MF Gooi en Vechtstreek deel ** 117 ** Spring es in de lucht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiemoggeuh :W

Foxie 1300 is prima hoor... We hebben de tijd :) Moet alleen bandjes nog even controleren :)

Gisteren nog DWDD gezien... Leuke muziek, maar die mics mochten wat harder, ik kon hem niet zo goed verstaan. En een vrouw met een bass, das sexy hahahaha.

Noor, als ik dat zo lees, heb jij een lekker dagje hangmatten in de planning :)
 
Ik dacht eerst dat ik een vak dit jaar niet af kon sluiten ivm het niet behalen van een paar onderdelen, blijkt dat ze bezig zijn met een nieuwe vak indeling en daarvoor studenten nodig hebben om het te testen, heb mij net ingeschreven kijken of ik word gekozen. Zo ja dan mag ik het vak alsnog afsluiten dit jaar 8-)
 
waar waren ze allemaal in januari en februari? Gekkenhuis hier!!
 
Ik heb geen zin om te werken -O-
Komt door het mooie weer buiten en het feit dat ik bijna weekend heb, denk ik.

Maar ja, 't is nogal rustig online, dus ik geloof dat ik toch maar wat ga doen...
 
Morgen 17 graden en volop de zon, wat een straf om dan antislipcursus met je motor te hebben, voor degene die moeten werken ..... Succes en ik zal eventjes aan jullie denken,

Ik ga GE-NIET-EN 8-)
 
@ Nocer; i lolled _O-


:^ :')

Ik dacht eerst dat ik een vak dit jaar niet af kon sluiten ivm het niet behalen van een paar onderdelen, blijkt dat ze bezig zijn met een nieuwe vak indeling en daarvoor studenten nodig hebben om het te testen, heb mij net ingeschreven kijken of ik word gekozen. Zo ja dan mag ik het vak alsnog afsluiten dit jaar 8-)

nice, hoop dat je ingeloot word!

Ik heb geen zin om te werken -O-
Komt door het mooie weer buiten en het feit dat ik bijna weekend heb, denk ik.

Maar ja, 't is nogal rustig online, dus ik geloof dat ik toch maar wat ga doen...

sja..., er moet hier echt iets aan de studie gebeuren!
zodoende de zonnewering voor de ramen, de 10 mensen negeren die in de zon hun peukje aan het roken zijn, en gaan met die banaan (welteverstaan na m'n lunch pauze ) *O*

en of jullie niet met jullie motor voorbij de brandweerkazerne heen en weer willen rijden... I CAN HEAR YOU B| en dat wil ik ook :o straks maar weer met de fiets over de hei naar huis :]
 
Laatst bewerkt:
je zal maar vrij zijn en net heerlijk op balkon in het zonnetje in slaap zijn gevallen... :o
 
Laatst bewerkt:
sja..., er moet hier echt iets aan de studie gebeuren!
zodoende de zonnewering voor de ramen, de 10 mensen negeren die in de zon hun peukje aan het roken zijn, en gaan met die banaan (welteverstaan na m'n lunch pauze ) *O*

en of jullie niet met jullie motor voorbij de brandweerkazerne heen en weer willen rijden... I CAN HEAR YOU B| en dat wil ik ook :o straks maar weer met de fiets over de hei naar huis :]

_O-
 
je zal maar vrij zijn en net heerlijk op balkon in het zonnetje in slaap zijn gevallen... :o

Je zal maar nét wakker geworden zijn in de tuin op een ligstoel.... en in afwachting zijn tot het kleine mannetje wakker wordt zodat we een stukje kunnen gaan fietsen.. :P
 
sja..., er moet hier echt iets aan de studie gebeuren!
zodoende de zonnewering voor de ramen, de 10 mensen negeren die in de zon hun peukje aan het roken zijn, en gaan met die banaan (welteverstaan na m'n lunch pauze ) *O*

en of jullie niet met jullie motor voorbij de brandweerkazerne heen en weer willen rijden... I CAN HEAR YOU B| en dat wil ik ook :o straks maar weer met de fiets over de hei naar huis :]

_O-


Je zal maar nét wakker geworden zijn in de tuin op een ligstoel.... en in afwachting zijn tot het kleine mannetje wakker wordt zodat we een stukje kunnen gaan fietsen.. :P

owww dat klinkt bijna beter, zo'n klein mensje voorop in bakkie aan het stuur, die Zwitsalhaartjes in je neus.... volgens mij wordt het tijd dat ik oma ga worden :Y

Nou ja, zoiets zou ik dan morgen weer kunnen doen.....

Heerlijk hoor, pas je wel op met die voorjaarszon?
Voelt niet warm, maar is verraderlijk scherp he...

verleden week paar uur op de trapfiets met mijn broer al gemerkt ja 8-)
 
Snapte m al niet *D :+



Biologische klok helemaal naar de klote met die nachtdiensten en de lente in opkomst *O* :')
 
Nog 1, op de brommer dus dat is ok en makkelijker wakker blijven als in de Touran....







En dan vrij weekend *D *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan