Abus Granit Detecto 8000 + 12mm 120cm ketting compleet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob_R6_1999

Rookie
27 mrt 2012
5
0
Nieuwegein
Wegens een “klein” ongelukje helaas mijn motor moeten afstaan aan een handige handelaar, dit heeft als gevolg dat ik nog een Abus Granit Detecto 8000 + 12mm 120cm loop “over” heb.

Slot heeft altijd prima dienst gedaan op de motor in de schuur. Werking van het slot is perfect en is voorzien van een alarm. Werkt super, bij het bewegen van het stuur of trillingen klinkt er een erg irritant alarm. Ik heb beide sleutels / certificaat en tasje ( Voor meenemen alleen schijfremslot zonder ketting ) nog liggen. Verder heb ik het slot voorzien van 2 nieuwe duracells( AAA ). Kortom aankomende jaar geen omkijken naar. Voor specs zie hieronder:

- Maximum level 24
- Electronisch schijfremslot met 14mm dikke pen, vervaardigd uit speciaal gehard staal,
gecombineerd met 12mm dikke en 120cm lange geharde ketting
- 2 in 1: schijfremslot ook los bruikbaar
- Voorzien van Abus X-Plus slu itsyste em
- 3D positie controle zorgt voor bliksemsnel alarm bij de geringste beweging
- Hoogwaardige edelstalen behuizing
- Speciale sluittechniek voor extreme hoge diefstalbescherming
- Inclusief batterijen (AAA Micro)
- Gewicht: 4,5 kg
- Dit betreft een ART slot; goedkeurd voor klasse 4. Toelatingsnr. MBT 4016.

Controleer op internet of dit schijfremslot geschikt is voor jou motor. Raadpleeg dan de matrix van motor merk/type en Abus schijfremsloten op motor-slot.nl. Ik heb het slot zelf gebruikt op Yamaha R6 uit 1999

Prijs 145€ ophalen of brengen in omgeving Utrecht, nieuwprijs op motoport €200,-
 
Laatst bewerkt:
Die kan je aanvragen via dit icoontje
full
rechtsboven je OP ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan