Zeer fijn gaas

Status
Niet open voor verdere reacties.

P.H.C. Ritzen

MF veteraan
Donateur
12 dec 2001
8.179
112
Weert
Voor een projectje ben ik op zoek naar zeer fijn gaas, RVS,Kunststof of aluminium.
Ik heb al een tijdje gegoogeld, maar ik kan geen adresje vinden voor een halve of een hele vierkante meter ofzo..
Heb maar een stukje nodig van pakweg 25X30 cm.
Iemand een idee :?
 
Het is voor een brandstof filter, dit soort gaas zie je weleens vaker zitten als zeefje voor dieseltanks.
Bij vaatwassers wordt dit soort gaas ook weleens gebruikt in het filter wat je op de bodem met een kwart slag eruit kunt draaien.
 
Idee heb ik wel, wordt in de zeefdrukindustrie gebruikt. Google eens op zeefdrukgaas of siebdruckgewebe (ebay.de). Is er zowel in nylon als RVS en in zeer veel variëteiten verkrijgbaar.

Edit,
heb vorig jaar mijn zeefdrukkerij verkocht anders had ik je een ruime keuze kunnen bieden...
 
Laatst bewerkt:
Zal dadelijk even voor je in het magazijn kijken, denk wel dat ik een stukje voor je kan ritselen in RVS...( voedingindustrie)

ik weet niet of het is wat je zoekt, maar het fijnste wat ik heb is 1 mm gat grootte ..
Dus als ik je daarmee kan helpen , PM me maar even, dan regel ik vannacht een stuk..
 
Laatst bewerkt:
Hoi Paul. Dat gaas heb ik wel voor je. Laat maar weten hoe groot. Heb zeer fijn mazig rvs gaas .Echt fijn... Kan wel wat opsturen. Adres geef maar even door via pm. Groet, Cardanfreak.
Voor een projectje ben ik op zoek naar zeer fijn gaas, RVS,Kunststof of aluminium.
Ik heb al een tijdje gegoogeld, maar ik kan geen adresje vinden voor een halve of een hele vierkante meter ofzo..
Heb maar een stukje nodig van pakweg 25X30 cm.
Iemand een idee :?
 
Laatst bewerkt:
Jongens.., ik ben er gewoon een beetje beduusd van hoe goed ik hier vooruit geholpen wordt :Y
Iedereen écht bedankt voor de hulp!, en natuurlijk in het bijzonder voor Cardanfreak, die zonder dat ik ook maar ff tijd gehad om te reageren al gelijk 2 proefstukjes heeft opgestuurd *O* , als ze morgen binnenkomen gelijk ff kijken of dit is wat ik bedoelde.
 
Jongens.., ik ben er gewoon een beetje beduusd van hoe goed ik hier vooruit geholpen wordt :Y
Iedereen écht bedankt voor de hulp!, en natuurlijk in het bijzonder voor Cardanfreak, die zonder dat ik ook maar ff tijd gehad om te reageren al gelijk 2 proefstukjes heeft opgestuurd *O* , als ze morgen binnenkomen gelijk ff kijken of dit is wat ik bedoelde.


_O- sarcastme????
 
In mijn tijd als engineer in de tonerbusiness kochten we dat spul via de Fa. Zanten in Veghel
Als ik me niet vergis was dat met een doorlaat van 0.22 of 0.18 micron.

of Kabel Zaandam +31 75 681 82 00
Hier heb ik toen ook wel eens iets besteld, Het was gaas, maar hoe fijnmazig die mesh was ???
 
Laatst bewerkt:
Is vandaag binnengekomen :) , alleen er zat maar 1 soort in :?
En helaas was die nog te grof.... B|
Denk toch dat je ''veroordeeld'' bent tot zeefdrukgaas, fijner geweven spul bestaat niet. Is verkrijgbaar tussen pak 'm beet 10 en 180 draden/cm. Dit betekent dus een aantal openingen tussen 100 en 32400 openingen per vierkante cm, zie je met het blote oog echt niet (ja die 100 wel). Niet te vergelijken met een stukje horregaas van de bouwmarkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan