Dit onderwerp is gesloten.
quote:
quote:MisterIT schreef op 10 augustus 2012 @ 15:47:
[...]
Nu wel de volledige dag vol maken he. Het is anders zonde geld
quote:Champshof schreef op 10 augustus 2012 @ 09:27:
[...]
MSL heeft niets meer op vrijdag of zaterdag op CPZ
De enige opties dat groep 2 beschikbaar is en ik ook kan zijn:
- dinsdag 28 augustus
- maandag 15 oktober (MSL Cup)
quote:Racing-B schreef op 10 augustus 2012 @ 11:55:
Circuitdag Zolder = 5 sessies €120 euro..
Vind het prijs verschil best wel groot zeg, vergeleken met MSL..
quote:MisterIT schreef op 10 augustus 2012 @ 15:47:
[...]
Nu wel de volledige dag vol maken he. Het is anders zonde geld
quote:Jefta schreef op 10 augustus 2012 @ 14:05:
[...]
Dagje Circuit pakken en lekker achter een marshall aan rijden!
quote:master24 schreef op 10 augustus 2012 @ 18:31:
[...]
dat doe ik niet meer 1 keer gedaan nooit meer leg ik hem plat op de baan neer nou wee
quote:master24 schreef op 10 augustus 2012 @ 18:31:
[...]
dat doe ik niet meer 1 keer gedaan nooit meer leg ik hem plat op de baan neer nou wee
quote:Merc_xtz750 schreef op 10 augustus 2012 @ 20:26:
[...]
Ik denk dat je de motor maar eens moet opstappen en stoppen met nare dingen in je hoofd praten over vallen en weet ik veel wat allemaal.
En ga alleen rijden, zorg dat je je vertrouwen weer terug krijgt. Maakt geen fuck uit welke motor je hebt als je je limiet maar kent. Ik zou absoluut niet iemand achter mij willen hebben die geen vertrouwen heeft in zijn eigen kunnen op de motor.
De enige optie is rijden en nog eens rijden. Wil het na een tijdje nog niet dan is er 1 optie en ik denk dat je die zelf wel kunt bedenken.
quote:Merc_xtz750 schreef op 10 augustus 2012 @ 20:26:
[...]
Ik denk dat je de motor maar eens moet opstappen en stoppen met nare dingen in je hoofd praten over vallen en weet ik veel wat allemaal.
En ga alleen rijden, zorg dat je je vertrouwen weer terug krijgt. Maakt geen fuck uit welke motor je hebt als je je limiet maar kent. Ik zou absoluut niet iemand achter mij willen hebben die geen vertrouwen heeft in zijn eigen kunnen op de motor.
De enige optie is rijden en nog eens rijden. Wil het na een tijdje nog niet dan is er 1 optie en ik denk dat je die zelf wel kunt bedenken.
quote:MisterIT schreef op 10 augustus 2012 @ 21:04:
[...]
![]()
Ik heb nu met de huidige eerst een paar 100 kilometer zelf gereden om weer een beetje vertrouwen terug te krijgen na het ongeluk. Ik had er, persoonlijk, niet aan moeten denken om met 0,0 vertrouwen meteen de eerste rit achter iemand aan te gaan rijdenIk heb er weinig trek in om iemand anders ook de dupe te laten zijn van mijn eigen fuck up omdat ik er niet lekker op zit
![]()
En ik moet zeggen dat die eerste rit van MP naar huis niet heel tof wasHet was voor mijn gevoel echt een drama.. Ik leek wel een oud wijf. Ok, de nieuwe bandjes hielpen ook wel een beetje mee maar toch. Koekblikkers die hebben denk ik regelmatig gedacht "Wat is dit dan voor idioot. Supersport motor onder zijn reet maar durft niets"
quote:Roy "R" schreef op 10 augustus 2012 @ 21:01:
[...]
Limiet kennen is 1 ding, maar als je "bang" bent voor je motor ga je echt niet lekker rijden.
quote:Merc_xtz750 schreef op 10 augustus 2012 @ 21:52:
[...]
Ja het is maar hoe je het noemt, bang zijn of geen vertrouwen erin hebben. Het is allemaal hetzelfde.

quote:Hydration schreef op 11 augustus 2012 @ 13:55:
Sluit me bij voorgaande posts aan. Als iemand al zegt dat ie er vanuit gaat dat ie m neerlegd dan ga ik liever weer naar huis en poets m n keer goed ipv dat diegene die ervan uitgaat om m neer te leggen ook mij neerlegd.
Conclusie: eerst zelf kms maken totdat je er weer lekker opzit.....
En anders waarschuw even bij welke ritjes je neegaat.....kan ik het poetsen ook plannen

quote:Bad Habit schreef op 11 augustus 2012 @ 22:56:
Hmm, had onder de Zed Dunlop roadsmart, beviel prima.
Hoor echter ook veel goede verhalen over de pipo's.
Van de week maar eens een afspraak maken bij Mp.
Worden wsl de dunlop's :D
quote:Roy "R" schreef op 12 augustus 2012 @ 18:21:
[...]
Niet om het 1 of ander... maar je weet dat MP (en elke motorzaak) onwijs duur is qua banden? Kom hier langs en we trekken je velgen eruit en laat ze wisselen bij Stiebling.
quote:melvin_vb schreef op 12 augustus 2012 @ 18:17:
http://112achterhoek-nieu...-met-tractor-winterswijk/
Zag het vanmiddag...
Tragisch...

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3