USD-vork+toebehoren YZF-750R

Synthetic.

MF veteraan
21 feb 2008
2.027
307
Velserbroek
Wegens beeindigen project over dus te koop:

2x 6 zuiger remklauwen YZF750R. Redelijk nieuwe blokken, werken prima. Complete motor wordt gesloopt, alles op foto is te koop, ook stalen remleidingen (en usd).

IMG837.jpg


Richtprijs: 75 eu voor de beide klauwen
 
Als ik m'n gedachten zo bij elkaar optel kom ik op 250eu. Krijg je de kroonplaten erbij.

edit: wat wilde je er precies bij aan onderdelen die aan de clipons hangen overigens?
 
Laatst bewerkt:
helaas voor andere gegadigden staat er in de planning dat de klauwen, usd, stalen remleidingen, clipons en kroonplaten met SnelleVriend meegaan
 
helaas voor andere gegadigden staat er in de planning dat de klauwen, usd, stalen remleidingen, clipons en kroonplaten met SnelleVriend meegaan


helaas voor SnellleVriend, en gelukkig voor de anderen,
ik heb zojuist TS even gebeld, en mij geexcuseerd,
ik heb even iets (financieel ongepland) tussendoor waardoor ik mijn afspraak met TS niet kan waarmaken. Heel erg jammer, want het is mooi spul!

TS, veel succes met je handeltje en we spreken elkaar een andere keer
 
Dank u :). En het is niet erg, kan gebeuren :)

Bij deze is het spul te koop. als er een liefhebber is voor de USD mét spullen heeft die voorrang, anders gaat alles los weg. Tevens mods gevraagd om even de titel aan te passen.
 
'Remklauwen YZF750R '93' > 'USD-vork+toebehoren YZF-750R'
 
Schop! + 2 nieuwe foto's

IMG822.jpg


IMG825.jpg


Nog enkele dagen als complete USD met klauwen/leidingen/voorwiel/etc te koop, indien geen reactie gaat het compleet in onderdelen
 
Goeie vraag. Ik kan er je zo geen antwoord op geven, maar erg veel onderdelen van de FZR en YZF zijn 1:1 over te plaatsen. Welke FZR gaat het om?

Als t om een 1000 gaat kan ik mogelijk m'n eigen even opmeten (ook een 1000 in de schuur)
 
hoi, die voorkant wil ik ook wel, laat maar horen als de deal met SLMC_biker niet doorgaat.

mvg,
jan kees
 
compleet met clip-ons en remmerij etc,etc zoals op de foto??
laat maar horen zeer veel belang bij
 
Terug
Bovenaan Onderaan