Motor-Forum

Select Forum

XJ/XS topic deel IV

going slowww.. in a hurry

Reg. datum:
13 mrt. 2003
Nee, komen wel van een yamaha en ook nog van een 750 maar dan de xj....
Pas maken met beugels, die ik er gewoon bij lever, zal nodig zijn ja maar dat is vrij gebruikelijk (voor mij althans).
Morgen zal ik foto's maken en opsturen naar je. De prijs loopt wel los denk ik en zal dat ook meteen doorgeven dan.

2, 3, 4 cil & wankel

Reg. datum:
18 sep. 2005
Hallo allemaal.

Ff een interesse peiling...
Zie dus veel XS650en verbouwd worden tot van alles en nogwat. (Zijn ook erg mooie blokken)
Maar hoe zit het met de 3 cilinders? Is daar nog een beetje interesse in?
Aangezien ik een ander opknap project heb gekocht, zit ik er aan te denken om de XS850 te verkopen. Het is een special USA import. 16.500 mijl op de tellert. 2 keer trappen en hij doet het. Ook na een half jaar stil staan.
Heb deze gekocht om er een caferacert er van te maken.
Want tja die 3 cilinders zie je niet veel, ook niet op marktplaats e.d.

Dus is er nog wel interesse voor deze fietsen?
Of moet ik hem lekker laten staan en wachten op betere tijden?
'04 SV650s, Te koop '80 XS850 special "78 XS1100 van den Born Zijspan, '74 RE5 (heeft nog wel wat tlc nodig)

___Huh?__

Reg. datum:
25 okt. 2014
quote:
ROB-E schreef op 06 oktober 2017 @ 19:06:
Hallo allemaal.

Ff een interesse peiling...
Zie dus veel XS650en verbouwd worden tot van alles en nogwat. (Zijn ook erg mooie blokken)
Maar hoe zit het met de 3 cilinders? Is daar nog een beetje interesse in?
Aangezien ik een ander opknap project heb gekocht, zit ik er aan te denken om de XS850 te verkopen. Het is een special USA import. 16.500 mijl op de tellert. 2 keer trappen en hij doet het. Ook na een half jaar stil staan.
Heb deze gekocht om er een caferacert er van te maken.
Want tja die 3 cilinders zie je niet veel, ook niet op marktplaats e.d.

Dus is er nog wel interesse voor deze fietsen?
Of moet ik hem lekker laten staan en wachten op betere tijden?

Heul veul minder vlgs mij, tenzij in originele staat en netjes. Stonden afgelopen maand toevallig twee 850 projecten op mp en speurders maar die hebbn vlgs mij niet veel opgeleverd. Ik was zelf al in de verleiding maar ze waren beide gelukkig net op tijd weg ;)

Post anders ff in het xs750 deel3 topic, daar zitten de 850 liefhebbers ook.
Suzuki GS1000, Suzuki GSX550ES, Honda CB550 K3, XS'en 750 en op Marktplaats staan trouwens nog wat onderdeeltjes te koop

2, 3, 4 cil & wankel

Reg. datum:
18 sep. 2005
Hmmzzz... projecten voor weinig...
Gelukkig zit de mijne nog volledig inelkaar, akelig orgineel, redelijk netjes voor een motor uit '80. Vorige week nog een klein dijken rondje mee gereden.

Je kan geen motor teveel hebben, geld wel :P

Thanks! Zoek het forum op en post het daar ook!
'04 SV650s, Te koop '80 XS850 special "78 XS1100 van den Born Zijspan, '74 RE5 (heeft nog wel wat tlc nodig)

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.