Help! uitlaat suzuki gsx 600 f

19Petra83

Rookie
13 mrt 2012
4
0
Goes
Facebook
Heb wat gezocht binnen verschillende formums, maar zo niet kunnen vinden,...

Ik heb een Suzuki gsx 600 F en (zoals ik hier wel op het forum tegenkwam) komt er geen geweldig geluid uit. (naaimachine?! -O-)

Heeft iemand tips over welke of soort uitlaat ik erop zou kunnen zetten, zodat ie wat stoerder klinkt,...mag wat meer brommen :Y

Dank.
 
Laatst bewerkt:
Heb je over budget nagedacht? De '96 heeft twee dempers en dat is altijd wat prijziger dan de enkele demper van het nieuwere model.

Edit: er is een alternatief met enkele demper, da's misschien ook nog wat.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet in welke prijsklasse ik moet denken, maar weet heus wel dat het wat gaat kosten, das nie erg. Vind het eigenlijk wel leuk nu met m'n 2 uitlaatjes, dus zou wel cool zijn als ik die erop kan houden.
Moet ik dan 2 nieuwe uitlaten hebben? Of alleen 2 dempers?
En welk naar welk merk moet ik dan kijken/zoeken?
 
ben ik ook erg benieuwd naar, van wat ik heb kunnen vinden is die takkoni de enige (naast superpole) die garantie geeft dat het past(heb zelf een gsxf uit 93)
kan nou niet echt opmaken of die uitlaat uit de marktplaats link een volledig systeem is of alleen de demper..
 
Mocht de originele uitlaat nog in goede staat zijn (geen/weinig roest), dan zou ik die zo houden en als geheel vervangen. Komt nogal eens voor dat deze door teveel roest vervangen moeten worden, dus dan kan ie een beter doel krijgen, dan de dempers eraf te slijpen.
 
Wat voor bouwjaar is de F?

Ik weet nog wel een complete nieuwe RVS Yoshimura (het merk voor een Suzi!) voor 300,- Zit je ook niet meer met een rottende uitlaat wat bij de F een zwak punt is.

Zo eentje:
IMG_9870.JPG


IMG_9869.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ik weet nog wel een complete nieuwe RVS Yoshimura (het merk voor een Suzi!) voor 300,- Zit je ook niet meer met een rottende uitlaat wat bij de F een zwak punt is.

Ik was ook op zoek naar een andere uitlaat voor mn 600 F uit 92 want die was helemaal doorgerot en zeer dringend aan vervanging toe en ik stuite toevallig op deze post...
Ik ben zo brutaal geweest om MadUwe te vragen naar die uitlaat en na linkje te hebben ontvangen (dankdank) heb ik hem meteen besteld . (website heeft meteen prijs verhoogd met 60 euro) Was binnen 3 dagen geleverd zonder gezeik bij douane (Duitsland ).

Ik ben er erg gelukkig mee want klinkt lekker en motor loopt veel lekkerder en dan met name van lage toeren naar middelhoog.
Ziet er ook erg mooi uit , is netjes afgewerkt en het kabaal valt nog mee .
Dus als je op zoek bent naar vervanger is dit zeker een aanrader,helaas niet voor jouw 19petra83 maar ik dacht ; ik gooi het in de group ...

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan