racen op een pc40 / pc37 2017

Ow ja, in die zin ja. Absoluut. Maar alleen maar demi water gaat je blok ook weer kapot :P
 
zo nog een paar dingen regelen en dan zakken we volgende week weer af naar zolder ( 19 maart )

kan niet eigenlijk niet meer wachten :D

nieuwe vering setup motor opnieuw afgesteld alles is weer 100% strak

nu ik zelf nog :P aangezien ik eerst nog naar de fysio en chiropracter moet gaan beetje stijf :9
 
ooh en we gaan hier mee spelen :D :P

playstation mode :P
full
 
wat is dat eigenlijk? laptimer?

ik kan ook echt niet meer wachten man! 3 weken nog pfff

ik heb trouwens alle onderdelen binnen voor mijn gyrocam *O*
vanavond maar eens kijken of ik de boel in elkaar kan schroeven en werkend krijgen.
En dan flink duimen op een droog raceweekend. Ben er al achter dat het ding absoluut niet waterdicht is :P
 
Laatst bewerkt:
wat is dat eigenlijk? laptimer?

ik kan ook echt niet meer wachten man! 3 weken nog pfff

ik heb trouwens alle onderdelen binnen voor mijn gyrocam *O*
vanavond maar eens kijken of ik de boel in elkaar kan schroeven en werkend krijgen.
En dan flink duimen op een droog raceweekend. Ben er al achter dat het ding absoluut niet waterdicht is :P


traction control , launch control , engine brake
quickshifter, kan alles bedienen door middel van dat kastje ;)

gyrocam rules :D

voorals nog ben ik de 19de aan het rijden, daarna weet ik het niet .. ik krijg niet niemand mee om te helpen.
heb alleen gereden en alles zelf gedaan maar ik vindt daar geen bal aan en iedereen die riep dat ze meegingen hebben allemaal een zeurend vrouwtje thuis zitten .............
 
traction control , launch control , engine brake
quickshifter, kan alles bedienen door middel van dat kastje ;)

gyrocam rules :D

voorals nog ben ik de 19de aan het rijden, daarna weet ik het niet .. ik krijg niet niemand mee om te helpen.
heb alleen gereden en alles zelf gedaan maar ik vindt daar geen bal aan en iedereen die riep dat ze meegingen hebben allemaal een zeurend vrouwtje thuis zitten .............

Dik! Dus dat ding hangt helemaal vol met sensoren?

Ja ik ken het, met hulp is zoveel relaxter. 25e wordt mijn eerste keer weer, wel 5 sessies, maar zal zeker weer wennen zijn.
 
TonyM scnaop 10 maart 2016 @ 11:01:

[...]


Dik! Dus dat ding hangt helemaal vol met sensoren?

Ja ik ken het, met hulp is zoveel relaxter. 25e wordt mijn eerste keer weer, wel 5 sessies, maar zal zeker weer wennen zijn.


nee hangt niet vol met sensoren deze werkt op de module die ik al erop had en die 2 modules werken samen met electronica van de motor
als ik de laptop er aan hang kan ik dingen nog verder aanpassen :P


ik wou de sprint races doen op zolder maar als een ow cup beter uitvalt kwa datum gaan we dat maar doen met een dag licentie

en kom ik tenminste bekende tegen
 
ok :)


hoe werkt dat dan met TC? volgens mij moet je dan toch je achterwiel snelheid weten en je daadwerkelijke snelheid, zodat die module slip kan constateren?
Zou natuurlijk met gps en snelheidssensor van de motor kunnen...
 
ok :)


hoe werkt dat dan met TC? volgens mij moet je dan toch je achterwiel snelheid weten en je daadwerkelijke snelheid, zodat die module slip kan constateren?
Zou natuurlijk met gps en snelheidssensor van de motor kunnen...


even de jusite info voor je opgezocht :D


traction contol
management is based on controlling the bike’s acceleration detected by engine’s crankshaft position sensor; when acceleration is such to compromise appropriate traction level, the system applies a sequence of injection cuts in order to bring it back within pre-set limits.
Rapid Bike Traction Control system is user-friendly and fully customizable in order to match different riding skills while providing additional safety and reliability in every driving conditions.
 
Van het weekend de laatste loodjes aan de motor.

datalogger uitgebreid met 3 sensoren: remdruk, toerental en gaspositie :)

en nog een vraagje, voor degene die met tandwielverhouding 15/43 rijdt, hoeveel schakels hebben jullie op de ketting?
full
 
Hallo pc40 rijders!

Ik heb net mijn nieuwe zwarte kuipset gemonteerd.
Nu zoek ik nog wat leuke striping..
Heeft iemand nog een leuke print of voorbeeld? Ik kan het hier zo laten printen..

Alvast bedankt!
full
 
Iemand nog baat bij een (beschadigde) set kuipen? Ik heb ze altijd gebruikt voor de trainingen. Het hangt met wat tape bij elkaar, en afgelopen vrijdag de zoveelste schuiver mee gemaakt.
Maar nog steeds te gebruiken en eventueel te repareren met wat polyester.
 
Aanstaande zondag weer lekker naar Zandvoort! Heb er erg veel zin in. Motor is bijna klaar.

Nog even de kuipen spuiten:

full


Intussen naar Power-Point om de PC5 af te laten stellen:
full


Met als resultaat 115 pk aan het achterwiel wat ze aldaar een mooi resultaat vonden:
full
 
Heren,

Ik heb sinds korte tijde een Honda CBR600RR PC40 en die bevalt me prima. Het enigste waar ik mee zit is dat hij met warme motor gaat ratelen van af de 4000 tpm. Naar mijn mening is de spanner van de distributie ketting kapot alleen kan er niets over vinden.. Kennen jullie dit probleem of weten jullie wat het anders zou kunnen zijn?

Ik zie graag jullie reactie tegemoet:)
 
Nou, kuipwerk droog (min of meer). Alles gemonteerd, stickertjes erop.
Good to go!!

Paar plaatjes bij het praatje:
full

full

full

full


Zondag naar Zandvoort, 2 mei Assen en 18 mei TOMS op Assen. Ben er maar druk mee hahaha :9
 
Heren,

Ik heb sinds korte tijde een Honda CBR600RR PC40 en die bevalt me prima. Het enigste waar ik mee zit is dat hij met warme motor gaat ratelen van af de 4000 tpm. Naar mijn mening is de spanner van de distributie ketting kapot alleen kan er niets over vinden.. Kennen jullie dit probleem of weten jullie wat het anders zou kunnen zijn?

Ik zie graag jullie reactie tegemoet:)

Ja heb ik ook gehad.
Spanner is handmatig en op spant ook via oliedruk.
Bij mij was het een kwestie van de spanner wat verder indraaien.
Ook het gaatje waar de olie door heengaat in de pakking wat groter gemaakt.(voorzichtig uitboren)
Bij mij was toen het probleem verholpen.
Succes.
 
Lekker racen in de hagel met 8 graden afgelopen weekend :X

[afbeelding]

Pff bikkel. Mij niet gezien voor de lol. :}

In de hagel met mijn winterhandschoenen en textiele Goretex achtige pak doet het al zeer.

Laat staan met hoge snelheden en een leren pak. :X

Wel een hele gave foto! :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan