Racen op een daytona 675(650)2006 en verder

Leuk verslag, ik zal toch eens proberen om voor je te eindigen.
Volgende gaan we dat weer proberen, maar dan hopelijk zonder regen.

ps. heb je ook een paar van die mooie foto's voor me?

Dat vooral!! Ik zal eens voor je kijken... Stuur me anders je e-mail via PB.
 
Laatst bewerkt:
Welk rubber gebruiken jullie onder de 675?

30 Juli Zolder geboekt *O*

ik heb een tijdje dunlop GP racers gebruikt, maar daarmee had ik achter al heel snel een vreetspoor. Sindsdien gebruik ik weer de Pirelli Dragon Supercorsa (SC2), die bevallen eigenlijk erg goed. Ze tekenen mooi en geven veel vertrouwen.
 
Welk rubber gebruiken jullie onder de 675?

30 Juli Zolder geboekt *O*
Ik vind de Continental Slicks erg goed sturen, houdt lang, tekent goed en zijn goed te betalen. Wel een outsider, waar niet veel van bekend is, maar als je dat niet erg vind: meer dan genoeg grip!
 
Ik rijd nu met conti raceattack.

Tnx Philippe en Vivian. :)
Okee, ook met de slicks? Hoewel, dat zijn intrinsiek dezelfde als de profielbanden, volgens mij.
Heb je er al wat meer ervaring mee? Het stoort mij dat de voorgeschreven bandendrukken niet wijzigen met de compound en asfalttemperatuur. Wat doe jij daarmee?
 
Laatst bewerkt:
Nee, de dot-banden. Verplicht in de cup. Ik ben zoekende met de spanning en veringinstellingen. De achterband slijt me iets te hard.
 
Nee, de dot-banden. Verplicht in de cup. Ik ben zoekende met de spanning en veringinstellingen. De achterband slijt me iets te hard.
Mijn achterband (medium) ziet er nog steeds uit om door 'n ringetje te halen! Ik heb er nu 3 dagen Ecuyers op zitten, dus nog niet veel hogesnelheidsbochten...
Ik ken eigenlijk alleen dit tabelletje, dat geldt toch ook voor de DOT's (?):
full
 
Mijn achterband (medium) ziet er nog steeds uit om door 'n ringetje te halen! Ik heb er nu 3 dagen Ecuyers op zitten, dus nog niet veel hogesnelheidsbochten...
Ik ken eigenlijk alleen dit tabelletje, dat geldt toch ook voor de DOT's (?):[afbeelding]

De Competition gebruik ik, dus die staat er inderdaad bij. Ik rijd de 190 op 1,8 bar warm, dus daar is niks mis mee. Hmm. Dan toch de vering eens bekijken.
 
De Competition gebruik ik, dus die staat er inderdaad bij. Ik rijd de 190 op 1,8 bar warm, dus daar is niks mis mee. Hmm. Dan toch de vering eens bekijken.

Ik had in het begin ook ontzettend veel gezeur met de Dunlops. Veel bandslijtage (vreetspoor) wat duidde op te koud asfalttemperatuur (dus verkeerde compound) en verkeerde veerafstelling. Ondanks die slijtage bleef de grip vreemd genoeg wel goed en kon je er prima mee rijden. Bandjes waren wel sneller op.

Inmiddels is het probleem vrijwel opgelost en slijt de band een stuk mooier, dankzij hulp van HK.

@Bitaktus: ik had de clipons bij me afgelopen weekend. Toen we elkaar even spraken ben ik 't vergeten. Mocht je nog interesse hebben, 7 juli ben ik er weer.
 
Ik had in het begin ook ontzettend veel gezeur met de Dunlops. Veel bandslijtage (vreetspoor) wat duidde op te koud asfalttemperatuur (dus verkeerde compound) en verkeerde veerafstelling. Ondanks die slijtage bleef de grip vreemd genoeg wel goed en kon je er prima mee rijden. Bandjes waren wel sneller op.

Inmiddels is het probleem vrijwel opgelost en slijt de band een stuk mooier, dankzij hulp van HK.

@Bitaktus: ik had de clipons bij me afgelopen weekend. Toen we elkaar even spraken ben ik 't vergeten. Mocht je nog interesse hebben, 7 juli ben ik er weer.

Ik had mn nieuwe clipons ook mee haha. Ben wel benieuwd hoe die van jou eruit zien.
Moet ze nog even monteren.
Lang leve China-import. :+
 
Ik hoop voor je dat ze beter zijn als de china shit van MC moto parts. Ziet er best mooi uit meervoudig verstelbaar, maar als bij vol aanremmen ineens je clipon wegzakt schrik je toch wel. Nu de boel vastgelast werkt het prima.
 
Hoe is jullie ervaring met een Arrow uitlaat (met db-killer) op Zolder? Met killer maakt hij sowieso iets meer geluid dan standaard. Kan ik hem eronder laten zitten of moet ik hem vervangen voor de standaard? :)
 
Ik heb geen ervaring met de arrow,toen ik mijn circuit daytona kocht zat er een TOR onder,deze gelijk omgewisseld met een orginele.
Daar heb ik op zolder geen problemen mee.
Ik zou ,als ik jou was,in ieder geval de orginele meenemen,voor het geval dat :')
 
Ik heb geen ervaring met de arrow,toen ik mijn circuit daytona kocht zat er een TOR onder,deze gelijk omgewisseld met een orginele.
Daar heb ik op zolder geen problemen mee.
Ik zou ,als ik jou was,in ieder geval de orginele meenemen,voor het geval dat :')
Lijkt me wel veilig ja, op Zolder weet je het maar nooit :X
Ben er 2 en 30 juli *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan