Suzuki GSXR 600/750 K6/K7 onderdelen opruiming

Memphis80

MF veteraan
8 aug 2007
3.718
235
Reuver
aangezien ik al een heel schap vol heb liggen met onderdelen voor mijn Soes wordt het tijd om eens te gaan opruimen, ik heb daarom in de aanbieding;

chinese imitatie Pazzo's (zwart met rode versteller) € 17.50

OEM knipperlichten VOOR; € 20,=

OEM Compleet origineel uitlaatsysteem, met losse onderdelen voor de uitlaatklep: € 150,=

OEM Duo afdekkap IGST kleur blauw: € 65,=

CARBON air intakes (voor racekuipen, maar ook pas te maken voor normale kuipen door de hobbyist) ; € 115,= (foto is een voorbeeld, ze zijn zo goed als nieuw)
CARBON-RACE-AIR-INTAKES-SUZUKI-GSXR-600-750-K6-K7_enl.jpg


OEM Tankcover kleur blauw, IZGST niets gebroken en met logos € 120,=

prijzen zijn exclusief verzendkosten, heb je intresse in meer onderdelen stuur even een PM, dan kan er altijd een leuk prijsje gemaakt worden. goede biedingen zijn altijd welkom, maar dan moeten ze wel echt interessant zijn.
 
Laatst bewerkt:
op de originele intakes zitten onderdelen waar de topkuip ingeschroefd moet worden, de carbon versies zijn slanker en er moeten op de plaatsen waar de topkuip vast komt te zitten dus gaten (of iets dergelijks geboord moeten worden)
 
Neej, heb de motor gekocht met een k&n erin dus nooit meer vervangen. Heb wel nog een OEM hugger en voorspatbord liggen. Beide zwart
 
Het zijn gewoon de originele heldere knippers, ik heb laatst een setje donkere op de kop kunnen tikken. Het schijnt dat je de originele van elkaar kunt halen en zelf kun spuiten met donkere spray. Weet alleen niet hoe je zoiets dan weer goed dicht moet krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan