racen op een pc40 / pc37 2017

iemand nog belang bij een TKRP Motocarbon Racezitje?
twee maanden geleden gekocht, maar heb deze toch niet meer nodig.

in de winkel 145,-, mag nu weg voor 115,-.
 
Hallo allemaal,
Ff een vraag over de thermostaat. Hoeveel mm gaat deze ongeveer open?
Ik heb hem zojuist in kokend water gelegd en komt 11 mm open te staan.
Het is wel van PC37 maar zal niet veel uitmaken denken ik.

Edit: staat gewoon in de manual |( RTFM
8 mm bij 90 graden
 
Laatst bewerkt:
Heren,

Misschien dat iemand mij kan helpen.

Vriend van mij heeft een 600rr uit 2005.
Bij het (proberen) te starten word de hele accu leeg getrokken, motor maakt hooguit 2 a 3 omwenteling. Het dashboard valt dan ook weg. Met startkabels start de motor zonder problemen. Nagemeten en verder geen problemen met de spanningsregelaar of dynamo.

De motor is voorzien van een gloednieuwe accu. Heb de massa verbindingen nagekeken maar heb niet het vermoeden dat het daar aan ligt.

Weet iemand waar ik het moet zoeken?

Groet,

Chris
 
Heren,

Misschien dat iemand mij kan helpen.

Vriend van mij heeft een 600rr uit 2005.
Bij het (proberen) te starten word de hele accu leeg getrokken, motor maakt hooguit 2 a 3 omwenteling. Het dashboard valt dan ook weg. Met startkabels start de motor zonder problemen. Nagemeten en verder geen problemen met de spanningsregelaar of dynamo.

De motor is voorzien van een gloednieuwe accu. Heb de massa verbindingen nagekeken maar heb niet het vermoeden dat het daar aan ligt.

Weet iemand waar ik het moet zoeken?

Groet,

Chris

Mijn eerste gedachte is idd een massa probleem,maar
Heb je gecheckt
 
Chris,

Is het probleem zich gaan voordoen nadat je een nieuwe accu heb geplaatst? Zo ja, is deze accu dan geschikt qua capaciteit of toevallig niet kapot? Je zou de eerste niet zijn met een nieuwe kapotte accu...

Mocht je het probleem voor het plaatsen van de nieuwe accu al hebben dan moet er ergens veel weerstand in zitten. Er moet dus iets erg warm worden, controleer dus je startrelais en je dikke rode pluskabel. Om zeker te weten dat je geen massa probleem hebt kun je natuurlijk tijdelijk een nieuwe massadraad leggen van af je min pool naar een kaal plekje op je blok.

Succes!
 
Mn platgereden kuipenset opgeknapt. Best leuk geworden toch? 13 sept weer los op de Drentse hei! :Y
full
 
Als PC37 bezitter lees ik normaal gesproken alleen mee, maar er is een link naar de PC40, vandaar dat ik het toch hier even probeer:

Voor mijn '05 PC37 ben ik op zoek naar vaste bussen voor de achtervelg. Bij Ten Kate bv hebben ze alleen nog bussen >07 liggen. Nu heb ik al gelezen dat de achtervelg van een '05 en een '07 hetzelfde zijn, kan ik dan die bussen nemen? Ik weet niet of er nog verschillen zijn qua achterbrug o.i.d.

Alvast bedankt!
 
Ja klopt,die wielen zijn hetzelfde,dus ook de bussen kun je gebruiken

Aan je motor te zien ben jij in augustus mijn voorrijder geweest bij Racecracks, kan dat?
(Mijn RR heeft dezelfde kleurstelling, alleen een paar jaartjes ouder)

Anyway, bedankt voor je snelle reactie....ik ga ze bestellen!
 
Laatst bewerkt:
ik krijg de foto's niet werkend .

greets hjm
 
Laatst bewerkt:
Heren,

hebben jullie misschien de diameter van de standaard linkpipe? Ik kan aan een Arrow-bochtenset komen die een diameter van 60mm heeft, maar die wil ik gebruiken in combinatie met een standaard demper.

Merci!
 
Heren,

hebben jullie misschien de diameter van de standaard linkpipe? Ik kan aan een Arrow-bochtenset komen die een diameter van 60mm heeft, maar die wil ik gebruiken in combinatie met een standaard demper.

Merci!


60 mm ?

mijn bochtenset is toch echt wel 48mm doorsnee , uitlaat past er op :Y

bochten lopen net tot achter de olie carter ( orignele uitlaat blokt wel erg veel luchtstroom )


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan