Racen op een daytona 675(650)2006 en verder

heb oill pump gearing en pressure valve in de tijd uit voorzorg vervangen; incl wamtewisselaar vervangen door oliekoeler (aangeschaft via race support uk)
Dirk :W
Nog op Zolder te vinden dit seizoen?
Hebben elkaar wel eens gesproken op Zolder toen het 40'c was, en iedereen afhaakte :+
 
Laatst bewerkt:
hebben we nog toevalig ook samen ART gevolgd met nicky dewit als instructeur ?

mijn circuitdagen zitten erop jammer genoeg na 20jaar op , 675r terug volledig omgebouwd om op straat te rijden . Dit jaar nog een alpenreisje met de daytona en dan verkoop ik hem , met spijt in het hart weliswaar .



Dirk :W
Nog op Zolder te vinden dit seizoen?
Hebben elkaar wel eens gesproken op Zolder toen het 40'c was, en iedereen afhaakte :+
 
hebben we nog toevalig ook samen ART gevolgd met nicky dewit als instructeur ?

mijn circuitdagen zitten erop jammer genoeg na 20jaar op , 675r terug volledig omgebouwd om op straat te rijden . Dit jaar nog een alpenreisje met de daytona en dan verkoop ik hem , met spijt in het hart weliswaar .
:N


Komt er iets voor terug, of einde hobby?
 
Ik heb zo'n vermoeden dat komend seizoen een zwarte vlaggen parade wordt :')
Uitlaatje is echt....kort....

QNF2xes.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ow en Triumph gaat geen daytona's meer produceren. Er komt ook niets nieuws... (behalve adventures en nakeds)
:(
 
Laatst bewerkt:
Ow en Triumph gaat geen daytona's meer produceren. Er komt ook niets nieuws... (behalve adventures en nakeds)

Da's al een tijdje bekend............ In de UK wordt er al een geruime tijd over gesproken. Sprak Tony Scott onlangs en hij bevestigde dat ook.
Race-delen worden al een tijdje niet meer gemaakt. Alles wat er nog is wordt opgemaakt, daarna is het gebeurt. Dus als je nog modificaties wilt doorvoeren met de race-delen, dan moet je er nu bij zijn. Koppakkingen (race-type) voor het oude type zijn bijvoorbeeld al op.

Mede door de tegenvallende prestaties van het nieuwe model, verkoop technisch als race-technisch stoppen ze er mee. Het Smiths team start dit jaar ook niet meer in de SS600, dat is al een teken.
 
Laatst bewerkt:
Da's al een tijdje bekend............ In de UK wordt er al een geruime tijd over gesproken. Sprak Tony Scott onlangs en hij bevestigde dat ook.
Race-delen worden al een tijdje niet meer gemaakt. Alles wat er nog is wordt opgemaakt, daarna is het gebeurt. Dus als je nog modificaties wilt doorvoeren met de race-delen, dan moet je er nu bij zijn. Koppakkingen (race-type) voor het oude type zijn bijvoorbeeld al op.

Mede door de tegenvallende prestaties van het nieuwe model, verkoop technisch als race-technisch stoppen ze er mee. Het Smiths team start dit jaar ook niet meer in de SS600, dat is al een teken.
Ja klopt, maar dacht meld het even.
Niet iedereen struint het net af naar nieuws
 
Laatst bewerkt:
http://www.roadracingworld.com/news/gary-johnson-to-ride-team-t3-racing-triumph-at-isle-of-man-tt/

Als je de kans hebt, maak dat als triple liefhebber eens mee. Nu kan het nog!
Zelf in 2014 de Smiths Triumph zien winnen daar, kippenvel!
 
Heb hier trouwens nog een ape handmatige naks spanner liggen. Gaat de verkoop in.
Past helaas niet op het 13+ model.
 
Heb je een linkje?

Da's al een tijdje bekend............ In de UK wordt er al een geruime tijd over gesproken. Sprak Tony Scott onlangs en hij bevestigde dat ook.
Race-delen worden al een tijdje niet meer gemaakt. Alles wat er nog is wordt opgemaakt, daarna is het gebeurt. Dus als je nog modificaties wilt doorvoeren met de race-delen, dan moet je er nu bij zijn. Koppakkingen (race-type) voor het oude type zijn bijvoorbeeld al op.

Mede door de tegenvallende prestaties van het nieuwe model, verkoop technisch als race-technisch stoppen ze er mee. Het Smiths team start dit jaar ook niet meer in de SS600, dat is al een teken.
 
Heb hier trouwens nog een ape handmatige naks spanner liggen. Gaat de verkoop in. Past helaas niet op het 13+ model.

Welk model dan wel; 2006-2008 of 2009-2012 oftewel APE partnrs. TT675 of TT675-09?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een tweede racer aan het opbouwen van alle reserve delen die ik heb liggen. Ik mis nog wat klein spul zoals 2 bevestingsbouten voor het achterframe, tankbracket voor bevestiging op het frame aan de voorzijde en de complete bevestiging tank achterzijde (rubbers en buisje) verder 3 lange imbus bouten voor de tankdop en als laatste rubbers en bout voor bevestiging uitlaat aan frame en achterframe. Het gaat om het model 675 2006-2012 Misschien hebben jullie iets liggen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan