aanhanger voor één motor voor rbw B € 150

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje313

Guest
Omdat ik een kleinere versie heb gekocht, mag mijn trouwe beestje in de verkoop.

Het is een oude bak-aanhanger, standaard werk eigenlijk.
Heeft een ouderwetse koppeling voor op de trekhaak, werkt denk ik nog beter dan de nieuwerwetse (vroegerwasllesbeter :') ).

Standaard elektra-aansluitingen, alles werkt. Geen mistachterlicht. Geen eigen kenteken, gewoon witte plaat van je auto.
Geen BE nodig, gewoon met rbw B rijden.

Ik zal de bak nog eens precies opmeten, maar volgens mij is het iets van 180 diep en 120 breed.
Omdat de motor met het voorwiel een stuk over de dissel gaat, kan er elke motor op.
De grootste motoren die ik er mee heb vervoerd zijn:
Goldwing 1200
Goldwing 1800
HD Electra Glide
Intruder 800
Royal Star 1300
Venture Royale 1300
Om even een idee te geven :)

Er zit over de gehele vloer een alu plaat in; netjes, stevig en schoon.

Ter hoogte van het achterwiel twee beugels in de vloer, voor de sjorbanden.

Voorin, een stuk op de dissel, een nieuwe inrijwielklem. Deze zit met bouten vast.

Je rijdt er dus in je eentje een motor op, direct in de klem, en je kunt de motor loslaten om spanbanden te pakken ed. En das wel zo gemakkelijk.

Er zijn rondom diverse relingen, waar je ook nog spanbanden aan vast kunt maken.

Achterklep is afneembaar.

Incl oprijplaat. Die hang je met twee boutjes in de vloer van de aanhanger, tegen het verschuiven (anders schuift de oprijplaat misschien van de vloer af, net als de motor er met één wiel op staat).

Vrij nieuwe bandjes (binnenband en buitenband).

Brons Hammerite.

Ook te gebruiken voor gewoon vervoer van zooi.

Bladvering.

Dus:
Oude aanhanger, degelijk, solide en functioneel.
Incl inrijwielklem en oprijplaat (das samen al ong 100 euro).

Mooi maken mag je zelf doen.

Foto's zal ik morgen maken.

Ophalen in Tilburg, bezichtigen ook in Tilburg.

Ik heb even naar wat (vraag)prijzen gekeken her en der, en maak er een leuke prijs van, zodat ik er ook rap vanaf kom. Ik hoef de hoofdprijs niet. Door de accessoires heeft het wel wat waarde, zonder wielklem en oprijplaat gaat er 100 euro af. Simpel. Dan houd ik die zelf wel :)


Prijs: 285 150 euro voor aanhanger, inrijklem en oprijplaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
full


De langste motor die ik even had staan. Langer dan een Goldwing of Intruder:

full


En de oude rijplaat die op de dissel zat, heb ik nog. Krijg je ook, mocht er iets anders van willen maken en de inrijklem los willen gebruiken.
full
 
150 euries, ding moet maar eens weg :Y
 
'aanhanger voor één motor voor rbw B' > 'aanhanger voor één motor voor rbw B € 150'
 
slot, komt een nieuwe advo ivm aanpassingen aan de trailer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan