Racen op een daytona 675(650)2006 en verder

Hi Guys,

na een jaar zonder daytona 675R en heel veel buikpijn toen hij weer te koop kwam en ik net naast de pot piste heb ik nu de kans om een gewone 2014 daytona te kopen.

iemand al ervaring met deze fiets? is deze standaard al redelijk geschikt voor wat circuitdagen of moet ik mijn spaarvarken nog verder in gruzelementen slaan?

tips, trucs en advies welkom!
 
Wordt een ritje naar Berlijn dus :+ ?

Tja ervaring...die van mij ligt nu uit elkaar. Geen meter gereden. Maar de kwaliteit van de onderdelen en boutjes zijn echt heel goed.
Standaard is de fiets ook goed (volgens reviews, iedereen is lovend)

 
tim ben je trouwens niet bang dat je te veel geluid gaat maken met de decat bochten en zo'n kort dempertje?

als je al meer info van je te ontwikkelen clipons en remschakelsets hebt stuur me gerust een pb'tje

vaste wielbussen heb je al op marktplaats staan toch?
 
tim ben je trouwens niet bang dat je te veel geluid gaat maken met de decat bochten en zo'n kort dempertje?

als je al meer info van je te ontwikkelen clipons en remschakelsets hebt stuur me gerust een pb'tje

vaste wielbussen heb je al op marktplaats staan toch?
Jawel :+
Maar we zien wel wat het gaat worden. Ik rij voornamelijk op Zolder, dus dan is het makkelijk met open uitlaten dagen.

Moet sowieso de inlaat nog bekleden, want dat zal het grootste probleem zijn. Inlaat is echt huge.

Radiateur protectie ook gemonteerd.
5ghJnEI.jpg


Voor je overige vragen heb ik je een PB gestuurd :)
 
Laatst bewerkt:
zo hij staat in de schuur *O*

nu kijken wat ik allemaal wel en nog ff niet ga doen.

allereerst wil ik met tune ecu aan de slag kunnen maar nu is dat voor het nieuwe model wat lastiger begreep ik. iemand al ervaring mee?
ik ben applefreak dus heb (nog) geen andriod apparaat om met bluetooth uit te kunnen lezen, maar werkt dat?
voordat ik dus een android apparaat in huis ga halen... B|
 
zo hij staat in de schuur *O*

nu kijken wat ik allemaal wel en nog ff niet ga doen.

allereerst wil ik met tune ecu aan de slag kunnen maar nu is dat voor het nieuwe model wat lastiger begreep ik. iemand al ervaring mee?
ik ben applefreak dus heb (nog) geen andriod apparaat om met bluetooth uit te kunnen lezen, maar werkt dat?
voordat ik dus een android apparaat in huis ga halen... B|

Gefeliciteerd!

TuneEcu werkt alleen op windows. Als je hem met je mac wilt draaien moet je Windows onder Parallels draaien. Daarbij ga ik er vanuit dat je een recente (Intel) Mac hebt. Volgens de TuneEcu website moet dat prima werken.
 
het gaat om een 2014 fiets die zijn geblockeerd en doen het alleen via bluetooth op android staat op tuneecu:

Triumph Daytona 675, from VIN # 564948 / only via *Bluetooth with TuneECU for Android.
 
het gaat om een 2014 fiets die zijn geblockeerd en doen het alleen via bluetooth op android staat op tuneecu:

Triumph Daytona 675, from VIN # 564948 / only via *Bluetooth with TuneECU for Android.

O ja, dat klopt. Of een race ECU kopen of een manier vinden om Android/Chrome te draaien op je mac. Geen idee of dat werkt icm TuneEcu. Wellicht een aparte Androidmachine aanschaffen?
 
zo hij staat in de schuur *O*

nu kijken wat ik allemaal wel en nog ff niet ga doen.

allereerst wil ik met tune ecu aan de slag kunnen maar nu is dat voor het nieuwe model wat lastiger begreep ik. iemand al ervaring mee?
ik ben applefreak dus heb (nog) geen andriod apparaat om met bluetooth uit te kunnen lezen, maar werkt dat?
voordat ik dus een android apparaat in huis ga halen... B|
Werkt niet meer helaas :+
Dealertool schijnt wel te werken (geen ervaring mee, moet ik ook nog aanschaffen)
 
Wat je zou kunnen proberen...andy emulator draaien. Dit is een Android emulator. Als deze ook nog je bluetooth kan doorgeven, dan ben je klaar :)
 
Ik ben van plan een paar lichtgewicht achterremschijfjes te laten laseren voor de racerij volgens onderstaand voorbeeld. Ik gebruik de achterrem toch niet en heb nog een velg zonder schijf. Het scheelt weer wat in (onafgeveerd) gewicht en gyroscopische werking.
Ik heb de keuze tussen RVS 304 en Aluminium AlZnMg1 AW7020 T6...

Iemand van hier ook interesse? Ze gaan zo'n € 20,- kosten excl. verzendkosten en afhankelijk van het daadwerkelijke bestelaantal.
full

Let op! Deze zijn niet geschikt om daadwerkelijk veel remvermogen te ontwikkelen en slechts bedoeld als "dummy" voor in de racerij, waar de achterrem niet gebruikt wordt!
 
Laatst bewerkt:
Poeh..dan zou ik de originele lichter maken. Dat is wat ik ga doen.
Kan ooit toch wel eens handig zijn om een werkende achterrem te hebben :)
 
Laatst bewerkt:
Poeh..dan zou ik de originele lichter maken. Dat is wat ik ga doen.
Kan ooit toch wel eens handig zijn om een werkende achterrem te hebben :)
Wat ga je doen dan? Sleuven eruit frezen?
De RVS versie zal 't ook echt wel doen. Alleen de aluminium lijkt me niet echt deugdelijk...
 
Laatst bewerkt:
Patroontje moet ik nog even verzinnen.
En dan gaat hij op het CNC bankje.

Dat Alu lijkt mij niet echt handig om het even zacht uit te drukken :+
 
Patroontje moet ik nog even verzinnen.
En dan gaat hij op het CNC bankje.

Dat Alu lijkt mij niet echt handig om het even zacht uit te drukken :+
Tja, dat kan natuurlijk ook... Ben benieuwd wat je d'r van maakt!

Ik had eerder al zoiets bedacht, maar nu ik kom sowieso nog 'n schijfje tekort, dus ik dacht: maak 'n (paar) nieuwe...
 
Heeft iemand ervaring met de JHS olie koeler? Ik heb een 2de hands op de kop getikt en wil hem voor het komend seizoen monteren maar ik was benieuwd of jullie ervaringen heb met de koeler......
 
Terug
Bovenaan Onderaan