[(ex)-Student/Sexy] Motorrijders Rotterdam en omgeving 41

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hihihi maar je hebt geen motor om hierheen te komen, toch? O-)
Geintje he Petey!! :+Mee eens Jaap. Gelukkig maakt dit weer mij intens vrolijk, dus mijn positiviteit heb je *D
Mooi, nu je blij bent..... :+

make20me20a20sandwich_xlarge.jpeg
 
WAT EEN HUMOR ZEG, IS HET VANDAAG WOENSDAG OF ZO??? :')

Silly_9a77db_1457739.jpg


Mij kon je opvegen (past niet binnen deze maatschappij maar maakt het niet minder grappig)
 
Begint overigens wel een beetje afgezaagd te worden nu jongens. En ik hoef geen namen te noemen, dat weten jullie zelf wel. Geintje is leuk, maar ik wil jullie nu toch vragen om eens een keer met iets anders te komen, na zo'n 20 topics.

wat betreft het 'what goes around, comes around': je kunt verwachten dat ik terug ga bitchen als er voortdurend 5 ventjes op mn nek zitten, met grappig opmerkingen. Na een tijdje is het alleen niet grappig meer, en begint het over en weer gebitch de sfeer te verzieken. En ik ben niet de enige die daar zo over denk. Dat is jammer.

Ik wil het hier graag leuk en gezellig houden voor iedereen. Dus alsjeblieft, doe me een lol, en zoek een ander slachtoffer, of nog beter, wees geinig maar niet ten koste van iemand anders. Dat is heel wat stoerder.
En als je dan toch bezig bent: zet mij dan even normaal terug in de OP. Het geintje heeft nu wel lang genoeg geduurd.

me =

internetHero.jpg
 
Hmmm da's mooi kut. Maar idd hopelijk garantie!
Was wel leuk he, van de week ff in Willemstad? Moeten we vaker doen!

Zit nu weer lekker op mn balkonnetje... scriptieeee!! Toch zijn er vervelendere dingen op deze manier.

Soms realiseer je je gewoon wat een heerlijk leventje je hebt. En daar word je blij van *O*
was cker gezellig het ritje naar willemstad. moeten we idd vaker doen.

maar nu eerst ff motor pakken en richting motostore rijden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan