MFMM 1e editie 2012 6 mei - verzamelpunt Bergen op Zoom

Ken net

Die hard MF'er
18 mrt 2011
599
0
Bergen op Zoom
MF-mega meeting 1e editie 2012 6 mei - Verzamelpunt Bergen op Zoom

full


Wat:

Gezellig met een groep vanuit Bergen op Zoom naar de MFMM gaan en daarna te BBQen!!!!


Het plan:

Met een groep over de snelweg naar Gorinchem te rijden en daar aan te sluiten bij die groep. Om zo binnendoor te rijden naar Veenendaal.
De bbq zal in breda plaats vinden (is op de route)


Verzamelpunt:

Goudbaard te Bergen op Zoom, daar wordt voor verse koffie gezorgd (sapjes en thee op bestelling :P )
Tijd: 08.00 uur

full


Als 2e optie is tankstation "Esso" de Wouwse Tol (richting Roosendaal) aan de A58. Als je hier wilt opstappen moet je dat even vermelden, dan rijden wij even de snelweg af.

full


En voor mensen uit breda kunnen we langs de parking van de ikea rijden




Wie gaan er mee:

- Ken net
- Mikey-RF (ovb)
- Thijsschetters
- Tinuzs
- RRookie
- Foeske
- IjsDuivel (OVB)
- Sjefkuhk
- bily55
- Remco (vanaf breda)
- peam

Wie gaan er mee bbqen:

- Foeske
- Ken net
- Tinuzs
- Remco
- Sjefkuhk




Eerdere deel:
Naar de MFMM 2011 vanuit Bergen op Zoom

Bergen op Zoom (ouwe hoer) topic:
0164-Krabbengat III: op een goeie nazomer




Safety Guidelines and Disclaimer:

Rit ernaartoe:


  • Iedereen komt op eigen gelegenheid en is dus zelf aansprakelijk voor bv. het in acht nemen van de verkeersregels.


  • Niet -onnodig- inhalen en geen wheelies, stoppies en andere vormen van stunten tijdens de rit (Hou veiligheid van jezelf en anderen in acht)

  • Denk eraan dat de snelheid achteraan aanzienelijk hoger ligt dat voorin, weet je van jezelf dat je niet zo'n snelle rijder bent, zorg dan dat je voorin de groep rijdt. Voor de snelle rijders onder ons is dat natuurlijk het omgekeerde, achteraan kan je knallen!!!

  • Een verzoek aan iedereen die mee gaat... KOM NIET MET DE AUTO!
    Als jij (of je vriendin) wel persé met de auto mee wil gaan, zorg dan dat je de route weet/navigatie hebt èn NA de achterrijder start zodat de groep er geen hinder van ondervindt dit hebben we al eens meegemaakt.

  • Een ander verzoek aan iedereen... Mocht je iemand iets zien verliezen (een kap of portemonne of iets dergelijks): vertel hem/haar dit (ga er naast rijden en roep dit of gebaar dat hij/zij moet stoppen en vertel het dan). Vorig jaar heeft iemand zijn buddyseat verloren en dit is gezien, maar niks mee gedaan.....

Voorrijder is: Ken net
Achterrijder is: RRookie liefhebber gezocht....


Veenendaal:

  • Er is voldoende parkeerplaats voor de motoren, parkeer op het terrein van de Mac als je met een groep bent meerdere motoren in 1 vak zo kunnen er zoveel mogelijk op het terrein. De weg bij de slagboom rechtdoor kan ook gebruikt worden maar hou hier ruimte zodat eventuele vrachtwagens ook nog van de weg gebruik kunnen maken.

  • Ruim je rommel op waar het hoort, dus je McAfval in de afvalbak.

  • Iedereen komt op eigen gelegenheid en is dus zelf aansprakelijk voor bv. het in acht nemen van de verkeersregels.

  • Burnouts, wheelies en andere vormen van stunten zijn op het terrein van de Mac niet toegestaan, we willen hier terug blijven komen.

  • Hou veiligheid van jezelf en anderen in acht, publiciteit is leuk, ramptoerisme NIET!

  • Weg naar de rotonde en het weggedeelte op de rotonde zelf vrijlaten.

  • Motor-Forum.nl of ik zijn geen van beide verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen voortvloeiend uit deze ontmoetingsdag.




Vergeet je ook niet aan te melden bij de volgende topics:

MF MegaMeeting 6 mei 2012

MF-Megameeting 2012 1e editie 6 mei - verzamelpunt Gorinchem
 
Laatst bewerkt:
Ik ga sowieso tis alleen ff kijken of ik binnendoor meega. Ik heb die route al vaker gereden maar ff kijken of het met amber achterop ook lukt dus zet mij en amber er maar bij
 
maar tip voor dit jaar mss om dan wel bij mekaar te blijven? :P denk toch dat ik mee binnendoor ga rijden dus zullen we ergens vooraan moet rijden
 
Ik ga ook weer een keer :] Ik rij graag als achterste, lekker wheelien en stunten })
 
Hoi :W


Een aantal van jullie boefjes (ik noem geen namen ;) ) heeft zich nog niet aangemeld in het centrale topic.
Willen jullie dat alsnog doen, zodat we daar een goede totaallijst krijgen?


MF MegaMeeting 6 mei 2012


Bedankt!



Bovenstaande is op jullie niet van toepassing.
Jullie hebben je allemaal keurig aangemeld in het centrale topic. :}
 
Zo, bijgewerkt.

Nu nog de vraag: waar gaan we bbqen? Breda (oosterhout) of bergen (achter de mattemburg)
Wat is jullie mening?
 
Zo, bijgewerkt.

Nu nog de vraag: waar gaan we bbqen? Breda (oosterhout) of bergen (achter de mattemburg)
Wat is jullie mening?

Heel simpel : een forum groepje uit bergen en omgeving bbq-t in bergen. Een forum groepje uit Breda bbq-t in Breda. En een forum groepje uit Twente bbq-t in Twente.
En dan de praktische beredenering : neem de ruimste achtertuin met zwembad :+
 
Heel simpel : een forum groepje uit bergen en omgeving bbq-t in bergen. Een forum groepje uit Breda bbq-t in Breda. En een forum groepje uit Twente bbq-t in Twente.
En dan de praktische beredenering : neem de ruimste achtertuin met zwembad :+

Is da tevens een uitnodiging om met zwemkleding aan in je zwembad te jumpe? :+
 
Goddamnit B|

Ik heb me express nog nie gemeld omda ik het nie zeker weet ivm diensten enz B|
Maar je staat wel hier. :?

Ik ga echt sowieso niet van iedereen de OVB status bijhouden en aanpassen. :N
Uit de OP van het algemene topic:

wie dan?
al dan niet onder voorbehoud ;)

En er is ook geen slagboom aanwezig met een ouderwetse grenswachter die een aanwezigheidlijstje heeft. :+

Voel je nergens toe verplicht, maar als je perse wil kan ik je wel uit de lijst halen. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan