MF Gooi en Vechtstreek deel ** 117 ** Spring es in de lucht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, net een heerlijk stukje werk-woon-verkeer :]
Is gewoon warm zo in je pak-met-binnenvoering dat vanmorgen echt wel nodig was ...

En heb nog iets voor cbfrider gevonden om te oefenen - gevonden in het Gespot topic:_O-


OMG! :o

hoe pas ik m'n vering en geometrie daarop aan?! :o

_O-
wel wtf hoor :P

@ Iljah, iig sterkte...
@ vitamine D, vandaag heerlijk veel van binnengekregen, buiten werken was heel naar vandaag... echt echt heel erg naar *O*
 
pffff gaaarrrrr... even heen en weer naar limburg voor werk. 7u vertrokken net weer thuis.
Zie je nog es wat van de wereld... ;)

Toos is vanaf 9 uur aan het werk en mag straks na het werk nog door reizen naar Luxemburg. Deadline is 10 minuten voor dat de bar dicht gaat... Gaat spannend worden.
 
Vanmorgen was het wel frisjes!

gelukkig was het vanmiddag dan wel weer prima weer!
morgen en overmorgen word het nog beter :D
weekend word weer minder hoorde ik :(
 
Zie je nog es wat van de wereld... ;)

Toos is vanaf 9 uur aan het werk en mag straks na het werk nog door reizen naar Luxemburg. Deadline is 10 minuten voor dat de bar dicht gaat... Gaat spannend worden.
had het stokje makkelijk van je kunnen overnemen... was er zo goed als om de hoek.


ff oogies dicht op de bank denk ik maar :+
 
521744_3518732257889_1559506258_33086565_314901505_n.jpg


_O-

Limburg is altijd leuk trouwens *O*
 
_O-

Deze kwam ik ook tegen vanmorgen en is ook briljant _O- :
[afbeelding]
:')

Godverdomme, wat een kutdag. Drie hechtingen en een barstende koppijn rijker, uitgerekend op het examen. Net 10 uur en ik wil vandaag alweer vergeten.
:X watskeburt?

Na een middenoor ontsteking heeft hij een virus opgelopen waardoor niets binnen bleef. Door 't overgeven en de diaree uitgedroog totdat er nog maar een vaatdoek in je armen lag.
Toen zondag door een collega naar huis gebracht en na een uurtje thuis met Brent door naar 't ziekenhuis en daar twee dagen gezeten. Was erg blij toen hij na twee nachten sondevoeding weer mee naar huis mocht.
beterschap

_O- _O-

Bij mij geldt alleen nog 18-year-olds :') Toppie! *O*

[afbeelding]

Ook lekker! :9

[afbeelding]
:9

Zo, net een heerlijk stukje werk-woon-verkeer :]
Is gewoon warm zo in je pak-met-binnenvoering dat vanmorgen echt wel nodig was ...

En heb nog iets voor cbfrider gevonden om te oefenen - gevonden in het Gespot topic:_O-
:X :o :+ en toch een beetje :} en ook |(

zo weer bijgelezen.

nog even naar de Phonehouse geweest om te vragen naar de datum dat ze mijn nieuwe telefoon hebben

antwoord binnenkort
B| dat wist ik al en wat kost ie dan los bij jullie

antwoord u kunt bij ons 10 euro betalen en dan krijgt u hem zodra hij binnen is en wordt gereserveerd, maar ik kan nog niet zien wat hij los kost |(

heb :W en ben de deur uit gegaan, ga geen 10 euro betalen om erachter te komen dat ik 50 of meer te veel ga betalen :N

dus wordt nog steeds wachten tot 1ste week april |(
 
Goed, ben er weer.

De hechtingen zijn omdat ik tegen het vliegtuig was opgelopen. Het vliegtuig gaf geen centimeter mee, net boven m'n oog spleet het keurig open. Ben doorgelopen tot het over m'n bril begon te druppelen, had toen nog steeds zoiets van " plak even een pleister dan kan ik weer door." maar ik moest per se naar de MGD, achteraf ook wel goed want lijmen kon ook al niet meer.

Net op tijd terug om de kist er nog uit te trappen, dat ging erg slordig. Dacht al gezakt te zijn en was blij dat ik even een uurtje m'n rust kon pakken....komt het kreng direct weer terug met een klacht. Had m'n koffie en peuk nog niet eens op.

De rest van de dag ging ongeveer net zo. Zou nog een wiel wisselen op die kist, toen zou ik naar een andere kist gaan, uiteindelijk heb ik op weer een ander vliegtuig het wieltje gewisseld. Als ik eerlijk ben; ik had mezelf laten zakken. Maar die beslissing was niet aan mij, en de conclusie was uiteindelijk;

Geslaagd! *O*
 
Goed, ben er weer.

De hechtingen zijn omdat ik tegen het vliegtuig was opgelopen. Het vliegtuig gaf geen centimeter mee, net boven m'n oog spleet het keurig open.

Geslaagd! *O*
Nog mazzel, voor hetzelfde geld zit er een trein in je oog...... :/


Maar gefeliciteerd met je examen. *O*
 
Goed, ben er weer.

De hechtingen zijn omdat ik tegen het vliegtuig was opgelopen. Het vliegtuig gaf geen centimeter mee, net boven m'n oog spleet het keurig open. Ben doorgelopen tot het over m'n bril begon te druppelen, had toen nog steeds zoiets van " plak even een pleister dan kan ik weer door." maar ik moest per se naar de MGD, achteraf ook wel goed want lijmen kon ook al niet meer.

Net op tijd terug om de kist er nog uit te trappen, dat ging erg slordig. Dacht al gezakt te zijn en was blij dat ik even een uurtje m'n rust kon pakken....komt het kreng direct weer terug met een klacht. Had m'n koffie en peuk nog niet eens op.

De rest van de dag ging ongeveer net zo. Zou nog een wiel wisselen op die kist, toen zou ik naar een andere kist gaan, uiteindelijk heb ik op weer een ander vliegtuig het wieltje gewisseld. Als ik eerlijk ben; ik had mezelf laten zakken. Maar die beslissing was niet aan mij, en de conclusie was uiteindelijk;

Geslaagd! *O*

Gefeliciteerd en sterkte met de hechtingen ;)
Alles toch nog goedgekomen vandaag dus na de slechte start 8-)
 
Goed, ben er weer.

De hechtingen zijn omdat ik tegen het vliegtuig was opgelopen. Het vliegtuig gaf geen centimeter mee, net boven m'n oog spleet het keurig open. Ben doorgelopen tot het over m'n bril begon te druppelen, had toen nog steeds zoiets van " plak even een pleister dan kan ik weer door." maar ik moest per se naar de MGD, achteraf ook wel goed want lijmen kon ook al niet meer.

Net op tijd terug om de kist er nog uit te trappen, dat ging erg slordig. Dacht al gezakt te zijn en was blij dat ik even een uurtje m'n rust kon pakken....komt het kreng direct weer terug met een klacht. Had m'n koffie en peuk nog niet eens op.

De rest van de dag ging ongeveer net zo. Zou nog een wiel wisselen op die kist, toen zou ik naar een andere kist gaan, uiteindelijk heb ik op weer een ander vliegtuig het wieltje gewisseld. Als ik eerlijk ben; ik had mezelf laten zakken. Maar die beslissing was niet aan mij, en de conclusie was uiteindelijk;

Geslaagd! *O*
Netjes dat je toch nog geslaagd bent dan :Y Gefeliciteerd!
 
Lankho: wat een stom vliegtuig..die krengen rijden ook altijd zo geruisloos en op onverwachte plekken rond, 't is gewoon wachten op ongelukken :/
Sterkte met je hechtingen, maar vooral: gefeliciteerd met het halen van je examen *O* *O* :} *O*



Zo: weekend 8-)
 
Het was erger, deze stond gewoon stil. Had m'n koord al hangen en moest nog even een extra koord voor m'n examenbeoordelaar uitrollen. Op een gegeven moment kijk ik even op om te zien waar de horizontal is, die was dichterbij dan verwacht.

De horizontal is dus het grote stuurvlak aan de staart...

817956696_4e551d7e67_z.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan