racen op een pc40 / pc37 2017

Ja, daar wil ik mijn focus ook nog meer op leggen, korter er door, eerder op het gas.

Hoe doen jullie het in manderveen-duikersloot? Shortshiften in het midden of doortrekken in de 3de?
ik ben er nog niet uit, short shifte altijd ertussen, maar vorig jaar deed ik opschakelen voor mandeveen, beetje vreemd idee, remmen insturen en opschakelen. Maar gaf me meer rust om lekker door te kunnen trekken, tussen mandeveen en duikersloot heb je niet al t vermogen nodig, maar wel meer highsider gevoelig.

Wat beter is ben ik nog niet uit... Wat ik vervelend vind is t even liften van de motor om op te schakelen tussen mandeveen/duikersloot...

Disclaimer:
Dit is mijn ervaring, geen advies :+
 
Laatst bewerkt:
Even inbreken; hier iemand nog een air intake te koop van een 07/08 RR? Zo ja, graag even mailen. Tnx! :)

http://www.kfm-motorraeder.de/archive/image/shop/honda/honda_17300MFJD00.jpg

Huh,wist niet eens dat jij een pc40 had,dacht dat je een 37 had net als zunne.
Maar ik kan je helaas niet aan een intake helpen :N
Misschien heeft Ling hier op mf nog wel wat,die heeft laatst nog het een en ander van een pc40 te koop gezet.
Ten kate heeft wel carbonintakes voor iets van 140,-ex btw :X maar dan moet je ook een andere kuip/tellersteun. -O-
En anders TK even bellen,misschien hebben ze nog wel wat liggen. :Y
 
Huh,wist niet eens dat jij een pc40 had,dacht dat je een 37 had net als zunne.
Maar ik kan je helaas niet aan een intake helpen :N
Misschien heeft Ling hier op mf nog wel wat,die heeft laatst nog het een en ander van een pc40 te koop gezet.
Ten kate heeft wel carbonintakes voor iets van 140,-ex btw :X maar dan moet je ook een andere kuip/tellersteun. -O-
En anders TK even bellen,misschien hebben ze nog wel wat liggen. :Y
Ik heb idd ook een PC40, vorig jaar uit engeland gehaald. Tnx voor de info iig, ik zal eens informeren bij Ling :) (Ik zag idd die bij Ten Kate al staan, maar volgens mij is dat een intake die zowiezo meer lucht toelaat en dus moet er weer iets gedaan worden aan de afstelling mss?)
 
@ alfa ;) :P deze vond ik :P

IMG_5310-border.jpg


IMG_5333-border.jpg
 
Laatst bewerkt:
@Harry: thanks! Had ze ook al op FB van Peter gehad. Is tijdens Q1 op regenbanden. Baan droogde snel op, dus snel naar binnen om de banden te sparen.
 
Rustig hier, waarzit iedereen??

Als het goed is heb ik VIP kaarten voor zondag *O* *O* *O* krijg het zo te horen, handje op de telefoon ;)

Mazzelaar,help het je hopen. :Y
Ik ga proberen om niet naar beneden te glijden op de dijk,waarschijnlijk ruskenhoek of de bult.
 
hmmm iemand nog een mooi setje banden in de aanbieding

anders ga ik 1 en 2 mei op assen niet ver komen :')
 
hmmm iemand nog een mooi setje banden in de aanbieding

anders ga ik 1 en 2 mei op assen niet ver komen :')

Jawel.. geloof dat we nog een 4 sessies oude set hebben.. voor en achter sc2 bij interesse PB.
Verder hebben we nog wel eea liggen geloof ik.
 
na de 28e misschien, beetje krap ofniet?

Heb wel metzeler (k2) achter + pirelli voor combo liggen trouwens... zal vanavond piccie posten

hmm wordt krap inderdaad

michiel34a had een setj bridgestone's r10 te koop (nieuw)


en had hoffer al gevraagt of er veel verschil in zat tussen de stone's pirrelli's
via pm
:Y

ik wacht wel even af *D
 
@Harry: Heb anders ook nog wel een setje wat ik voor je mee kan nemen de tweede.

Verder weer niet veel te melden op PC 40 gebied...
Brommer staat bij Stamsnijder om de voorvork aan te passen, hopelijk morgen weer ophalen.
Verder beetje aan de site's geklust

www.SOSracing.nl en www.MDBR.nl
 
Iemand nog belang bij 2 (of 1) nieuwe pirelli supercorsa SCII voorbanden (120/70)?
 
heb wel interesse in lichtelijk gebruikt of nieuw regenrubber als iemand daar vanaf moet...
Heb niks liggen voor zaterdag :X
Of tips waar ik wat kan halen voor een redelijk prijsje?
 
Terug
Bovenaan Onderaan