Triumph Speed Triple topic deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij gaan meestal naar Baton Rouge in Vielsalm. is iets verder naar de eifel maar je zit dan weer zo in Luxemburg (lekker goedkoop tanken)

Met groepje waar ik altijd mee ga crashen we gewoon in dichtsbijzijnde Hostel die we in de Hostel Guide kunnen vinden. Elke dag weer een verrassing waar we terecht komen.

Eifel/Moesel/Zwarte Woud is meestal de volgorde, afgelopen jaar kwam er ook een stukje Vogezen bij :]
 
Ik reed eerst op m´n R1 ook op bridgestone. Toen michelin kwam met de Pilot powers (2ct) heb ik behoorlijk wat setjes versleten.
De S3 heb ik gekocht met Pilot Road II erop. Deze bevallen tot nu toe nog heel goed. :Y
Ben wat dat betreft wel een Michelin liefhebber.
Zolang ze leverbaar blijven. blijf ik rijden met gewone MPP's :]
 
Heeft iemand tip voor leuk hotelletje in de Eiffel waarvandaan leuke routes te rijden zijn? Ik wil met de vrouw daar een lang weekendje heen op paar daagjes te sturen. Heb het idee dat er kenners onder ons zijn :Y

Much appreciated :Y
Hotel Maas in Lutzerath :}
 
 
Laatst bewerkt:
Ik hield oprecht van mijn BT020's. 12.000 km met een achterband op de Blackbird en op de alpenwegen een Fireblade kunnen bijhouden in de bochten.

Voor de S3 heb ik een setje Pilot Road II besteld.

Hihi, had je net zo goed de racetecs er onder kunnen houden, die doen het in nat weer waarschijnlijk beter dan die oude BT020 :+
 
Heeft iemand tip voor leuk hotelletje in de Eiffel waarvandaan leuke routes te rijden zijn? Ik wil met de vrouw daar een lang weekendje heen op paar daagjes te sturen. Heb het idee dat er kenners onder ons zijn :Y

Much appreciated :Y


Je kan gewoon op de bonnefooi gaan, je kan altijd overal wel terecht.

Ik voel me altijd erg welkom in Briedern bij Jan en Silvia, hotel aan de moezel en een beetje uit de drukte.
http://www.mosel-landhaus.de/nl/index.php
Motoren kunnen in de inpandige kelder/garage. Onbijt is goed, bierkelder op 100 meter lopen.
 
Je kan gewoon op de bonnefooi gaan, je kan altijd overal wel terecht.

Ik voel me altijd erg welkom in Briedern bij Jan en Silvia, hotel aan de moezel en een beetje uit de drukte.
http://www.mosel-landhaus.de/nl/index.php
Motoren kunnen in de inpandige kelder/garage. Onbijt is goed, bierkelder op 100 meter lopen.

meeste motorvriendelijke hotels/herbergen in die omgeving hebben wel iets inpandig of afgesloten eigen terrein. en bier is in die omgeving ook niet echt een probleem :)
 
Zolang ze leverbaar blijven. blijf ik rijden met gewone MPP's :]

Gewoon af en toe een voorraadje aanleggen :P

full


Nu toch ook weer een setje MPP's er onder, altijd fijn en vertrouwd. :]
 
meeste motorvriendelijke hotels/herbergen in die omgeving hebben wel iets inpandig of afgesloten eigen terrein. en bier is in die omgeving ook niet echt een probleem :)

Is ook zo, maar je hebt motorvriendelijk, en motorvriendelijk. Ik zelf heb er bijvoorbeeld helemaal geen behoefte aan om in een hotel te zitten waar het gastenbestand alleen maar uit motorrijders bestaat.
Juist als je met alleen het vrouwtje gaat is een rustig plekkie, waar het voelt als thuiskomen erg fijn. En de sfeer in dit hotel is goed, bedden zijn goed, leuk uitzicht op de moezel.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal weer blij zijn als de sportec M3's versleten zijn. Op zich geen slechte band, maar ie warmt retetraag op en koelt omgekeerd evenredig af. Wel een pretje in de huidige buitentemperaturen.

Al goed dat ze zo snel slijten. Op de vorige gingen ze amper 3500km mee.
 
Doe nu 'al' 9000km met een PR2 achterband. Kan nog wel 3000 bij denk ik.
Op mijn 650F een PR2 achterband in 14000km kaal, maar daarvan was 7000km in Duitsland :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan