[(ex)-Student/Sexy] Motorrijders Rotterdam en omgeving 41

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begin van het topic, dan kan er ook nog wel een Kate Upton tegenaan :+

Wie? Nee joh :+

421164_312253158828228_100001306395790_822286_879239348_n.jpg


IMG_0379.JPG
 
Goodmorning :W

Volgende week moet mn auto weer naar de garage, komt er nog een schade expert van buitenaf naar kijken en samen met de garage waar ik hem wil laten maken een rapport op maken pff :P je moet er wat voor over hebben om je geld terug te krijgen.

Is wel weer een lekker weertje vandaag :)
 
ben me motor kwijt.....

Huh? Watskebut Jaap?
Ik las wel iets over een accu en parkeerboete op FB..


Goodmorning :W

Volgende week moet mn auto weer naar de garage, komt er nog een schade expert van buitenaf naar kijken en samen met de garage waar ik hem wil laten maken een rapport op maken pff :P je moet er wat voor over hebben om je geld terug te krijgen.

Is wel weer een lekker weertje vandaag :
)

:Y *O*
 
goede morgen. :W

vanmiddag ff langs motostore. ff laten luisteren naar het ratelen in mn blok (voor 95% cker de koppeling bouten los) kijken wat eraan moet gebeuren.

alle motoren worden gefluxt de laatste tijd :')

Hopen dat het inderdaad niet iets anders is :)

Ik ga mn olie en luchtfilter pas na Duitsland vervangen, zal je zien dat als ik het nu doe ik het verkeerd doe ofzo en daar stil sta :+
 
Goodmorning :W

Volgende week moet mn auto weer naar de garage, komt er nog een schade expert van buitenaf naar kijken en samen met de garage waar ik hem wil laten maken een rapport op maken pff :P je moet er wat voor over hebben om je geld terug te krijgen.

Is wel weer een lekker weertje vandaag :)

Ik heb na anderhalf jaar nog altijd niets van het waarborgfonds gegekregen. Die lui willen kost van kost niet uitbetalen wat ook niet zo raar is maar goed. Ik ben benieuwd of je ooit centen ziet.
 
En waarom heb je 'm dan moeten inleveren?
Iets kapot, of stout geweest?
Hyperpro is een veren boer.

Voor en achter vervangen, nieuw balhoofdlager.

Gozer waarschuwde me dat als ik straks weer ga rijden, dat ik moet gaan oppassen want het is waarschijnlijk in eens een heel andere fiets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan