NijmegenTopic 26: The Big Bang Block Theory

Status
Niet open voor verdere reacties.
kunnen we niet gewoon rechtstreeks naar peter rijden... die zal toch wrl klaar zijn met boodschappen zo :)

Richard pm ff je adres dan kom ik wel langs :) Erwin weet de weg naar peter toch wel neem ik aan :)
 
kunnen we niet gewoon rechtstreeks naar peter rijden... die zal toch wrl klaar zijn met boodschappen zo :)

Richard pm ff je adres dan kom ik wel langs :) Erwin weet de weg naar peter toch wel neem ik aan :)

:Y Ik ben thuis, jullie zijn welkom...
 
kunnen we niet gewoon rechtstreeks naar peter rijden... die zal toch wrl klaar zijn met boodschappen zo :)

Richard pm ff je adres dan kom ik wel langs :) Erwin weet de weg naar peter toch wel neem ik aan :)

Ja klopt helemaal , ik lees het wel , hoe me wel ff op de hoogte danals jullie apart gaan
anders sta ik voor jan lul te wachten
 
zo rondje gedaan...

geen zin om de motor te wassen :')

zo maar eens kijken wat er nou daatwerkelijk gelukt is met het filmen.

als ik wat heb, dump ik em in je dropbox george ;)
 

la-ducati-multistrada-1200-s-pikes-peak-special-edition-c-dr-58343-3-zoom-article.jpg
 
Godverdegodverdomme. Week niet gereden dus ff wat te enthousiast aan het gas. Rijd ik gvd langs een flitspaal |( Kon nog een beetje remmen, laatste wat ik op de teller heb gezien was 72 waar je 50 mag :X
 
Godverdegodverdomme. Week niet gereden dus ff wat te enthousiast aan het gas. Rijd ik gvd langs een flitspaal |( Kon nog een beetje remmen, laatste wat ik op de teller heb gezien was 72 waar je 50 mag :X

das balen, maar das t risico van te hard rijden in nijmegen.

ik moest me ook inhouden _O-

wel mooi vanaf de stoplichten naar de A73... een heel stuk snelweg heeeeelemaal voor mezelf gehad :9
 
Ja gewoon f*cking balen ik had moeten weten dat er daar een stond. Maarja, doe er nu niks meer aan. Gewoon afwachten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan