Waar komt de moto gp 2012 op tv?

hoken

Die hard MF'er
20 jan 2008
329
0
is er al bekend waar de moto gp dit jaar word uitgezonden

wie heeft deze tv rechten.
 
Op de duitse Sport eins: MotoGP

Wel vaak reclame, maar wel free to air te ontvangen via de schotel.
En je moet wel duits verstaan natuurlijk...
 
Sport1 geen reclame,deskundig commentaar(Nederlands of Engels)en slechts €5,-/maand.
Vrije training(1x),qualificatie en races van alle klasses.
 
Sport1 geen reclame,deskundig commentaar(Nederlands of Engels)en slechts €5,-/maand.
Vrije training(1x),qualificatie en races van alle klasses.

Sport 1 geen reclame :? Bij de Sport 1 bij ons op de kabel is het alleen maar "even eruit om onze sponsoren tevreden te houden" -O- Kommentaar van Alex Hofmann :}
en een brullende aap -O-

Zwitserse en Italiaanse zenders zenden het ook vaak live uit: RSI2, TSR2, SF2
 
Sport 1 geen reclame :? Bij de Sport 1 bij ons op de kabel is het alleen maar "even eruit om onze sponsoren tevreden te houden" -O- Kommentaar van Alex Hofmann :}
en een brullende aap -O-

Zwitserse en Italiaanse zenders zenden het ook vaak live uit: RSI2, TSR2, SF2

Dat is Sport eins,de duutser.Ik heb het over de Nederlandse Sport1

Deze :Y
sport1_nl_hd.png


Niet deze :r
Sport1_Germany.png
 
niet eens eurosport? of motorsTV? wat een beunhaascompetitie wordt dit zo langzamerhand!
 
niet eens eurosport? of motorsTV? wat een beunhaascompetitie wordt dit zo langzamerhand!
MotorsTV _O-

Iets met loze beloften... Waren zij het niet die met veel bombarie aankondigden de rechten in handen te hebben, alles zouden uitzenden en toen iedereen vol verwachting voor de buis zat: ''Sorry, foutje... hebben de rechten toch niet... Houdoe he! :W'' _O- _O-
 
MotorsTV _O-

Iets met loze beloften... Waren zij het niet die met veel bombarie aankondigden de rechten in handen te hebben, alles zouden uitzenden en toen iedereen vol verwachting voor de buis zat: ''Sorry, foutje... hebben de rechten toch niet... Houdoe he! :W'' _O- _O-

God nou inderdaad ja, wat een farçe was dat... :')

Toen voorzag ik eerder vrede in het Midden-Oosten dan dat hier die dicussie ging liggen.
MSA stond er bol van.
 
Ik neem aan dat BBC2 nog gewoon alle wedstrijden uitzend. Hun team van commentators vind ik een ontzettend fijn sfeertje geven aan de wedstrijden.
 
oke bedankt voor jullie reacties word voor mij dus bbc de rest kan ik volgens mij niet krijgen.

blijft jammer dat het niet op rtl 7 komt alleen als het in assen is dan kan het ineens wel.

maar dan zit ik zelf natuurlijk in assen.
 
MotorsTV _O-

Iets met loze beloften... Waren zij het niet die met veel bombarie aankondigden de rechten in handen te hebben, alles zouden uitzenden en toen iedereen vol verwachting voor de buis zat: ''Sorry, foutje... hebben de rechten toch niet... Houdoe he! :W'' _O- _O-

Dat was geen motorsTV maar Carchannel! MotorTV is een gave zender met een hoop andere vette sporten *O*
 
Ik neem aan dat BBC2 nog gewoon alle wedstrijden uitzend. Hun team van commentators vind ik een ontzettend fijn sfeertje geven aan de wedstrijden.

Dat mogen we hopen, het programma voor de F1 is ook al voor een groot gedeelte niet meer bij de BBC, hopelijk blijft de Motogp daar nog wel. Overigens zend de BBC alleen de Motogp uit en niet de Moto3 en Moto2
 
ik zeg het elk jaar weer,koop bij de bouwmarkt zo`n satelietschotelset van ELRO en kijk op sport1.de,alles in hd en goed commentaar(vind ik) alle trainingen en klasses te zien,moto gp doe ik op de BBC O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan