racen op een pc40 / pc37 2017

Zag het op FB al voorbij komen, goed gedaan!! Gefeliciteerd!

De afgelopen 3 races zijn nogal wissellend verlopen... in een notendop:

-Sprint op Zolder: mega veel onbalans, overstuur in de motor. 2x 19e in de A..niet tevreden dus maar einde van de dag lijkt het veringsprobleem echter opgelost...

-ZAC op Assen: regen regen regen. Misschien begin ik het dan toch echt leuk te vinden in het nat! Na de vierde tijd getraind te hebben in de S3, kom ik bij de start van race 1 goed weg en met de snelste rondetijd eindig ik op plek 2. Race 2 (nog steeds lekker nat) weer een tweede plek en een strakke tijd in de regen. tweede in het dagklassement S3!!! enige 600cc in de top 15 :) :)
In het nat stuurt en loopt de motor top! Vol goede moed naar Hengelo.

-Supercup Hengelo: Eerste quali al wat problemen met onbalans op het snellere vloeiende stuk. 17e tijd,ok. tweede quali redelijke tijd maar weer veel geschud in de motor, in mijn snelste ronde word ik er nog afgeduwd -O- 24e tijd... pfff rij 10. Bij de start van de race zit ik er beide keren goed bij maar ik kom niet in een ritme en de motor slingerde en schudde erg veel waardoor ik het tempo er maar niet goed in kreeg... Nu de garage maar weer in om wat oplossingen klaar te maken voor komend weekend..

Oef lastig man, die problemen met vering.
Vorig jaar met WP toch niet zo veel last van of wel? Heb je dat spul niet nog liggen?
Blijft lastig om een goede basis te vinden.
 
Ja die Ohlins blijkt toch wat lastiger dan gedacht.
Heb nu nog een paar optie's. Waaronder de WP achtershock.
En idd vorig jaar stuurde de honda perfect met de orginele voorvork en de WP achterkant.

op naar zaterdag!
 
Kan je niet naar een bedrijf met veringtestbank en de ohlins gelijk zetten aan de setting van de wp shock?
Als ze die wp in de bank zetten en meten. Kunnen ze vast die ohlins zo afstellen dat hij hetzelfde doet.
 
Ja die Ohlins blijkt toch wat lastiger dan gedacht.
Heb nu nog een paar optie's. Waaronder de WP achtershock.
En idd vorig jaar stuurde de honda perfect met de orginele voorvork en de WP achterkant.

op naar zaterdag!


de ohlins is inderdaad wat tricky

en de voorkant heb ik nu pas ook goed staan :Y
 
Morgen ophalen en gelijk naar Stamsnijder om te monteren en af te stellen, geen tijd om zelf te doen en afstellen kan ik toch niet zelf.
Wel handig dat het spul ongeveer 10 min rijden bij SO vandaan ligt, dus das wel makkelijk ;)

Ben wel erg benieuwd hoe het rijd, volgende week doen we zondag CPZ en maandag de zac in assen dus gelijk lekker testen *O*
Nou nog droog weer :Y :Y
 
Morgen ophalen en gelijk naar Stamsnijder om te monteren en af te stellen, geen tijd om zelf te doen en afstellen kan ik toch niet zelf.
Wel handig dat het spul ongeveer 10 min rijden bij SO vandaan ligt, dus das wel makkelijk ;)

Ben wel erg benieuwd hoe het rijd, volgende week doen we zondag CPZ en maandag de zac in assen dus gelijk lekker testen *O*
Nou nog droog weer :Y :Y

Voorkant zelf monteren wordt best lastig met vacuum vullen enz ook. Of kan je dat wel zelf?
 
Topspul!
Komend weekend rij ik ook weer met een WP shock.. Gewoon ff proberen.
Doe Andre de groeten ;)
de groeten doen van wie, "da alpha mennekuh" ......zal ie dan weten wie ik bedoel?? :+

Zal hem de groeten doen als ik hem ophaal

Stond trouwens nog een PC40 Guy Martin replica, van Hoffer misschien?? nrr 199 of zo geloof ik
 
Laatst bewerkt:
Stond trouwens nog een PC40 Guy Martin replica, van Hoffer misschien?? nrr 199 of zo geloof ik~[/quote]
die is van mij :) komt andere achterschokbreker op en voorvering wordt aangepast , hoop dat ie morgen beetje optijd klaar is .. kan ik 'm weer meenemen naar assen voor zaterdag
 
Laatst bewerkt:
Nee voor kan ik ook niet hoor, bedoel achter, das een kwestie van ff onder schroeven. Maar hoef nie, staat nu bij Andre in de schuur ;)

ja precies :P
die gasten van Ten kate Junior team deden dat tijdens lenteraces in 3 min :o oude shock eruit.. nieuwe erin.. tijdens kwalificatie..
Toen stond ik wel even te kijken van sow dat kan dus ook zo snel
 
Laatst bewerkt:
ja precies :P
die gasten van Ten kate Junior team deden dat tijdens lenteraces in 3 min :o oude shock eruit.. nieuwe erin.. tijdens kwalificatie..
Toen stond ik wel even te kijken van sow dat kan dus ook zo snel

Paar keer doen en het lukt jou ook ;)
Zijn maar 5 punten die los moeten.
3 van je spatbord en 2 van de shock.


@Hoekske: Ik had hem gisteren nog aan de telefoon dus komt vast goed ;)
 
De pc40 van mij gaat eindelijk naar tijden waar hij thuishoort :Y
Vandaag de 2 minutengrens doorbroken :+
Ik ben er blij mee,op naar de 55'ers ;)
 
Stond trouwens nog een PC40 Guy Martin replica, van Hoffer misschien?? nrr 199 of zo geloof ik\

die is van mij :) komt andere achterschokbreker op en voorvering wordt aangepast , hoop dat ie morgen beetje optijd klaar is .. kan ik 'm weer meenemen naar assen voor zaterdag[/quote]

Hij was op tijd klaar,want ik heb je zien rijden :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan