Nieuw in verpakking: Tanktas

marvin46

Die hard MF'er
3 jul 2008
379
1
wieringerwerf
Nieuw met kaartje en ongeopend in de verpakking: Tanktas

Altijd handig een tanktas, vooral voor de motorrijders die geen zin hebben om grote koffers aan hun motoren te hangen. Deze tanktas is principe voor alle motoren geschikt.

Bevestiging
De tas kan zowel d.m.v. magneten bevestigd worden als door straps die om de tank heen gaan.
Aan de onderkant van de tanktas zitten twee straps die je aan de onderkant van het balhoofd kunt vastklemmen, als een soort van extra beveiliging.
De magneten die in de grondplaat van de tanktas zitten zijn vier grote magneten die heel stevig op de tank van de motor zitten. Er kunnen met gemak hoge snelheden worden gereden met de tanktas, de tanktas blijft prima zitten!

Functionaliteit
De tas bestaat uit twee delen, te weten de grondplaat en de tas zelf. Deze twee kunnen van elkaar worden afgeritst.

Als de grondplaat van de tas af is kan je deze gebruiken om een kaart in te doen. In de grondplaat zit nl. een transparant vak waar een kaart in kan. Dus geen gekloot met duct tape op je tank ofzo.

Zodra de grondplaat van de tanktas af kan je de tas ook gebruiken als rugzak, er zitten nl. twee schouderstraps aan de achterkant.

Op de bovenkant van de tas zit nog een transparant vak voor een kaart of mobiele telefoon.
In het midden van de tas zit nog een rits. Door middel van deze rits kan je de tas groter en kleiner maken. De volume van de tas is in klein formaat ongeveer: 12,6L en in groot formaat: 21L

In de tas zitten nog een aantal opbergvakjes. Aan de buitenkant van de tas zitten nog een drietal opbergvakjes, waarvan er één afritsbaar is.
In de sluiters van de de rits zitten twee rondjes waaraan je een klein slotje kan bevestigen.

Waterdichtheid
In de binnenkant van de tas zit een klein tasje. In dit tasje zit een overtrek voor je tas als het regent.

Stevigheid
De tas is goed afgewerkt. De naden zijn goed gestikt en het materiaal waarvan de tas gemaakt is, is stevig.

Prijs: 50,00
full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zojuist daze tas opgezocht op het internet en kwam er vrij snel achter dat het gaat om een model van de Lidl, en er hangt een adviesprijs aan vast van € 25,-

De recensies zijn op zich wel positief, maar om nou er €50,- van te maken is wel een beetje te veel van het goede vind je niet.
 
Laatst bewerkt:
Nu 2 nieuwe modellen in Duitsland bij de Lidl voor 19,99 en 26,99 Euro nieuw. De duurdere variant ook als rugtas te gebruiken.

Even op www.lidl.de kijken met gebruik van een postcode 46446 (emmerich) lukt mij altijd...

Succes met de verkoop!
 
verkocht!
moet werken tot 5 uur en zit in Grootebroek...
zal ff kijken maar mischien kan ik hem vanavond nog ophalen

btw je prive message staat uit.
 
Laatst bewerkt:
Die staat gewoon aan man;) Ik was op de motor, misschien even geen bereik? Maar er staan ook geen gemiste oproepen op;) En ja, mn nummer klopt;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan