racen op een pc40 / pc37 2017

hallo iedereen,

zou iemand mij kunnen vertellen wat de diameter van de voorvork poten is ter hoogte van de kroonplaat en t t-stuk?

gr. jaap
 
Whoeps,zo krijg je praatjes in de wereld,verkeerde gequote |( :o
Moest MikeRR hebben :o

Wat ik begreep in meeuwenmeer een smrz imitatie,maar ik zag hem nog lopen dus lichamelijk werkte het een en ander iig nog ;)
Beroerd zeg!!! -O-

Hopelijk valt t allemaal mee!!!
 
wat een dag...
Q1 zeiknat, lekker gereden, 2 x bijna onderuit uitkomen strubben ondanks die momenten waren dat wel de snelste ronden. P9 met een nette 2.09 in full wet.
Q2 opdrogende baan, eruit op regenbanden. Baan droogde heeeel snel. P10. Na samenvoeging P12.

Race. Tijdens opstellen begon het te spetteren. Droogweerbanden toch eronder laten zitten omdat ik goede hoop had dat het wel op zou drogen.
In warm up spek glad en in de stekkenwal lag de eerste al. Ai toch verkeerd gegokt?
Start ging weer super, na de eerste bocht 5e. Maar toen begon het geglibber. Kreeg het gevoel niet goed, eerste doorkomst P23 oid. Een rondje gesukkeld. Toen het gas erop. Mooie inhaal race tot P12,na diskwalificatie P11 en uitsluiting van een van de rijders uit een andere klasse P10 in de supercup600. Laatste bocht nog een super mooie inhaal actie met zijn drieen uitkomen GT met een dikke wheelie :)
Ondertussen nog even de 5e tijd gereden. Dus dik tevreden. Nu lekker nachtdienstje werken....
 
Whoeps,zo krijg je praatjes in de wereld,verkeerde gequote |( :o
Moest MikeRR hebben :o

Wat ik begreep in meeuwenmeer een smrz imitatie,maar ik zag hem nog lopen dus lichamelijk werkte het een en ander iig nog ;)

Lopen gaat me nog het beste af ;)
Zitten en liggen toch een stuk lastiger.

Duikersloot uit zette ik wat harder in en kwam iets te wijdt uit en durfde niet te veel te corrigeren op de curbs. met het aan leggen voor meeuwenmeer raakte ik met de achterband een randje nat kunstgras en toen was het vliegles.
Toen een harde klap op mijn hoofd en rechter elleboog. daarna nog een dreun op mijn linker heup en dan erachter komen dat je nog lang niet klaar ben met vallen :X

de motor heeft relatief weinig schade en is in de lengte richting van het asfalt uitgegleden. Ik denk niet dat ik voor Hengelo al klaar ben maar de 25e wil ik zeker weer van de partij zijn :]
 
Lopen gaat me nog het beste af ;)
Zitten en liggen toch een stuk lastiger.

Duikersloot uit zette ik wat harder in en kwam iets te wijdt uit en durfde niet te veel te corrigeren op de curbs. met het aan leggen voor meeuwenmeer raakte ik met de achterband een randje nat kunstgras en toen was het vliegles.
Toen een harde klap op mijn hoofd en rechter elleboog. daarna nog een dreun op mijn linker heup en dan erachter komen dat je nog lang niet klaar ben met vallen :X

de motor heeft relatief weinig schade en is in de lengte richting van het asfalt uitgegleden. Ik denk niet dat ik voor Hengelo al klaar ben maar de 25e wil ik zeker weer van de partij zijn :]


beterschap kerel.
hou ons op de hoogte he.
 
Lopen gaat me nog het beste af ;)
Zitten en liggen toch een stuk lastiger.

Duikersloot uit zette ik wat harder in en kwam iets te wijdt uit en durfde niet te veel te corrigeren op de curbs. met het aan leggen voor meeuwenmeer raakte ik met de achterband een randje nat kunstgras en toen was het vliegles.
Toen een harde klap op mijn hoofd en rechter elleboog. daarna nog een dreun op mijn linker heup en dan erachter komen dat je nog lang niet klaar ben met vallen :X

de motor heeft relatief weinig schade en is in de lengte richting van het asfalt uitgegleden. Ik denk niet dat ik voor Hengelo al klaar ben maar de 25e wil ik zeker weer van de partij zijn :]

Je was gister nog aardig opgewekt. Klote man, beterschap!

Mijn weekend was ook een mix van + en - punten.
Aankomen op donderdagavond na nog net 2 sessies gescoord te hebben.
Tent opzetten, breekt af omdat het zo hard waait.
Nouja... dan maar een pitbox regelen morgen. Konden gelukkig ruimte creeren in de bus om te slapen.

Eerste sessie op vrijdag was ruk, wist niet wat ik aan het doen was.
Combinatie van alles voelen glibberen. Geen idee waar dat vandaan kwam. Remblokken die verglaast waren gaven ook niet echt vertrouwen.
Voor de 2e sessie remblokken opgeschuurd en was weer in orde.
Sessie twee dus ook lekker gereden. 1:54 op de oude baan. Mag nog wel wat harder, maar vond het voor de eerste 2 sessies op Assen wel aardig. Ook op behoorlijk gebruikte banden van Porti.

Supercup race-day was euhm... kut weer. :r
Ochtend helemaal nat, beter dan dat halve gedoe. Dus regenwielen erin en lekker gereden en had iets van een 19e tijd met 2:14.4, hier was ik redelijk tevreden mee en had nog niet het idee op de max te zitten.

twee kwalificatie was een natte baan en al een tijdje geen regen. Gegokt op regenbanden, maar lag al wel een droogspoortje, maar met natte plekken. Even aangezet naar een 2:00.5 en kon daarmee vanaf de 22e plek starten. Niet te lang doorgereden anders kon ik de regenbanden wel weggooien :W

Race, droog?nat? nou spetters bij t opstellen. Stond ook wat langer te wachten voor we de opwarmronde gingen doen dan ik had gehoopt. Bandjes waren al snel lauw.

Remhendel stond tijdens de race te ver weg :X en door de spetters totaal geen vertrouwen. voelde t achter voor mijn idee al erg snel bewegen. Toen ik dacht dat het droger was wilde ik aanzetten en was ik de voorkant praktisch kwijt in de Strubben. Toen maar uitgereden. Op jawel... een 29e plek. -O-

volgende race mag ik hopen dat de snelheid er wat meer in zit. Deze omstandigheden liggen mij blijkbaar totaal niet. Aangezien de omstandigheden goed genoeg waren om toch nog 45ers te rijden door de kopgroep.
 
Lopen gaat me nog het beste af ;)
Zitten en liggen toch een stuk lastiger.

Duikersloot uit zette ik wat harder in en kwam iets te wijdt uit en durfde niet te veel te corrigeren op de curbs. met het aan leggen voor meeuwenmeer raakte ik met de achterband een randje nat kunstgras en toen was het vliegles.
Toen een harde klap op mijn hoofd en rechter elleboog. daarna nog een dreun op mijn linker heup en dan erachter komen dat je nog lang niet klaar ben met vallen :X

de motor heeft relatief weinig schade en is in de lengte richting van het asfalt uitgegleden. Ik denk niet dat ik voor Hengelo al klaar ben maar de 25e wil ik zeker weer van de partij zijn :]

Damn,had al wat gehoord,maar je bent er gelukkig redelijk oke vanaf gekomen zo te horen.
Ga er van uit dat je er weer bij bent de volgende race op assen :Y
 
Lopen gaat me nog het beste af ;)
Zitten en liggen toch een stuk lastiger.

Duikersloot uit zette ik wat harder in en kwam iets te wijdt uit en durfde niet te veel te corrigeren op de curbs. met het aan leggen voor meeuwenmeer raakte ik met de achterband een randje nat kunstgras en toen was het vliegles.
Toen een harde klap op mijn hoofd en rechter elleboog. daarna nog een dreun op mijn linker heup en dan erachter komen dat je nog lang niet klaar ben met vallen :X

de motor heeft relatief weinig schade en is in de lengte richting van het asfalt uitgegleden. Ik denk niet dat ik voor Hengelo al klaar ben maar de 25e wil ik zeker weer van de partij zijn :]

Damn, was dat in de B-groep??

Zag het precies voor mij gebeuren, motor gleed in lengterichting van de baan ineens voor me bij uitkomen duikersloot.....ik boven op de rem totdat de motor wat uitgegleden was...daarna erlangs...pfff, ging net goed gelukkig.

Beterschap voor jou ;)
 
btw, leuk om nog wat mannen van hier te spreken, MikeRR, Martijn, Wim, FastMarky, volgens mij was dat t wel. :W

De fiets van Hoffer vrijdag nog wel zien staan, niet maar aan toe gekomen om ff langs te wandelen. Zag er wel netjes uit :Y
 
Lopen gaat me nog het beste af ;)
Zitten en liggen toch een stuk lastiger.

Duikersloot uit zette ik wat harder in en kwam iets te wijdt uit en durfde niet te veel te corrigeren op de curbs. met het aan leggen voor meeuwenmeer raakte ik met de achterband een randje nat kunstgras en toen was het vliegles.
Toen een harde klap op mijn hoofd en rechter elleboog. daarna nog een dreun op mijn linker heup en dan erachter komen dat je nog lang niet klaar ben met vallen :X

de motor heeft relatief weinig schade en is in de lengte richting van het asfalt uitgegleden. Ik denk niet dat ik voor Hengelo al klaar ben maar de 25e wil ik zeker weer van de partij zijn :]
Kut man,... maar beterschap in ieder geval, kun je nog wel gewoon kakken :+
 
Kut man,... maar beterschap in ieder geval, kun je nog wel gewoon kakken :+
_O-


We hebben nu ook een pitbord. :9
Zie ook verkapt jullie stickert. :)

full
 
volgende race mag ik hopen dat de snelheid er wat meer in zit. Deze omstandigheden liggen mij blijkbaar totaal niet. Aangezien de omstandigheden goed genoeg waren om toch nog 45ers te rijden door de kopgroep.

Volgende race mooi zonnetje, ff aanzetten en in de top 10 knallen :Y


Moet he,....sponsor verplichtingen :+
 
Lopen gaat me nog het beste af ;)
Zitten en liggen toch een stuk lastiger.

Duikersloot uit zette ik wat harder in en kwam iets te wijdt uit en durfde niet te veel te corrigeren op de curbs. met het aan leggen voor meeuwenmeer raakte ik met de achterband een randje nat kunstgras en toen was het vliegles.
Toen een harde klap op mijn hoofd en rechter elleboog. daarna nog een dreun op mijn linker heup en dan erachter komen dat je nog lang niet klaar ben met vallen :X

de motor heeft relatief weinig schade en is in de lengte richting van het asfalt uitgegleden. Ik denk niet dat ik voor Hengelo al klaar ben maar de 25e wil ik zeker weer van de partij zijn :]
Dat is balen zeg :X :X :X

Sterkte met de blauwe plekken ontwijken in je bed en succes met het oplappen van je motor!
 
Damn, was dat in de B-groep??

Zag het precies voor mij gebeuren, motor gleed in lengterichting van de baan ineens voor me bij uitkomen duikersloot.....ik boven op de rem totdat de motor wat uitgegleden was...daarna erlangs...pfff, ging net goed gelukkig.

Beterschap voor jou ;)

Ja klopt dat was in de b groep.

Mijn training en kwalificatie verliepen niet als gepland, bij wie wel?
en stond voorste rij b groep.
Ik had mijn start verziekt met een hele foute wheelie :$ en reed lekker naar voren.
Voor het eerst met alleen maar 600's op de baan. inhalen ging een stuk makkelijker 8-)
Ik wilde het gat naar die talentjochies gaan dichten. ik geloof dat stoner ook al eens zo'n uitspraak heeft gedaan _O- your ambition outweighs your talent _O-
beetje jammer dus...

Heb je het toevallig op film staan?
 
Rob en ik gaan 3 juni naar assen,CPZ |( msl cuppie rijden en knallen dan savonds door naar Assen om de 4e te ZACen
Nog meer mensen?
 
Laatst bewerkt:
Rob en ik gaan 3 juni naar assen, msl cuppie rijden en knallen dan savonds door naar Assen om de 4e te ZACen
Nog meer mensen?
Van Assen naar Assen knallen? L :+ L

Geen idee of ik er de 4e bij ben......15e lukt me ws ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan