2takt poorten tuning frees

gianni2takt

MF veteraan
28 dec 2008
1.598
1
belgie
hierbij zet ik mijn zo goed als nieuwe joisten & kettenbaum frees set te koop (gekocht bij kurval) het gaat om een komplete set van rechte frees om te bouwen naar haakse frees met frezen erbij op luchtdruk bediend. ideaal voor poorten te bewerken van 2takt cilinders zie foto's . voor info, pm
full
 
had er graag 300 voor gehad, heeft mij dikke 500 gekost en niet veel gebruikt!! kost wel wat maar je hebt ook echt wat, werkt perfect
 
degene die dat eraan geeft koopt het niet zomaar ;)


Pff.. genoeg prutsers en posers hier op het forum met genoeg geld..
Dikke witleren pakken met kneesliders die nooit de grond raken
dikke supersportbikes met vierkante banden
Set snap on gereedschap waar je U tegen zegt en nog geen ketting kunnen spannen...

:P
 
bij deze voel ik mij geroepen met mijn sliders die de grond niet raken ,veel posers op circuit geef ik het nakijken laat ze hun sliders maar slijten maar deftige lijnen rijden homaar, als de knie de grond maar raakt zo rijdende chicanes moet ge niet teveel tegenkomen want die zitten dan ook nog es met van die irritante titaniumsliders en da verneukt dan weer je vizier
 
bij deze voel ik mij geroepen met mijn sliders die de grond niet raken ,veel posers op circuit geef ik het nakijken laat ze hun sliders maar slijten maar deftige lijnen rijden homaar, als de knie de grond maar raakt zo rijdende chicanes moet ge niet teveel tegenkomen want die zitten dan ook nog es met van die irritante titaniumsliders en da verneukt dan weer je vizier


deftige lijnen zijn voor homo's.
vergeet niet dat er tigf lijnen zijn op eenn circuit. hoe harder je gaat....hoe anders die wordt ;)
 
bij deze voel ik mij geroepen met mijn sliders die de grond niet raken ,veel posers op circuit geef ik het nakijken laat ze hun sliders maar slijten maar deftige lijnen rijden homaar, als de knie de grond maar raakt zo rijdende chicanes moet ge niet teveel tegenkomen want die zitten dan ook nog es met van die irritante titaniumsliders en da verneukt dan weer je vizier

Als je ze het nakijken geeft, heb je ook geen last van de vonken van hun sliders?
 
Wel als je ze op een ronde achterstand aan het rijden bent omdat je zelf zo veel harder gaat als de rest _O-
Verder mooi setje
 
Terug
Bovenaan Onderaan