar voor wie dit leest en een bekende is van Bruno: veel sterkte toegewenst...
 
Sjeezis, balen zeg! Dit was de eerste keer met je Daytona op 't circuit? Veel sterkte met jouw en je 675's herstel! Een gebroken sleutelbeen kan best snel helen, hoor, dus kop op!

Gisteren heb ik ook mijn eerste meters gemaakt met mijn Daytona 675. Op Mettet ging het al best wel lekker, maar ik moet nog erg zoeken naar een goede instelling van de demping. Maar goed, daar hebben we altijd een volgende circuitdag voor! We moeten ook nog wat progressie inbouwen op deze manier! Over progressie gesproken: toch mijn PR met 1,5 seconde verbeterd tot 1:13.6 ! En dat ondanks het wennen aan de 675 en mijn lichamelijke ongemakken van de winter (last viel gelukkig erg mee)!



Overigens kan het ook anders aflopen: gisteren in Mettet viel er helaas een dodelijk slachtoffer te betreuren, zie deze link. Hij zat in de langzaamste groep en tijdens de uitloopronde nota bene werd hij in de Corkscrew onwel en reed zo de entourage in. Daar is hij onder zijn motor terechtgekomen en daarna hebben herhaalde reanimatiepogingen niet mogen baten...
Vervolgens moest de politie en het parket een onderzoek ter plekke instellen, waardoor de baan 2 uur niet gebruikt kon worden. Erg triest en het heeft een erg vreemde sfeer over de rest van de middag geworpen. De helft van de aanwezigen gingen al naar huis, waarna er een aantal nog een paar sessie's gereden hebben...

Het is niet erg waarschijnlijk dat zijn familie en bekenden dit lezen (omdat hij uit Wallonië kwam), maar voor wie dit leest en een bekende is van Bruno: veel sterkte toegewenst...



Zo da's idd minder -O-
 
Mag deze in de OP? Bike is race ready!

Ndaul4pm
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan