XJ/XS topic deel IV

Heeft iemand nog een (goeie) koppelingskabel liggen voor mijn XJ750 41Y ? De mijne is gebroken |(

EDIT:

al gevonden en besteld ;)
 
Laatst bewerkt:
Mocht iemand hier interesse hebben in mijn XJ550, hij staat op motorshopper. Hoeft niet weg, mag wel geruild worden tegen een enduro (projectje).
 
Vraag:
Ik gebruik half synthetische olie, heb nog een aantal liter minerale olie staan, zelfde soort (10W 40), zelfde merk, Mag je dat ongestraft bij die half synthetische olie in gooien?
full
 
Had je dat niet met een zelfontspanner/ tijdsinstelling kunnen doen?

Dit weertje en achtergrondje vraagt om een foto mèt berijder (met stomme grijns)..

Je hebt overigens helemaal gelijk; vandaag was prachtig, en men zegt dat ook morgen een mooie dag wordt..dus.. :P
 
sae 15 of 30? wie gebruikt wat? iets stuggere veering lijkt me wel fijn, dus 30 lijkt me mooi om te proberen. Of is er iemand die slechte ervaring heeft?
 
Voor de voorvork bedoel je?
Daar gebruik ik gewoon motorolie voor, 15W40.
Dus wat dikker..
 
Voor de voorvork bedoel je?
Daar gebruik ik gewoon motorolie voor, 15W40.
Dus wat dikker..
Ja voorvork, vond dat ie nu wel heeeel soepel was.
Aangezien ik straks weer van de straat moet met overgangs regeling kan ik weer wat werk verzetten.
Iemand hier die een seat loop heeft gemaakt voor een XJ550? of weet waar die te bestellen is?
 
Ik heb er 15 in zitten. Ik weet niet of het veel beter wordt van echt veel zwaardere olie.

Wat bedoel je met seat loop?
 
Terug
Bovenaan Onderaan