MF Gooi en Vechtstreek deel ** 117 ** Spring es in de lucht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was erger, deze stond gewoon stil. Had m'n koord al hangen en moest nog even een extra koord voor m'n examenbeoordelaar uitrollen. Op een gegeven moment kijk ik even op om te zien waar de horizontal is, die was dichterbij dan verwacht.

De horizontal is dus het grote stuurvlak aan de staart...

[afbeelding]
Kan me voorstellen dat je die over het hoofd ziet :+

Beterschap en gefeliciteerd *O*
 
Goed, ben er weer.

De hechtingen zijn omdat ik tegen het vliegtuig was opgelopen. Het vliegtuig gaf geen centimeter mee, net boven m'n oog spleet het keurig open. Ben doorgelopen tot het over m'n bril begon te druppelen, had toen nog steeds zoiets van " plak even een pleister dan kan ik weer door." maar ik moest per se naar de MGD, achteraf ook wel goed want lijmen kon ook al niet meer.

Net op tijd terug om de kist er nog uit te trappen, dat ging erg slordig. Dacht al gezakt te zijn en was blij dat ik even een uurtje m'n rust kon pakken....komt het kreng direct weer terug met een klacht. Had m'n koffie en peuk nog niet eens op.

De rest van de dag ging ongeveer net zo. Zou nog een wiel wisselen op die kist, toen zou ik naar een andere kist gaan, uiteindelijk heb ik op weer een ander vliegtuig het wieltje gewisseld. Als ik eerlijk ben; ik had mezelf laten zakken. Maar die beslissing was niet aan mij, en de conclusie was uiteindelijk;

Geslaagd! *O*
mmh, niet de meest soepel dag inderdaad.
maar GEFELICITEERD *O*
 
Goed, ben er weer.

De hechtingen zijn omdat ik tegen het vliegtuig was opgelopen. Het vliegtuig gaf geen centimeter mee, net boven m'n oog spleet het keurig open. Ben doorgelopen tot het over m'n bril begon te druppelen, had toen nog steeds zoiets van " plak even een pleister dan kan ik weer door." maar ik moest per se naar de MGD, achteraf ook wel goed want lijmen kon ook al niet meer.

Net op tijd terug om de kist er nog uit te trappen, dat ging erg slordig. Dacht al gezakt te zijn en was blij dat ik even een uurtje m'n rust kon pakken....komt het kreng direct weer terug met een klacht. Had m'n koffie en peuk nog niet eens op.

De rest van de dag ging ongeveer net zo. Zou nog een wiel wisselen op die kist, toen zou ik naar een andere kist gaan, uiteindelijk heb ik op weer een ander vliegtuig het wieltje gewisseld. Als ik eerlijk ben; ik had mezelf laten zakken. Maar die beslissing was niet aan mij, en de conclusie was uiteindelijk;

Geslaagd! *O*
auw en gefeliciteerd *O*

Stofzuiger....... Zeker om de vloer te stofzuigen....... :/

:')
 
Het schijnt morgen lekker warm te worden!!

_O- _O-


full
 
_O-

Deze kwam ik ook tegen vanmorgen en is ook briljant _O- :
[afbeelding]
Zo veel verschil zit er niet tussen '18 years old' en 'Girls my age' O-) ;)

Ik sinds deel 113 :Y

(en daarvoor heel af en toe, zie bijv deel 104 ook terug in mijn lijstje)

Maar joh, ik hecht daar niet zo aan hoor ;)
Van mij mogen jullie er in :Y Posten regelmatig en door veel mensen al irl ontmoet :P

Ff een leuk koekblikkenfilmpje tussendoor :)


_O- Elke keer weer goede reclame's :}

SOG, de studie variant heeft Poikie zo onderhand uitgevonden :Y
:')

MF uit, werk aan? :Y
Uit principe weiger ik op stage MF te openen, dan kom ik niet meer weg :') :P

Godverdomme, wat een kutdag. Drie hechtingen en een barstende koppijn rijker, uitgerekend op het examen. Net 10 uur en ik wil vandaag alweer vergeten.
:X

Dan kan je nog aardig goed sms-en hoor.. Weet ik uit ervaring :+
Verwarring komt pas na een week :P
:X
Gelukkig wel weer motorrijbestendig en gelijk heb je mooi weer mee genomen :P

Zo, net een heerlijk stukje werk-woon-verkeer :]
Is gewoon warm zo in je pak-met-binnenvoering dat vanmorgen echt wel nodig was ...

En heb nog iets voor cbfrider gevonden om te oefenen - gevonden in het Gespot topic:_O-
_O- En toen had de ander de motor gekocht met sticker en geen idee waarom je zo debiel aan het doen was :') _O-

Zie je nog es wat van de wereld... ;)

Toos is vanaf 9 uur aan het werk en mag straks na het werk nog door reizen naar Luxemburg. Deadline is 10 minuten voor dat de bar dicht gaat... Gaat spannend worden.
Voordat de bar dicht gaat? Constant 200 op de teller gok ik? :+

Goed, ben er weer.

De hechtingen zijn omdat ik tegen het vliegtuig was opgelopen. Het vliegtuig gaf geen centimeter mee, net boven m'n oog spleet het keurig open. Ben doorgelopen tot het over m'n bril begon te druppelen, had toen nog steeds zoiets van " plak even een pleister dan kan ik weer door." maar ik moest per se naar de MGD, achteraf ook wel goed want lijmen kon ook al niet meer.

Net op tijd terug om de kist er nog uit te trappen, dat ging erg slordig. Dacht al gezakt te zijn en was blij dat ik even een uurtje m'n rust kon pakken....komt het kreng direct weer terug met een klacht. Had m'n koffie en peuk nog niet eens op.

De rest van de dag ging ongeveer net zo. Zou nog een wiel wisselen op die kist, toen zou ik naar een andere kist gaan, uiteindelijk heb ik op weer een ander vliegtuig het wieltje gewisseld. Als ik eerlijk ben; ik had mezelf laten zakken. Maar die beslissing was niet aan mij, en de conclusie was uiteindelijk;

Geslaagd! *O*
:X Gefeliciteerd en sterkte! Klinkt, hoe gek ook, wel als een echt Ilja verhaal :+

Het was erger, deze stond gewoon stil. Had m'n koord al hangen en moest nog even een extra koord voor m'n examenbeoordelaar uitrollen. Op een gegeven moment kijk ik even op om te zien waar de horizontal is, die was dichterbij dan verwacht.

De horizontal is dus het grote stuurvlak aan de staart...

[afbeelding]
Wel vet materiaal :}




Zelf weer een lekker dagje stage gehad, bij thuiskomst gelijk even hard gelopen en nu zelfgemaakte sushi *D *O*
 
Gefeliciteerd en sterkte! Klinkt, hoe gek ook, wel als een echt Ilja verhaal :+

Hoe gek ook, maar het schijnt iedereen een keer te overkomen. Of vaker. Dat ding heeft gewoon een aantal hele vervelende uitstekels, en het is al snel raak. De keer dat ik m'n complete rug openhaalde aan de deur van het landingsgestel was pijnlijker, dit was nog wel grappig. :+

Edit: Hoewel het me vandaag wel bijzonder slecht uitkwam. :+
 
Laatst bewerkt:
Never mind! Je hebt weer een uniek verhaal! :Y _O-

Feli met je examen, what's next?


Zaterdagmiddag ff naar de reunie op het Commenius College! *O*
 
Wat nu komt weet ik nog even niet. Voorlopig ben ik gewoon competente medewerker, dus er veranderd eigenlijk weinig. Maar nu kan ik in ieder geval op één werkplek blijven, in plaats van iedere 6 weken iets totaal anders te gaan doen. En ik mag bij 322 Sqn. blijven dus ik kan dan daar mooi verder groeien. :)
 
@Sunny.......

Zoon deed het leuk.... op naar het festival in Utreg. :Y

@All.......

Present... en welterusten!! :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan