[(ex)-Student/Sexy] Motorrijders Rotterdam en omgeving 41

Status
Niet open voor verdere reacties.
en zo zag mauz eruit
jkon569l.jpg


sow ik ga nog eens even in de ijsbak graaien.
 
Daar is het nu wel lekker weer voor, leuke foto's :)

ja moet toch wat doen op zo'n dag als dit :) thnx

Mannenpakken slobberden bij mij heel erg. Veel te groot dus! En de pasvorm is idd een beetje raar dan. Geen fijn gevoel!!


En wat die gaten aan de voorkant betreft, Jaapioooo.. ik wou mn tieten toch nog echt ff wat langer houden. Heb ze nog nodig snap je ;-)Mooie foto's en leuk om te doen met dit mooie weer! Ik blijf nog een uurtje op mn balkonnetje vragenlijsten zitten invoeren, en dan ga ik richting werk..

Lukt het nog een beetje met je scriptie? werkse alvast :)
 
Mannenpakken slobberden bij mij heel erg. Veel te groot dus! En de pasvorm is idd een beetje raar dan. Geen fijn gevoel!!


En wat die gaten aan de voorkant betreft, Jaapioooo.. ik wou mn tieten toch nog echt ff wat langer houden. Heb ze nog nodig snap je ;-)Mooie foto's en leuk om te doen met dit mooie weer! Ik blijf nog een uurtje op mn balkonnetje vragenlijsten zitten invoeren, en dan ga ik richting werk..
zo bedoel ik dat helemaal niet -O- :$



:+
 
hehe ja dat scheelt :P

mja stom beest dacht dat hij daarna wel weer op mn haar kon gaan zitten, niet dus :N

Haha Awh :P die van mij (parkietje) heeft laatste tijd een fascinatie voor haarelastiekjes. Dan gaat ze op mn hoofd zitten en als n idioot aan Mn elastiek trekken en Mn haar ertussen uit trekken. Wordt ik na n poosje ook wel zat _O- dik ontplofte staart dan ineens :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan